پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهروند معترض به دادگاه ویژه روحانیت فراخوانده شد!!!

حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفر قاسمی در مهرماه 1391 در وبلاگ شخصی خود در اعتراض به ساخت یک ساختمان تجاری در میدان امام (ره) رامسر مطلبی را با عنوان «مگر رامسر صاحب ندارد» منتشر کردند.

 این موضوع مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. وعلی رغم تذکرات فرمانداری -استانداری و دو مصوبه شورای اسلامی شهر و مخالفت های شهروندان در کمال ناباوری ساختمان ساخته شد و شهرداری و شورای شهر سکوت اختیار کردند.

بواسطه این سکوت مالکان ساختمان یعنی آقایان عبدالعلی نیک نهاد (دندانساز) و محمد قاسم جواهردهی (مغازه دار ) در دادگاه ویژه روحانیت مازندران علیه شهروند معترض و وظیفه شناس و دردمند جناب شیخ صفر قاسمی شکایت و مدعی شدند به حیثیت اجتماعی ما توهین شده است و خواستار برخورد قانونی با این شهروند شدند.

آیا تاوان دلسوزی برای عمران و آبادانی شهر احضار به دادگاه است؟

 انتظار میرود در مقابل سکوت معنی دار شهردار و شورای شهر ، شهروندان فهیم و آگاه رامسری ساکت ننشینند.

نظرات 20 + ارسال نظر
لیزارد 1392/08/15 ساعت 11:12 ق.ظ

شهروند درد مند رو خوب اومدی
شما بخوان دست های پشت پرده

[ بدون نام ] 1392/08/10 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام علیکم
احوال شما
خوبی برادرم
همه با هم به یک صدا
مرگ بر آمریکا

دانش آموز رامسری... 1392/08/10 ساعت 10:14 ق.ظ

بابا معلم عزیز وسط دعوا نرخ تعیین می کنی؟
اعصابم خورد بود نوشتم دیگه.گیر دادیا ! باشه بابا حیدر پور, خوبه؟
در جواب شما اولیا محترم باید بگم که ببینید همه مشامران مثل هم نیستند , مشاورانی در این شهرستان هستند که نامشان برای سایر شهرهای این استان و حتی سایر استانها آشنا است.
در سال گذشته این دبیرستان خانم خداپرست را برای دانش آموزان سال چهارم دعوت به کار کرد و دانش آموزان سال چهارم بسیار بسیار متحول شدند.
بله درست است که برخی از مشاوران مشکلات خودشان بیشتر از دیگران است و لی مشاوران برتر و نمونه نیز در این شهرستان یافت می شود که باید از آنها درخواست کمک شود و از تجربیاتشان استفاده کرد.
معام رامسری می خوای به ما دانش آموزا کمک کنی یا علی , اگر می خوای حال گیری کنی اصلا بیخیال نمیخواد زحمتی بکشی شما.
خیلی دوست دارم با شما آشنا بشم معلم عزیز.بسیار شوخ طبع هستید شما, خوشبحال دانش آموزانتان.

همشهری 1392/08/09 ساعت 09:21 ب.ظ

دانش آموز عزیزم که فرمودید در دبیرستان لاریجانی مشاور نداریم. همان بهتر که مشاور ندارید تا آینده منتی سر شما نباشد که شما مشاور داشتید چرا از آن استفاده نکردید. چون مشاوران رامسر آنقدر دانا ......هستند که من به عنوان یک اولیاء می ترسم شما را بیشتر گمراه کنند. چون مشاوران رامسر فقط در فکر گرفتن امتیاز هستند .تا بتوانند ....... آنها مشکل خدشان را حل کنند مشورت دادن به شما دانش آموزان عزیز پشکشان.

معلم رامسری 1392/08/09 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دانش آموز عزیز .. پیشرفتت خیلی خوب بود . به گمانم در این بیست و چهار ساعت گذشته تلاش وافری نموییدندی ! ولی هنوز کار داری تا مهندس یا پزشک شوی ! شاید هم تلنگر من برای شما لازم بود تا اصلاحاتی در املاء و انشایت انجام دهی پسر گل و سنبلم ! اما همچنان حیدرپور را به سبک قدیم نوشته ای ! بهتر است وبلاگ هایی مثل فریاد رامسر را بیشتر مطالعه کنی تا این اشکالات جزئی هم مرتفع شود شاید هم منظورت این حیدرپور نیست و طرف حسابت آن هیدرپور است

دانش آموز رامسری... 1392/08/09 ساعت 08:41 ق.ظ

ممنونم از شما معلم رامسری بخاطر امییدی که به ما دادی .
معلم ادبیات این دبیرستان جناب اقای برزیگر هستند و در تدریس به خوبی عمل می کنند و شاگردان دبیرستان هم از ایشون کاملا راضی می باشند.
شما نگران قبولی نباش , امکانات مارا گرفتند دیگه غیرت و اراده مارا که نگرفتند.
درس نمی گم؟
شما دعا کن اقای هیدر پور به داد ما برسن ؟نظر دیگه ای خواهشا ندید چون تنها ما جوانان امیدوار را ناامید می کنید.

معلم رامسری 1392/08/08 ساعت 11:50 ب.ظ

از این دانش آموض رامصری خاهش دارم که بیخود دل خود را ثابون نزنند و منتضر آقای هیدرپور نمانند با این دبیرهایی که شما دارید مخثوثن دبیر ادبیاط مهترمتان شما غبول بشو نیستی عضیظم ! شاید هم دکمه های کیبورد کامپیوطرت خراب است پسر گلم ؟ من همینجا از مصعولین عظیز میخاهم که به داد بچه های ما برسند !
تمام تغصیرها از این وبلاگنویصانی مثل پوزخند بویژه فریاد است که روی ادبیات شما کمکاری نموییدند جیگرم

امیر 1392/08/08 ساعت 02:53 ب.ظ http://ندارم

اقایان بروید دنبال کسانی که جواز ساخت دادند وقت خودتان را علکی نگیرید فقطی یه بیسواد و دکتر صدا میزنند ببخشید ایشان فلان کاره اند هر چی می خوای درست کن غلط کردم اقایون سهم خودشون گرفتند خریدهای انچنانی کردند شورا و شهردار چه کاره اند

دانش آموز رامسری... 1392/08/08 ساعت 01:18 ب.ظ

آقای بهرامی از شما خواهش دارم حداقل شما ما دانش آموزان را همراهی کنید تا مشکلات ما برطرف شود.
در این دبیرستان نها شهریه افزوده شده و تغیرات دیگری در این دبیرستان دیده نشد.
حداقل تا سال پیش در و دیوار مدرسه را رنگ آمیزی می کردند و تنوعی میشد برای ماو وشهریه هم مناسب بود و لی امسال همان رنگ آمیزی در این دبیرستان نشده است و تنها شهریه افزایش پیدا کرد.چرا؟تا کی باید ما دانش امزان مثلا نمو شهرستان این سختی ها را داشته باشیم؟امسال برای مسایلی چون کتب کمک آموزشی مقداری هزینه دریافت شد ولی چیزی به ست ما نرسید وقتی که علتش را پرسیدیم در جواب ما گفتند تنها این هزینه ها کلی می باشد.
یعمی چی آخه؟

دانش آموز رامسری... 1392/08/08 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام اقای بهرام.
من از شما خواهشی دارم حداقل شما حرف مارا به گوش مسیولین برسانید. از شما خواهش می کنیم.
من یک دانش اموز دبیرستانی هستم که در دبیرستان نمونه لاریجانی در حال تحصیل هستم و تنها اسم این دبیرستان بد در رفته که نمونه می باشد بلکه از یک دبیرستان در منطقه 3 شاید امکاناتش کمتر هم باشد اقای بهرامی.
من دانش اموز پشت کنکوری هستم و برای این بتوانم در مهم ترین مرحله زندگی ام که کنکور هست به آنچه که می خواهم برسم باید امکاناتی را داشته باشم , درضمن باید بگویم اگر نام این دبیرستان نمونه دولتی نبود من هم خواسته ای نداشتم و سکوت می کردم.
در این دبیرستان تجهیزات ازمایشگاهی کمتر از دبیرستانی در منطقه ای دور افتاده می باشد و همچنین همیشه دبیران درجه 2 و 3 برای این دبیرستا نمونه می باشد ولی برخلاف دبیرستان نموننه پسرانه در دبیرستان دخترانه تمامی امکانات برای دانش آموزان فراهم هست و از نظر دبیران نمونه شهرستان هم مشکلی ندارند حتی از سایر شهر ها هم دبیرانی را جذب می کنند به لطف مدیریت محترم این دبیرستان اما ما نمی توانیم ولی تنها چیزی که در این دبیرستان افزایش پیدا کرد شهریه این مدرسه می باشد.
در این دبیرستان کتابخانه مناسبی نیست , کلاسها هوشمندسازی نیست ولی برای این گزینه هه شهریه دریافت می شود.
من دانش آموز پشت کنکوری برای تنظیم برنامه ای مناسب نیازمند مشاوری هستم که مرا چه از لحاظ روحی و علمی آماده کند گرچه در این دبیرستان مشاوری نیست که بتوان با او مشورت کرد,
اگر این مشکلات ما برطرف نشود خواهشا انتظار قبولی های چندانی را از این دبیرستان نداشته باشند و خواسته ام از اموزش و پرورش این است که مشکات ما را برطرف کندگرچه اقای هیدر پور خاسته مارا شنید اما از عمل خبری نبود.از آنموزش و پرورش خواهش دارم حداقل خودش را در موفقیت دانش اموزان این دبیرستان سهیم نداند چون ما از این عزیزان هیچ خیری ندیه ایم و در این چهار سال تنها گول نام این دبیرستان را خورده ایم.
ای کاش پسر مدیریت محترم در این دبیرستان تحصیل می کرند شاید حرف دل مارا درک می کردند.

با سلام دوست عزیز
مسئولان آموزش و پرورش شهرستان پیگیری خواهند کرد
اگر در فرصت کافی دادن پیگیری نکردند دوباره مطلع کنید تا پیگیری کنیم
سپاس

شهروند 1392/08/07 ساعت 10:42 ب.ظ

جناب صفر قاسمی
با سلام
آیا هر نوشته ای یا اعتراضی و یا هر درد و دلی با ادبیات توهین آمیزی از سوی ما شهروندان، از سوی مدیر یک رسانه قابل انتشار است؟
با تشکر

تبادل لینک نداری بهرامی جان؟

مهدی 1392/08/07 ساعت 12:17 ب.ظ

دکتر نیکنهاد؟!!!! آقا دندانساز است نه دندانپزشک

وکیل الضعفا 1392/08/07 ساعت 10:16 ق.ظ

آقای بهرامی سلام.
لطفا" در باره معضل کمبود آب پس از بارندگی هفته قبل گزارشی تهیه کنید. آب منطقه نارنج بن هر دو ساعت کاملا" قطع می شود. خوب است که شهر ما در این موقع جمعیت چندانی ندارد و گرنه مسئولین تنبل ما چه باید می کردند؟

خدمت مخاطب عزیز "مطلع"
کامنت شما دریافت شد و مطمئنا پیگیر موضوع می شوم
نگران نباشید
ای کاش آدرسی برایم ارسال می کردید تا جزئیات موضوع را در صورت تمایل به شما اطلاع دهم
با تشکر
محمدرضا بهرامی

شیخ صفر قاسمی 1392/08/06 ساعت 09:30 ب.ظ

بنام خدا
با سلام و احترام

به اطلاع میرساند:آقایان عبدالعلی نیکنهاد و محمد قاسم جواهردهی مالکان محترم ساختمان در دست ساخت واقع در میدان امام (ره) از اعتراض اینجانب به ساخت این ساختمان برداشت توهین به خودشان را داشتند در حالی که اعتراض انجام شده از باب وظیفه از سوی یک شهروندمتوجه شهرداری بوده است و در نهایت با توضیحاتی که داده شد سوءتفاهمات برطرف شد ولکن اعتراض به عملکرد شهرداری کماکان به قوت خود باقی است.

مهدی 1392/08/06 ساعت 10:11 ق.ظ

زمان اعلام شکایت ازشیخ صفر کمی سوال برانگیز است! دوستان که ساختمانشان را ساختند چه حاجتی دیگر به نشان دادن ضربه شصت دارند؟ان شا الله برای ساختمان بعدی میخواهند زهر چشم بگیرند؟

[ بدون نام ] 1392/08/05 ساعت 11:02 ب.ظ

بهرامی جون این دیگه یادت نره ها
ما رامسری ها گرفتار تنها یه رفتار بدمون هستیم و بیچاره ی همین رفتاریم بابا هر کس میاد تو رامسر خدمت کنه باید سپاسگزارش بود چه فرقی می کنه بابا این یه ایرانیه اما اون رفتار بد


ما رامسری ها خوش استقبال و بد بدرقه ایم آقای زرودی عزیز یا هر بزرگوار دیگری از آقای باقر زاده گرفته تا قبل تر و الی آخر و تا بعد که میان خدمت کنن دستشان درد نکنه خسته نباشن تنشون سالم باشه الهی

دکتر 1392/08/05 ساعت 10:52 ب.ظ

دکتر نیکنهاد؟!!!! آقا دندانساز است نه دندانپزشک

نصراله اکراسریان 1392/08/05 ساعت 10:45 ب.ظ

هم با آقای قاسمی و هم با دکتر نیک نهاد وشریکش سلام علیک دارم ولی استنباط من این است ابتدا بایست توجه کرد اولا آیا آقای قاسمی دقیقا پرونده صدور پروانه ساختمان رو مطالعه کرده است؟ دوما آقای قاسمی از چه جایگاهی انتقاد یا اعتراض کرده؟ NGO های رامسر یا بعنوان یک شهروند؟ سوما در متن یا محتوای انتقاد و اعتراض چه مسائلی را مطرح کرده است؟انتقاد یا توهین یا...
در عین حال بهتر است طرفین با دیده ی اغماض و صواب به موضوع نگاه کنند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.