پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شماره سوم نشریه موج شمال در راه است

علاقه مندان می توانند شماره سوم هفته نامه موج شمال را دوشنبه در کیوسک های مطبوعاتی سطح شهر تهیه نمایند.

برای عزیزانی که دسترسی آنها به این نشریه ممکن نیست می توانند در اواخر هفته به وبلاگ نشریه موج شمال مراجعه و فایل pdf آنرا دانلود نمایند.

طبیعتا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات شما می تواند برای ما راهگشا باشد و برای اینکار می توانید یا از طریق وبلاگ هفته نامه موج شمال و یا از طریق جی میل mojeshomal92@gmail.com  با ما ارتباط داشته باشید.

ما همچنان چشم انتظار شما خوبان هستیم.

محمدرضا بهرامی

نظرات 6 + ارسال نظر
راه گل 1392/08/09 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.marzannews.ir

سلام. موفق باشید

بلیط فروش 1392/08/09 ساعت 07:22 ب.ظ

دوستان خوب می دانند والبته بیشتر بدانند آقایانی که با بلیط جریان انحرافی سوار قطار مدیریت در سطوح مختلف شدند ؛ باید هرچه زودتر کوله بارشان را ببندند و محترمانه میدان را به راستگویان بسپارند . عزت زیاد دوست خوبم

غریبه آشنا 1392/08/06 ساعت 02:25 ب.ظ http://ramsariha.blogfa.com/

سلام. خیلی ممنون از لطف شما. برای بنده باعث افتخاره که در نشریه شما بنویسم. اما نمیدانم توان لازم رو برای همکاری هفتگی باشما دارم یانه. نیاز به یک عزم جدی دارم که با مطالعه نشریه موج شمال و کمی تفکر ان شاا... تا یک هفته دیگر نتیجه را با شما در میان میگذارم. باز هم ممنون از بذل توجهتان به حقیر

اثیرالدین شیرازی 1392/08/06 ساعت 12:41 ق.ظ

آهای قلم به مزد بی بصیرت ! من یک نسخه کامل از دیوان منتشر نشده خود را می دهم بچه ها بیاورند و تو هرروز هم اگر در چهار صفحه کامل آن را چاپ کنی نشریه ات تا هزار سال مطلب خواهد داشت . علاوه بر آن دیوان جد مادری من مرحوم اثیرالدین اخسیکتی هم هست که هزار سال بعد می دهم چاپ کنی . ولی من بعید می دانم آدمی به بیسوادی تو و اذنابت سواد و فهم خواندن شعر را داشته باشید .

شیخ صفر قاسمی 1392/08/05 ساعت 10:29 ب.ظ

برای حمایت از این نشریه محلی هر شهروند رامسری یک نسخه از نشریه منتشر شده را بخرد و فعالان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آگهی های تبلیغاتی خود را حتی الامکان به هفته نامه موج شمال بدهند.

امیر جم 1392/08/05 ساعت 09:08 ب.ظ

با سلام
تلاش ارزشمندتان را در انتشار نشریه خبری و کمک به فرایند گردش آزادانه اطلاعات می ستایم. تعالی ایران عزیز و توسعه همه جانبه آن در سایه ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه محقق می گردد و در این راستا نقش رسانه بسیار موثر و تعیین کننده می باشد.
شمارگانتان و محتوای مطالبتان هر روز بالاتر از دیروز باد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.