پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رئیس شورای بخش مرکزی رامسر : افتتاح تصفیه خانه سد میجران نمادین بود

رئیس شورای بخش مرکزی رامسر :

افتتاح تصفیه خانه سد میجران نمادین بود

به گزارش قلم جوان بارش شدید باران در دوروز گذشته باعث گل آلود شدن شدن سد میجران شده است و مسئولین امر به دلیل اینکه آب گل آلود به لوله های خانگی نرسد مجبور به قطع کردن ورودی اصلی آب شده اند.

این کار باعث قطعی آب  در روستاهای گالش محله،لیماک ، آسیابسر و بخشی از آب شهر رامسر که از سد میجران تامین می گردید شده است و مردم با تانکر ها و بطری های بزرگ به دنبال آب برای امرارمعاش میگردند.

مصطفی مکارمی رییس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر در گفتویی تلفنی با انتقاد از افتتاح نمادین تصفیه خانه سد میجران گفت:تصفیه خانه آب سد میجران رامسر که چند ماه پیش با حضور رحیمی معاون اول وقت و تعدادی از وزرا دولت دهم افتتاح رسمی شد متاسفانه هنوز کار خود را آغاز نکرده است.

وی افزود: به دلیل کم توجهی و نگاه اجمالی مسئولان استانی و کشوری به این پروژه ملی شاهد آن بودیم که قبل از تکمیل تجهیزات، تصفیه خانه افتتاح شد ولی عملا هیچ کاری صورت نگرفته است.

این مسئول با اشاره قطعی آب بخشی از مردم رامسر در 24 ساعت گذشته گفت:دلیل این قطعی گل آلود شدن آب سد میجران پس از بارش شدید باران در روزهای گذشته بود و از آنجایی که تصفیه خانه مسکوت است تنها راه بستن ورودی اصلی مخزن آب بود تا آب گل آلود به دست مردم نرسد.

وی با گله از مسئولین مربوطه گفت: ما تا کی باید شاهد قصه های تکراری باشیم و با اینکه مکاتبات و پیگیریهای زیادی انجام شده است اما پس از هر بارش شدید باران شاهد چنین مشکلی هستیم.

مکارمی افزود:در حال حاضر منبع آب گالش محله به دلیل خرابی در حال تعمیر می باشد و همه در تلاش هستیم تا هرچه زودتر آب سالم در لوله های خانگی وارد شود.

به گزارش قلم جوان هم اکنون تعدادی از مردم در منبع آب روستای گالش محله که تامین کننده آب بخشی از روستاهای رامسر است تجمع کرده اند و فرماندار،رییس اطلاعات،بخشدار،رییس شورای بخش،رییس اداره آب روستایی،کارشناسان آب و کادر تاسیسات آب در محل حاضر اند و در حال پیگیری و تعمیر منبع هستند و زمان خاصی برای وصل شدن آب مشخص نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza 1392/08/05 ساعت 07:51 ق.ظ

ای بابا کدوم یکی از طرحها و پروژه ها هست که یکبار افتتاح شده باشه

ساده دل 1392/08/04 ساعت 11:08 ب.ظ

با سلام
یعنی آب سد میجران بطور مستقیم وارد لوله ها می شه؟؟
حالا که گل الود شده قطع کردند؟؟
این مقام مسئول در دوره قبل چرا از افتتاح نمادین چیزی نگفتن؟
جل الخالق

وکیل الضعفا 1392/08/04 ساعت 09:37 ب.ظ

به قول علی دایی ببخشید ما به همان آب گل آلود راضی هستیم تا قسمتی از احتیاج غیرخوراکی خود را برطرف کنیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.