پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دو درخواست از شورای شهر رامسر

شهرستان رامسر یکی از شهرهای توریستی است که سالانه شاهد حضور بسیاری از شهروندان ایرانی و حتی توریست های خارجی است.

در این میان بازدید از کاخ موزه رامسر و آب گرم های معدنی شهر رامسر یکی از مهمترین اولویت های مهمانان و گردشگران محسوب می شود.

در اینجا لازم است به دو نکته اشاره شود که انتظار داریم اعضای شورای شهر بدان توجه کرده و نسبت به رفع آنان اقدام نمایند و اطلاع رسانی نمایند.

1-بسیاری از مسافرین مراجعه کننده و حتی برخی از پرسنل این مکانهای تاریخی در مراجعه به مسئولین ،اصحاب رسانه و... از دریافت پول  توسط پارک بان گلایه مند هستند.

از آنجاییکه مسافرین به دلیل عدم داشتن پارکینگ توسط کاخ موزه مجبورند ماشین هایشان را در خیابان منتهی به این مکان پارک نماند و مسئول پارکبان فقط نسبت به دریافت وجه  اقدام می کند که هیچ امکانات رفاهی نیز داده نمی شود.

لطفا در خصوص  میزان دریافت و میزان زمان پارک و پرداخت وجوه توسط مسافرین شفاف سازی شود تا سوء تعبیری صورت نگیرد.

2-برخی از افرادی که محصولات محلی خود را در روبروی کاخ موزه به فروش می رسانند با مسافرین برای پارک ماشین هایشان درگیری لفظی ایجاد می کنند  که در آخرین مورد عصر امروز به گزارش افراد حاضر در محل ، مباردت به حضور پلیس شد.

لطفا در خصوص این حضور کسبه نیز اطلاع رسانی صورت گیرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
موحدی- مشهد مقدس 1392/08/05 ساعت 11:12 ق.ظ

با سلام
می خواستم درباره دو موضوع مورد نظر شما در مورد اول در همه شهرها برای سهولت در ترافیک و راحتی مردم دست به این عمل میزنند و هم درآمدی برای شهرداری است و هم در عبور مرور خودرو ها رسیدگی میشود البته در آن خیابان باریک اگر فقط یک طرف به این کار تعلق گیرد خوب است البته باید منظم خط کشی شود و مبلغ مناسبی برای پارک در نظر گرفته شود و اگر آن را ساعتی دریافت کنند جابجایی ماشین بیشتری هم صورت میگیرد . در مورد مسئله دوم باید یک جایگاه ویژه برای دادن خدمات اینگونه محصولات در آن خیابان دیده شود که این یک کمبود در آن فضای گردئشگری است اگر یک مکان خاص مد نظر قرار گیرد هم نظارت برآن میشود انجام گیرد هم جلوه خوبی خواهد داشت با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.