پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار دولت تدبیر و امید برای رامسر در راه است

برابراخبارواصله ازمنابع موثق، فعالین ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رامسر در جلسه روز چهارشنبه خود تصمیم گرفتند رستم زرودی فرماندار فعلی رامسر برود و اسامی 1 گزینه غیر بومی و 4گزینه بومی  به استانداری مازندران پیشنهاد شد تا پس از بررسی های لازم حکم فرماندار جدید رامسر بنام یکی از افراد معرفی شده صادر شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید./م

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر 1392/08/08 ساعت 02:41 ب.ظ http://ندارم

سلام بعد از قرنها ی فرماندار خوب داشتیم ولی ما رامسری ها لایق نیستیم بازم برویم یکی دیگه رو بیاریم که توی عمرش تو فرمانداری نبوده فقط امتحان و خطا زرودی مگه چه شه

[ بدون نام ] 1392/08/05 ساعت 10:06 ب.ظ

آقا سلام . ای کاش مدعیان چشم بینا داشتند و خدمات آقای زرودی را که خودشان آن را تا یید میکنند به مردم بدون غرض ورزی اطلاع رسانی می کردند. ابن آقایون بدانند که هر چند آقای زرودی را تخریب کنند خودشان نفی نمی برند.

زرودی فرماندار حتمی رامسر است. انشاءاله

دانا 1392/08/03 ساعت 08:02 ب.ظ

اسماعیل گوهررستمی
رحیمی
عبد الصمد صفر نژاد
سبحان بهرامی
فرید صالحی گزینه های پیشنهادی به سمت فرمانداررامسرند

باسلام،
خوشبختانه شهر رامسر دارای توانمندی های بسیار بالایی است که می تواند امور جاری خود را با افراد شاخص ، متخصص ، مدیر و مدبر و صلاحیتدار بومی خود اداره نماید و باید به مدیریت های غیر بومی پایان دهد.
افرادی که پست ها و مشاغل شهر را بدست می گیرند نیز باید آن را فرصتی مغتنم برای خدمتگذاری به سرزمین مادری خود بدانند و مطمئن باشند که هر قدم خیر وشر آنان در تاریخ این شهر ثبت و ضبط می گردد و چه بهتر که با تمام وجود منشا خدمات خیر به این شهر و مردم خوب و مهربان آن باشند.
در این شهر بیش از هر چیزی ، نیاز به خدمت و خدمتگذاری است و در این شرایط گرایش های سیاسی جایی ندارد. چه خوب می شد اگر مدیران اجرایی تنها با توکل به خداوند متعال و نگاه و روش و منش ولایتمداری و خدمتگذاری محض به مردم خوب رامسر انتخاب و انتصاب می شدند.

بچه روستا 1392/08/03 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام اقای بهرامی من هم نظرم مثل عبد میمونه باید هرجه زودتر یک بخشدار بومی که به داد روستا ها و ییلاقات به اسم گردشگر ما که بدون هیچ امکاناتی فقط اسم شان تو دنیا معروف شده را باید به دست کاردانش سپرد نه آقلای معلم ........ من هم مثل بقیه دوستان میخوام که فرماندار اشخاص مثل حاج آقا قاسمی یا استاد گرامی جناب آقای خاتمی باشند به امید روزی که یکی از این دو نفر گرسی فرمانداری رامسر را در اختیار داشته باشند به امید رامسری آباد و جدا شدن از مازندران فعلی دعا میکنیم

جلال کردرستمی 1392/08/03 ساعت 01:11 ب.ظ

گزینه لایق ومتعهد بومی جز شیخ صفر قاسمی کسی دیگر نیست .

من 1392/08/03 ساعت 12:50 ق.ظ

من هم اعلام می کنم که هستم و تا آخرش هم هستم و کنار نمی روم ! شیخ صفر به چه جرأتی اسم مرا نداده ؟ من هم بومی هستم و هم سابقه دارم و هم کار کارشناسی بلدم ! من تاکنون دومیلیون و نهصدو چهارصد و پنجاه شصت هزار و دویست و پانصدو چهل و پنج نفر ساعت کار کارشناسی کرده ام که شیخ صفر یک هزارم آن را نکرده ! آنوقت خودش را و دوستانش را معرفی می کند و مرات در لیست قرار نمی دهد ...
درود بر خودم

رامسری 1392/08/02 ساعت 10:21 ب.ظ

یک چهره بومی حتما آقاجانکردی است !!!!!!!!

فتوکیان 1392/08/02 ساعت 10:15 ب.ظ

بهترین گزینه فرمانداری شیخ صفر قاسمی . دنبال گزینه هم نباشید. اگر چه شیخ صفر اعلام کرد مسولیت نمی پذیرد ولی همگی از او بخواهید برای نجات رامسر به میدان بیاید.

عبد 1392/08/02 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام محمدرضا جان خوبی حالا که فرماندار داره میره برای آخرین بار از رستم زرودی سوال کن اخر تکلیف موزه شمال چه شد با این قول های که زرودی و حاج نصرت دادن چا شد نتیجه اش تورا خدا هرچه زودتر اسم ها رو معرفی کن از فعالان دولت تدبیر و امید میخوام به عنوان یک شهروند رامسری یک کسی هم به جای بخشدار معرفی کنید یا علی التماس دعا

صادقی 1392/08/02 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.lcszr.com

با سلام
با خبرهای جدید از شهرستان رامسر بروز هستم...
پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر
www.nimepor.ir

طاها 1392/08/02 ساعت 07:10 ب.ظ

تو رو جون هر کی دوست داری اسامی رو بگو.

پیمان 1392/08/02 ساعت 07:09 ب.ظ

بهرامی جان بدو اسامی رو بگووووووو!

محمود 1392/08/02 ساعت 06:46 ب.ظ

بهرامی ما منتظر اسامی هستیم!

رامسری 1392/08/02 ساعت 05:43 ب.ظ

ما هم منتظریم اسامی را زودتر معرفی نمایید

محمدحسین 1392/08/02 ساعت 05:26 ب.ظ

لطفا اسامی معرفی شده را زودتر منتشر کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.