پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

راه حل مشکل کشتی رامسر چیست؟

مهدی حلاجیان/ساحل دریا :این روزها نامه ی رئیس هیات کشتی منصوب از طرف رئیس کشتی رامسر باعث شد مشکلات کشتی رامسر دگر باره بر زبان ها جاری شود.

رامسر دارای پیش کسوتان کشتی ارزشمندی است که هر کدامشان « یلی » در دنیای پهلوانی اند. از این طیف سخت کوش چند گوش شکسته نیز در ردای داوری صاحب نام. دوستانی چون مهدیزاده و مقبل دوست از کسانی هستند که نه تنها گوش شکسته ی تشک کشتی اند بل که استخوان خرد کرده ی موفقیت های کشتی رامسر نیز می باشند.

اما همین شهرستان هفتاد و چند هزار نفری امروز در دنیای کشتی دچار معضلی شده است که چون کلاف سر در گم همه را دور خود می تاباند.

رامسر دارای دو رئیس هیات کشتی می باشد. یکی منصوب از طرف هیات کشتی استان و دیگری منتخب رئیس اداره ی تربیت بدنی رامسر.

اما آیا این مشکل راه حل ندارد؟ تا چه وقت باید کشتی گیران شهر محروم از آرامش باشند؟

رسم بر این است که رئیس کشتی هر شهرستان با انتخاب رئیس اداره ی تربیت بدنی آن شهرستان و تائید و ابلاغ حکم از طرف هیات کشتی استان ، معرفی گردد. اما در رامسر این رسم جاری نشد. رئیس اداره ی تربیت بدنی شهرستان شخصی را منصوب کرده است و هیات کشتی استان نیز شخص دیگری را.

حال سوال این است رئیس تربیت بدنی رامسر خلاف قانون عمل کرده است یا رئیس هیات کشتی استان ؟  و چاره ی کار چیست؟

این مطلب به دنبال یافتن مقصر نیست بل که دنبال یافتن راه حلی برای پایان دادن به این معضل است.

ابتدا توصیه به هر دو عزیز رئیس هیات این است که با تعامل و هم دلی کار را در همین جا خاتمه دهند و با وحدت و یک پارچگی در انبوه مشکلاتی که دامن ورزش کشور را گرفته است ، گره گشای این مشکل ساختگی برآیند.

در غیر این صورت وظیفه ی رئیس اداره ی تربیت بدنی و مسوولین شهرستان است که با استمداد از معون ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان استان یا همین عنوان در وزارت خانه نسبت به رفع اشکال اقدام نمایند.


بی تردید « کشتی » در هیات « کشتی » رامسر یک بازنده بیشتر ندارد و آن کشتی گیران زحمت کش شهرستان هستند و به تبع آن از دست دادن قهرمانی هائی که می شد به آن ها افتخار کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
حسن نژاد 1392/07/30 ساعت 08:45 ب.ظ

جناب آقای بهرامی لطف کنید نظرات بدون اسم و بااسمهای جعلی را علنی نکنید هر کس که باشد هر کس حرفی دارد بدون هیچ واهمه ای نظرش را اعلام کند وگرنه حضورشان بی معنی می باشد.

با سلام
ضمن احترام به پیشنهاد شما دوست و همراه همیشگی ،نمی توان این ایده را در فضای مجازی به کار بست
قبلا از حسن نیت و همکاری شما سپاسگزارم

[ بدون نام ] 1392/07/30 ساعت 10:56 ق.ظ

بیا فقط همینو کم داشتیم
مهدی حلاجیان واسه ما کارشناس کشتی شده
تو به فکر خودت باش برادر حلاجیان
جمع کن بابا

قهرمان کشتی 1392/07/29 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
آن دلسوزانی که در نظرات خود فقط می گویند یک سری یک عده و بیشتر با طعنه و کنایه صحبت می کنند هر موقع شخصیت اجتماعی آن یک سری ان یک عده ....را در این شهر برای خود دست و پا کردن بیایند وارد گود(البته وارد شدند)هر موقع پیشرفتی حاصل شد آن موقع ان یک سری و آن یک عده و آن اقای محروم کنار خواهند رفت
مگر آن هایی که دکترا دارند یا در حال گرفتند ارشد هستند یا در حال شدند یا بعضی ها که تخصیلات گل و گیاه دارند و برنامه تیم ملی می نویسند بعضی ها هم معمارند ولی ادعای مهندسی کشتی را دارند چه گلی بر سر کشتی زدند و در این رشته پهلوانی دنبال جایگاه اجتماعی خود می گردند
اره عزیزم اقای بهرامی آقای حلاجیان پیشکسوتان گل های سر سبد در هر رشته ورزشی اند اما گل داریم تا گل و .......فعلا.....!!!

داریوش فریاد رامسر 1392/07/29 ساعت 06:15 ب.ظ

با سلام ضمن تبریک عید ولایت طلفا اطلاع رسانی شود بروزم وعده ما
جشن بزرگ ولایت

یک دوست 1392/07/29 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام خدمت دوست عزیزم

اگر پیشکسوتان و شخص اقای جنتی افراد حاشیه دار را از کشتی پهلوانی دور کند مشکل حل میشود خود جنتی میداند که حاشیه سازان کیانند و مهم اهدافشان است نه کشتی . دوست عزیز شما هم یک برسی هوه جانبه کنید بعد شخصیتها دستتان می اید

همشهری 2 1392/07/28 ساعت 10:46 ب.ظ

آقای بهرامی عزیز وبلاگت خواننده زیاد داره. حیفه سوژه دیگری پیدا نکردی؟ گیر دادی به کشتی رامسر؟؟
وا بده دیگه داداش؟ کشتی رامسر چه مقام مهم استانی و کشوری داره که برا ماها مهم باشه

دوستدار کشتی 1392/07/28 ساعت 10:17 ب.ظ

مشکل از نه طرف دو رئیس هیات و نه رئیس اداره ورزش و نه هیات استان است مشکل در جایی خفته است که همه اهالی کشتی واقف بر آن هستند یکسرس سر در زیر برف کرده اند و سری دیگر زورشان فعلا کافی نیست اینهمه از کشتی و مشکلاتش نوشتید کمی هم از عامل اصلی بگوئیید که حتی چند دفعه محروم شد اما ره به جایی برده نشد
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.