پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بداخلاقی در اخلاقی ترین ورزش ، شانیت عروس شهرهای ایران را زیر سوال می برد

قلم زدن در حوزه کشتی شهرستان رامسر ،با رضایت قلبی نگارنده نمی باشد زیرا به هر شکلی که نویسنده بنگارد ، گروهی از 150 عضو جامعه کشتی شهرستان به آن معترض می شوند و حتی برخی اوقات به تخریب شخصیتی نگارنده می پردازند.

این تحلیل می تواند توسط یک خبرنگار ،نویسنده  و حتی دلسوز پیشرفت ورزش شهرستان باشد که متاسفانه وی نمی تواند فضای امنی را برای خود به تصویر بکشد تا با خیال راحت مطلوب را به شهروندان و مخاطبان عزیز عرضه نماید.

 متاسفانه اخلاق در کشتی شهرستان رامسر با اعمالی که ریشه در کینه های دیرینه برخی کشتی گیران دارد مستور گشته و این ورزش قهرمانی و پهلوانی را دچار حاشیه کرده و باعث شده که رغبتی در جوانان برای گرویدن  به این ورزش وجود نداشته باشد و حتی برخی از خانواده ها فرزندانشان را از کشتی شهرستان برحذر داشته اند.

تحلیل گری که از بیرون به فضای کشتی رامسر می نگرد ،این آشفته بازار و گروه گرایی را به صلاح ورزش شهرستان نمی داند و برای برون رفت از این بحران سابقه دار پیشنهاداتی را عرضه می دارد که انتظار می رود مورد بررسی مسئولان امر قرار گرفته تا به این وضعیت اسف بار پایان دهد.

1-مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه رئیس هیئت کشتی استان به میزبانی اداره ورزش و جوان به رامسر دعوت شوند و با میانجیگری امام جمعه محترم به عنوان پدر معنوی ، نماینده مجلس ،  فرماندار و افراد مرتبط با ورزش کشتی با طرفین دعوا به مذاکره بنشینند تا این معضل به سرعت حل شود.

2-طرف های افراطی در دامن زدن به درگیری و تنش های لفظی کشتی شهرستان شناسایی شده و از سپردن سمت های کلیدی به آنها خوداری شود.

3- ترکیبی جدید از اعضای کشتی شهرستان که وابستگی جدی به هیچ یک از طرفین دعوا نداشته باشند شناسایی شده و کشتی شهرستان به آنها سپرده شود.

4-چشم انداز ورزش کشتی رامسر توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تدوین شود  و از رئیس هیئت منتخب خواسته شود تا برای آینده ورزش کشتی شهرستان برنامه ریزی نماید.

5-از شما دلسوز رامسری می خواهم برای برون رفت از وضعیت فعلی کشتی شهرستان نظراتتان را الصاق مطلب فوق نمایید.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یک دوست 1392/07/23 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام

کاملا با نظر شما موافقم کلیه افرادی که در کشتب برای خود به دنبال شهرت هستند باید شناسایی و از صحته کشتی محو شوند

اقای بهرامی حامیان هر دو طرف را از نظر مقام و جایگاه اجتماعی و ورزشی و تحصیلی مقایسه کن متوجه میشوید

محمد رضا 1392/07/23 ساعت 12:27 ب.ظ

آقای بهرامی چرا راه دور می ری افرادی که در دو هیئت کشتی هستند را مقایسه کن و تجزیه و تحلیل آن را در اختیار مخاطبان وبلاگ قرار بده و بگذار مردم خوب ما قضاوت کنند.
مشکلات شهر و فرمانداری و امام جمعه و ادارات مختلف که این همه خراب کاری دارند که جرات نمی کنی بیان کنی و افتادی به جان ورزش و کشتی

وکیل الضعفا 1392/07/22 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام آقای بهرامی، نظرات را فقط تایید می کنید؟ چرا کلمه "نگارده" را اصلاح نمی کنید. توی ذوق میزند!

سلام
اصلاح شد
خیلی ممنونم از شما

آشنا 1392/07/22 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.asayesh-shoma.blogfa.com

سلام دوست گرامی
من شهلا آشنا مدیر داخلی ماهنامه "آسایش شما" هستم که به زودی اولین شماره آن در تیراژی مناسب و در سطح کشور توزیع خواهد شد. چون ماهنامه اطلاعات عمومی با رویکرد آموزشی - اطلاع رسانیست به دنبال یارانی دلسوز در سراسر ایران می گردیم. با توجه به مطالب وبلاگتان و دلسوزیهایتان برای استان سرسبزتان و تعصبی که من جنوبی روی شمال ایران دارم چنانچه تمایل داشته باشید می توانید با ما همکاری نمایید

اثیرالدین اخسیکتی 1392/07/22 ساعت 04:32 ب.ظ

الا ای پوزخند کشتی گیرم
تو را آخر چه به کشتی عزیزم
چو کشتی ات درون گل بماند
به حلاج و به مقبل می دهی گیر
تو با آن جسم لاغر چه به کشتی
برو سوی ژیمناستیک ای عزیزم
کنون حال زیادی من ندارم
که بر تو شعر آنچنانی من سرایم
به وقتش من سرایم شعر آبدار
زنم بر اونجای تو تا کنی حال

زمانی 1392/07/22 ساعت 09:07 ق.ظ

تمام حرف ها به عنوان یک شخص که از بیرون نظاره گر این بلوا می باشد صحیح است .در ضمن مگر غیر این است که این کار بنا به صلاح دید رئیس تربیت بدنی و تجمع در کنار دفتر امام جمعه محترم رامسر انجام گرفته است
شرکت کردن نماینده محترم مجلس دکتر شریعت نژاد و با حضور گرم و صمیمانه فرماندار محترم و رئیس بنیاد شهید جناب آقای رحیمیان و سردار عزیز و محترم آقای سلیمان نژاد و مربی اسبق پرورش اندام رامسر آقای پور بخشیان و با حضور گرم و صمیمیی مهندس فلکیان و...وخبرنگاران موجود از جمله خود شما دیگر بزرگواران در مسابقه چهار جانبه! حضور این عزیزان به معنای تایید هیات موجود نمی باشد!
بنده حقیر بعید می دانم چنین جلسه ای تشکیل نشده باشد!
بیاید در دست هم به ورزش کشتی رامسر کمک کنیم
هر کس را که به آینده کشتی کمک می کند مورد حمایت قرار دهیم
با عرض پوزش فراوان

وکیل الضعفا 1392/07/22 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام. "نگارده" را به نگارنده اصلاح فرمایید. با تشکر.(سطر اول)

حسن نژاد 1392/07/22 ساعت 12:09 ق.ظ

تمام حرف اهالی منصف کشتی از روز اول همین بوده و هست ولی گروهی خواهان آرامش در هیات نیستند و به بهانه های مختلف جلسات را به تشنج می کشانند. در هر جلسه ای باید افراد متخصص آن کار حضور داشته باشند و لی متاسفانه در جلسات مرتبط با کشتی اینچنین چیزی تقریبا محال است.
با کلیه راهکارهای شما موافقم. افراد تشنج زا باید از هیات کنار گذاشته شوند هرکس که باشد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.