پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در یک اقلیم دو پادشاه نگنجد!!!تدبیری بیاندیشید

سرپرست هیئت کشتی شهرستان رامسر خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان:

در یک اقلیم دو پادشاه نگنجد!!!تدبیری بیاندیشید

 

به نام خدا

جناب آقای سعادتمند

مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان مازندران

با سلام و تحیت و آرزوی توفیقات روزافزون باستحضار می رساند مقصود و منظور از نگارش این نامه بیان و ابراز گوشه ای از چالش ها و نابسامانی هایی است که در حوزه مدیریت حضرتعالی حادث شده و متأسفانه هیچ اراده ای نیز برای حل و فصل موضوع وجود نداشته و یا نمی خواهند آن را حل نمایند. حتماً حضرتعالی استحضار دارید و به کرات به سمع و نظر شما رسانیده اند که مدتی است برخلاف عرف و قوانین موجود دو هیأت کشتی در شهرستان رامسر وجود دارد:

 

 

1- هیأتی که  مورد قبول و منصوب اداره ورزش و جوانان شهرستان بوده ولی از جانب هیأت کشتی استان غیرقانونی اعلام شده است.

2- هیأتی که مورد قبول هیأت کشتی استان و معزول و غیرقانونی از جانب اداره ورزش و جوانان شهرستان نامیده می شود و این از عجائب روزگار است که در شهری که تمام فعالیت های کشتی آن در سه سالن و حدود 150 کشتی گیر خلاصه می گردد و کشتی این شهر نیز در استان هیچ محلی از اعراب ندارد و جز شهرهای درجه 3 کشتی محسوب می گردد ، دو هیأت به فعالیت مشغولند و هرکدام از این هیأت ها خود را قانونی دانسته و مسابقاتی را برگزار می نمایند. درواقع هیأتی که از جانب اداره ورزش و جوانان منصوب و مسئولیت آن را از بد حادثه به اینجانب سپرده اند نمی تواند تیمی را به استان اعزام نماید چون هیأت محترم کشتی استان آن را قانونی نمی داند و لاجرم از پذیرش کشتی گیران و مربیانی که به زعم آقای ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان که در مکاتبات قبلی شان آنان را منفعت طلب، حاشیه ساز و .... دانسته معذور است و در مقابل هیچ تیمی نیز نمی تواند از شهرهای استان و به دعوت هیأت دیگر که ریاست آن را آقای مقبل دوست بر عهده دارند به رامسر آمده و مسابقه ای را برگزار نمایند. چون اداره ورزش و جوانان مجوز چنین کاری را به دلیل غیرقانونی دانستن آن صادر نمی کند. حال این سؤال از حضرتعالی بعنوان متولی ورزش استان که خود نیز سالیانی را در شهرستان رامسر خدمت نموده و با فضای ورزشی- اجتماعی آن آشنایی کامل داشته و از افراد نیز شناخت کاملی دارید پرسیده می شود که آیا وضعیت فعلی به پیشرفت کشتی شهرستان کمک می نماید؟ آیا دوپاره شدن و شقه شقه شدن پیشکسوتان، مربیان، داوران و کشتی دوستان می تواند به تعالی این ورزش در رامسر کمک نماید؟ آیا این وضعیت درخور و شایسته ی شأن ورزش استانی که موفقیت های کشتی گیران آن سر به آسمان می ساید می باشد؟ و آیا نونهالان، نوجوانان و جوانان و ... کشتی گیر متضرر و مغبون اصلی این غائله نیستند؟!

صد البته که وضعیت موجود علاوه بر آنکه نمی تواند هیچ کمکی به کشتی رامسر بنماید به قهقرا رفتن آن سرعت بیشتری می بخشد. البته ناگفته نماند که آقای جنتی  رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان اقداماتی را در جهت اثبات عملکردشان که عزل رئیس هیأت گذشته و نصب رئیس هیأت جدید بوده، داشته و مکاتبات نیز با آن اداره کل داشته اند اما شاید بدلیل مشغله فراوان جنابعالی و همکاران محترمتان و یا شاید بدلیل آنچه که بتوان آن را محافظه کاری و یا در دردسر نینداختن نامید از ورود به این مسأله خودداری و در حل و فصل این غائله و حاشیه هیچ اقدامی به عمل نمی آورید. متأسفانه رئیس محترم هیأت کشتی استان نیز به جای آنکه به شهرستان عزیمت نموده و از نزدیک مشکلات را بررسی و در جهت رفع و رجوع آن اقدامی به عمل آورد صرفاً به نگارش نامه های احساسی همراه با اطلاعات غلط از پیشرفت های درخشان هیأت کشتی سابق توأم با تهمت های صدرالاشاره به اعضای این هیأت که متأسفانه غلط های املایی و انشایی نیز در آن کم مشاهده می گردد، می پردازد.

النهایه هدف و منظور از نگارش این نامه این نبوده است که بنده خود را اثبات و یا برای بدست آوردن صندلی لرزان هیأت کشتی رامسر به هر دست آویزی دست یازم و آن را به نفع خود مصادره نمایم  چرا که نزدیکان و کشتی دوستان و حتی جنابعالی که حضوراً و در دفترتان به سمعتان رسانیدم می دانند که قبول این سمت پس از مقاومت و پافشاری فراوان اینجانب به دلیل آشنا بودن به حاشیه های گوناگون و گرفتاری های اداره هیأت کشتی صورت گرفته است و اگر نبود درخواست های متعدد اداره ورزش و جوانان و عده ای از مربیان، کشتی گیران و پیشکسوتان هرگز این مسئولیت خطیر و پرحاشیه را قبول نمی کردم.

ذکر این نکته نیز ضروری است که حقیر قبل از قبول این سمت دو بار یک بار حضوری و یک بار تلفنی از جناب آقای مقبل دوست داور و کشتی گیر پیشکسوت که مسئولیت هیأت را بر عهده داشتند به رسم ادب و رعایت جایگاه و حرمت استاد شاگردی رخصت طلبیدم و ای کاش ایشان همان طوری که روزی به حکم آقای جنتی رئیس محترم ورزش و جوانان رامسر به ریاست منصوب شدند به نظر امروز ایشان مبنی برکناره گیری از هیأت کشتی تمکین نموده تا علاوه بر حفظ و جایگاه ملی و بین المللی شان با کمک یکدیگر نسبت به ارتقاء کشتی شهرستان چون گذشته می کوشیدم «اما بر اگر و ای کاش نتوان نشست» و نتیجه این شد که می بینم و هیچ اراده و اهتمامی نیز برای حل و فصل موضوع نیز وجود ندارد و سکوت چندماهه اینجانب نیز کارگر نیفتاد تا بالأخره به این نتیجه رسیدم که با درج این نامه در روزنامه ها و سایت ها شاید تلنگری هرچند کوچک به اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان خورده و عزیزان مسئول برای حل و فصل موضوع قدمی بردارند. قبلاً از حوصله حضرتعالی و وقتی که برای خواندن این نامه صرف می نمائید سپاسگزارم.

عبدالرحمان حلاجیان

سرپرست هیأت کشتی شهرستان رامسر

 

نظرات 24 + ارسال نظر
منتقد 1392/07/21 ساعت 10:57 ب.ظ

اقای بهرامی اقای حلاجیان قرار است پست جدید به شما در هیات کشتی بدهند .... چرا واقعیت ها رو نمی نویسی ......شهامت+جسارت+......بستن وبلاگ

اگر بار دیگر به تهمت هایتان ادامه دهید مجبورم از راههایی که قانون گذار مشخص کرده با شما برخورد نمایم.
اگر شهامت داری و خود را دلسوز کشتی می دانی با نام حقیقی مطلبی بنویس
و گر نه مجبورم برای تهمت هایتان به مراجع قضایی و حقوقی مراجعه نمایم.
والسلام

منتقد 1392/07/21 ساعت 09:54 ب.ظ

بهرامی حیا کن خبر نگاری رو رهاکن شهامت نداری

حسن نژاد 1392/07/21 ساعت 09:50 ب.ظ

با سلام جناب آقای حلاجیان بحث روی بودن و یا نبودن شما نیست و هیچ اصراری هم بر ماندن آقای مقبل دوست نیست. اما در پی رایزنی های زیادی که با آقای جنتی انجام گردید هدف از شاید تغییرات ، استفاده از گروههایی که با هیات موجود مخالف بودند نبوده بلکه دمیدن روحی تازه در کشتی شهرستان بوده است. شما بار دوم است که سرپرست هیات شدید آیا از خود نپرسید چه عوامل یا چه کسانی باعث کناره گیری دفعه اولتان شد.
در پیش خود کلاه را قاضی کرده و اعضاء هیات خود را با اعضای هیات مقبل مقایسه ای انجام دهید.
چه کسی یا کسانی باعث کناره گیری علیمحمدی و سروری شده اند.
آقایانی که مدعی کشتی شهرستان هستند در چند سال اخیر چه نتایجی داشته اند.
و دیگر مسائل که امید وارم با حضور همه دلسوزان کشتی و بدون هوچی بازی بعضی افراد در فضایی مملو از عقلانیت حل گشته و پیشرفت هر چه بیشتر نصیب ورزش شهرستان گردد

کشتی گیر 1392/07/21 ساعت 09:21 ب.ظ

آقای مهندس حلا جیان لطفا فکری به حال این کشتی فرو برده شده در گل و لجن بکنید!!ونگزارید بیشتر از این به کشتی رامسر توهین کنند

پیشکوت کشتی 1392/07/21 ساعت 09:13 ب.ظ

با سلام
من نمی دونم اینایی که اقای مقبل مقبل می کنن!!چی بهشون می رسه!!با با چند ساله که این اقای مقبل هست چی کرد واسه کشتی!!!چندتا قهرمان داد!!!جز این نبود که که قهرمانهای ما رو به خاک سیاه نشوند!!!مگه همین نبود که قهرمان چند دوره استان که از رامسر بود و امید این شهر کوچک بعد از سالیان دور بود را دوپینگی اعلام کرد!!!و امثال این زیاده!!!همین اقا نبود دوره طلائی مهندس حلا جیان رو به در دوره خودبه نزول و بی ثباتی رسوند!!!مگه دوره مدیریت ایشون ابرویه چند ساله کشتی رامسر چند ماهه نرفت!!!مضحکه خاص و عام در استان نشدیم!!!با تعطیل شدن ساعت اصلی کلاس کشتی!!! اقا اصلا این دو از همه لحاظ با هم قابل مقایسه نیستند!!!مهندس عزیز کجا و اقای مقبل کجا!!!
اقا مگه اقای مقبل برای شهر خودش چی کار کرد که واسه رامسر بکنه!!!همین قهرمانانی که طرفداران هستند چه کسی شما ها رو قهرمان کرد!! اقا مگه مهندس عزیز ان موقع که اقای مقبل امد محترمانه نرفت کنار!!!امگر جز این نبودکه! اقای جنتی صلاح دید شما را رئیس کرد !!!حالا صلاح نمی بینن شما رو برداشتن!!! این دیگه ساده هست!!چرا به چه کنم چه کنم افتادید!!مگه رو همین توشک اقای ..... درگیر نشد در حد بزن بزن و بچه بازی!!!که منجر به درگیری تن بتن فوش و ناسزای شدید در باشگاه و ابرو ریزی بی حدو اندازه شد !!!آیا این شخص شخصیت ریاست دارد!!!جواب واضح است!این شخص اصلا قابل مقایسه با مهندس عزیز که چندین دوره رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی رامسر که خود از پیشکسوتان کشتی و از دلسوزان شهر رامسر هستند نیستند!!!اصلا از لحاظ جایگاه اجتماعی هم هم تراز نیستند اقای مقبل با مهندس عزیز!!!اصلا تحصیلات ایشون کجا و اقای مقبل کجا!!شان و منزلت اجتماعی ایشون در رامسر و حتی نقاط دور تر کجا و اقای مقبل کجا!!!!من نمی دونم کجای دنیا پرونده سیاه رو با پرونده سفید هم تراز می دونن!!!
برای مقایسه سعی کنید دو چیز هم تراز رو با هم مقایسه کنید!!!!
ببخشید سرتان را درد اوردم

سامان حلاجیان 1392/07/21 ساعت 08:23 ب.ظ

کشتی به یک ناجی نیاز داشت خوش امید ناجی

مجید 1392/07/21 ساعت 08:21 ب.ظ

با امدنت انشاالله سرود قهرمانی را بالای سکو می خوانیم

محسن.ز 1392/07/21 ساعت 08:18 ب.ظ

مهندس جان با امدنت این ویرانه را اباد کن پهلوان

مازیار شاهمنصوری 1392/07/21 ساعت 08:13 ب.ظ

سالار خوش امدی

ذبیهی 1392/07/21 ساعت 08:07 ب.ظ

با توجه به جایگاه اجتماعی و روابط عمومی بالا و انتخاب اعزای هیأت که همگی از چکیدهای کشتی هستند مطمعنأ موفق خواهید شد.

م.ابراهمیان 1392/07/21 ساعت 08:02 ب.ظ

این حسن انتخاب را به خانواده ورزش مخصوصا کشتی تبریک گفته و برای شما ارزوی موفقیت داریم.

علی اصغرزاده 1392/07/21 ساعت 07:59 ب.ظ

با امدنت نور امیدی در دل علاقمندان کشتی تابید.امیدوارم مثل همیشه موفق باشید.

پیمان پروانه 1392/07/21 ساعت 07:54 ب.ظ

ما خانواده های کشتی برای موفقیت شما و خانواده کشتی دعا می کنیم.

جواد نحوی 1392/07/21 ساعت 07:52 ب.ظ

ایشاالله با امدنت این کشتی در حال غرق با سلامت به ساحل می رسد.

پوریا اقبالی 1392/07/21 ساعت 07:48 ب.ظ

با توجه به شناختی که از این مدیر توانمند داریم انشاالله مرحمی بر زخم های مشتی باشد.

کاظم میری 1392/07/21 ساعت 07:46 ب.ظ

امدی جانم به قربانت خوش امدی.

دوست حلاجیان 1392/07/21 ساعت 11:14 ق.ظ

خدمت دوست عزیزم اقای حلاجیان

اینکه اختلاف در هیئت بود چرا شما کاسه داغتر از اش شدی تا از ان حرفهای ...... به شما بزنند

سما در حد و اندازه مقبل نبئدی که از ایشان بخواهید کناره گیری نمایین

کدام مربی و کشتی گیر از شما خواستند طبق تومار ارسلی به اقای جنتی که بنده دیدم از 11 مربی 10 تن موافق و از 6 داور 5 تن موافق اقای مقبل هستند از قهرمانان اصلی هم که موافق مقبل هستند داوران برتر و قهرمانان و پیشکسوتان که موافق مقبل هستند

شما از کدام افراد صحبت میکنید که از شما طلب یاری کردند

شما از کشتی بیشتر میفهمید یا ثمر بخش که عمری را با کشتی سر کره
اقای حلاجیان پیش قاضی ملخ بازی بی خیال شو و بازیچه این و ان نشو این را گفتم که چون دوست دارم

با عرض سلام و تبریک عید قربان
احتراما جنگ زرگری و اقدام عاجلانه افراد در انتصاب ها چیزی جز تقویت ضد ارزش ها و ناکامی برای طراحان و برنامه ریزان به بار نمی آورد لذا شایسته است با طرح موضوع در بین افراد پیشکسوت و رایزنی با مسئولین ورزش شهرستان و استان در طی نشستی دوستانه ورزش این مرز و بوم را نظیر طبیعت زیبای خودمان دستخوش هوای نفس و خود بینی های جاهلانه نکنیم. هدف که اعتلای ورزش شهرستان و استفاده از ظرفیت افراد و جوانان توانمند است در اولویت کارها قرار گیرد.

[ بدون نام ] 1392/07/21 ساعت 09:57 ق.ظ

مقبل دوست دوست داریم

م.گ 1392/07/21 ساعت 07:29 ق.ظ

همین که این نامه رو آقای حلاجیان نوشته و اینهمه پیگیری کرده نشون میده که دغدغه اش برای کشتی بیشتر از بعضیاست... ( آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است)

با سلام خدمت مخاطبان گرامی
لطفا از درج نظرات توهین آمیز و نظراتی که داری بار حقوقی هستند بپرهیزید
در ضمن نظرات با ip های یکسان تایید نمی گردد

منتقد 1392/07/20 ساعت 09:56 ب.ظ

معلم ورزش دوست داشتنی علی اقا مقبل

دوره گرد بیکار 1392/07/20 ساعت 07:53 ب.ظ

بیهرامی نترس تو خا خوجور وچه به چره جابزه ؟ سوژه خیلی خوبی تره هدم باش وره بررسی باکن . خیلی داغه

وکیل الضعفا 1392/07/20 ساعت 06:23 ب.ظ

کاری به کشتی رامسر ندارم که موش چه باشه تا آبگوشتش باشد. بلکه فعلا دو غلط املایی می گیرم که نمره کشتی اداره ورزش و جوانان هجده میشود: در اوایل مقدمه "هیچ اراده ای" درست است نه هیچ اداره ای. در ضمن النهایه خیلی عربی است و به جای آن "در نهایت" و یا "در آخر" درست می باشد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.