پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قانع به مطلب پژواک رامسر واکنش نشان داد

از خاله شادونه شاکیم!

پس از درج یادداشت "مسئولان محترم ،شادی های زود گذر را فدای امنیت جانی نکنید " در پژواک رامسر نسبت به اجرای برنامه خاله شاه دونه ، داریوش قانع مدیر گروه فرهنگی هنری ترمی نسبت به آن واکنش نشان داد و در وبلاگ شخصی خود چنین نوشت...

  

از کلیه دوستان خوب در عرصه رسانه تقدیر میکنم که در کنار انتقادات خود به نکات قابل توجه ذکر نمودند که این بسیار خوب است اینجانب از همه انتقادات خودم را مبرا نکرده ونمیکنم این یک کار تیمی بوده وهمیشه برنامه های زنده این مسائل ومشکلات رادارد .

اینکه خاله شادونه در وفای به عهد همیشه دچار مشکل بوده وهست حرفی نیست اما اتفاقات خرمدره بدلیل جداکردن بچه ها از مادران بوده که ما براین امر واقف بودیم که این اتفاق نیفتد وخدا را شاکریم که در اولین وآخرین تجربه کار کودک باید به این نکته رسید که هر مادر به همراه فرزند خود وارد سالن شده واین همه نیاز به سالن با ظرفیت بالاست واینکه این سالن غیر استاندارد می باشد چرا دوستانم تا امروز به فکر این نکته نبودند که همواره در این سالن مدارس مختلف برنامه های ورزشی دارند .

کل بلیط فروخته شده به مردم رامسر وتنکابن 733 برگ بوده که از مبلغ .../100 ریال هم بیشتر دریافت نشده وکل اعتراضات مردم خوب هم نسبت به تاخیر این خانم بوده ایشان قرار بود ساعت 5/4 عصر به رامسر برسند که برگزار کنندگان این برنامه نسبت به عدم تعهد ایشان شاکی بوده وشکوایه خود را به مسئولین ذیربط اعلام داشته که این اتفاق بجز مایه شرمندگی وشرمساری چیزی برای حقیر وکلیه دوستانم در گروه فرهنگی هنری ترمی نداشته ودر اینجا از همه عزیزانی که در این برنامه چه از نظر جسمی وروانی آسیب دیدند صمیمانه پوزش خواه هستیم .

وتشکر صمیمانه از ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رامسر وهمکارانش وکلیه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی وپلیس راهور و دایره اماکن شهرستان وشورای تامین فرماندار محترم وامام جمعه بزرگوار تقدیر وتشکر دارم وهیچگاه نیت مان بر این نبوده ونیست که خدای ناکرده آسیبی به کسی وارد گردد واین را از خداوند منان سپاسگزارم .

 

انتقاد خوب است اما ظرفیت آن سالن 1200 نفر بوده وکسی هم فاقد جا نبوده اگر کسی سرپا ایستاده فقط وفقط به خاطر جلو آمدن بچه ها بوده وغیر از این چیزدیگه ای نبوده ونیست .

نظرات 4 + ارسال نظر
تورولی 1392/07/22 ساعت 04:38 ب.ظ

من از همه برگذار کنندگان تشکر میکنم اما به خودم اجازه ندادم بچه ام را ببرم سالن تختی با آن امکانات و ازدهام که بخواهد خاله شادونه راببیند ضمنا چه حرفیه که برای برگذار کننده سود داشته حتما داشته دستشان درد نکنه هرکی ناراحته بره عمو پورنگو بیاره سودش هم بیشتره

شهروند 1392/07/21 ساعت 05:19 ب.ظ

چرا آقای قانع باید ناراحت باشد؟ ما هم ازشما و خاله شادونه ات شاکیم .
گزارش دادند که تعداد کودکان و خانواده ها ی همراهشان که داخل سالن تختی 2200نفری بودندکه قانوناً سالنی که ظرفیت بیش از 800 نفری نبودو ندارد ؟ چگونه جمعیتی سه برابر در خود جا داده است ؟ آیا نشاندن اطفال معصوم داخلی میدان نیز اگر لحاظ نماییم دوبرابر آن قابل توجیه است . ولی شاریط ایمنی برای 800 نفر برنامه ریزی شده است . شاید توجیه آن ، در درآمد آن نهفته است به گفته خود آقای قانع بلیط ها ده هزارتومان تا پانزده هزار تومان فروخته شده است پس با یک حساب سرانگشتی باید گفت این برنامه میانگین درآمدی برابر با بیست میلیون داشته است . هزینه پنج میلیونی خاله شادونی با هزینه اجاره سالن و و نورپردازی و .. پنج میلیون در نظر بگیریم باز درآمدی بیش از ده میلیونی عاید آقای قانع شده است .
اقای قانع چرا به نکاتی ایمنی ناشی از ادحام توجه نکرده است ؟ قاعدتاً تعداد بلیط های چاپ شده می بایست برابر با تعداد جایگاه در نظر گرفته می شد؟ نه براساس تعداد مراجعین ؟ دوساعت غصه خوردن بیش از ده میلیون کاسبی کردن و به عواقب ناشی از امنیت جانی افراد آنهم کودکان مشتاقی که امنیت برایشان معنی عینی ندارد باید از طریق نهادهای مجوز دهنده مورد سوال قرار بگیرد تا خدای ناکرده فعالیتهای هنری چه بر اساس عشق و علاقه به هنر یا درآمدی ناشی از آن در شهرستان و یا هرکجایی این سرزمین شکل می گیرد با رعایت کلیه جوانب ایمنی و حقوق شرکت کنندگان آن به سرانجام برسد .
آقای بهرامی سانسورچی ؟ انتظارداریم با تایید این کامنت آقای قانع را مجبور به پاسخگویی کنید ؟ قرار نیست در شهر فقط مسئولین رسمی پاسخگو باشد و شهروندانی که از سر عشق و علاقه به هنر و هنرمندان دست به این گونه جشنواره می زنند نیز پاسخگو هستند ؟ بخوانیم که آقای قانع چه می فرمایند ؟

پدر کودک رامسری 1392/07/20 ساعت 12:21 ب.ظ

باسلام
چرا برای ما مرغ همسایه همش غازه ، چرا از گذشته درس نمیگیریم، چرا بی جهت افراد را گنده میکنیم، باور کنید هنرمندان بومی ما کم از این شادونه افاده ای ندارند،یادمان باشد که این خانوم و گروهش باعث مرگ دلخراش عزیزانی شدند ، باور کنید این ادم خیلی آش دهن سوزی نیست که باعث شده اکثر رامسریها احساس کنند که مورد بی احترامی قرار گرفتند. شادونه یا هر فرد دیگری مثل پنگول ، عمو پورنگ ، گروه فتیله و خیلی افراد دیگر با حضور و حمایت مردم به این نقطه رسیدند و برای حضور در هر برنامه ای برای رضای خدا گربه نمیگیرند بلکه هزینه های بالایی را مطالبه میکنند .نمیگوییم که نیاوریدشان چرا که کودکانمان به این مواردی که بنده عرض کردم توجه ای ندارند و با دیدن انها شادمان میشوند اما کوتاه هم نیایید بلکه به عنوان یک صاحبکار طرف قرارداد با انها برخورد کنید تا مردمی که میخواستید خوشحالشان کنید اینگونه ناراحت نشوند

کودک رامسری 1392/07/19 ساعت 10:37 ب.ظ

از اقای قانع به خاطر زحماتش می بایست تشکر کرد و از خاله شادونه که با بی احترامی به کودکان رامسری با سه ساعت تاخیر به جشن می ایند میبایست خرده گرفت به جای حمله به قانع عزیز که در این جشن چیزی جز عذاب برایش نداشت به مسولان شهری فشار بیاوریم که چرا برای کودکان یک فضای استاندارد جهت تفریحشان در شهر پیدا نمیشود الحمداله که همه مسولان بومی هستند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.