پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حمایت تلویحی امام جمعه رامسر بر ابقای فرماندار

صبح امروز در مراسم تودیع معارفه شورای اسلامی بخش مرکزی ،محمد آزاد رئیس سابق شورای اسلامی بخش از کلیه مسئولینی که در زمان حضورش در شورای بخش که قریب به 14 سال می باشد اعم از فرمانداران  ،بخشداران ،امام جمعه و... تشکر کرد.

وی از امامان جمعه تنها از حجت السلام نحوی ،باقر زاده ، مرتضوی و از فرمانداران از سیمیاری ،میری ،باباخانی ،صفر نژاد ،رضاخانی ،سرپرستی خلعتبری و زرودی نام برد.

 حجت السلام مرتضوی امام جمعه رامسر پس از وی در هنگام سخنرانی از حضور فرمانداران متعدد در مدت زمان کم در شهرستان رامسر انتقاد کرد و گفت :فرماندار باید در مدت بیشتری در سمت خود بایستد تا بتواند  خدمات خوب ارائه دهد و حداقل حضور فرمانداردر سمت خود باید 3 سال باشد .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یک همشهری 1392/07/29 ساعت 10:05 ب.ظ

ای کاش با دید باز به فعالیت های فرماندار شهرمان نگاه می کردیم . امیدوارم آنچه خیر است برای مردم شهرمان در نظر گرفته شود.

مسافر کش هشت ساله 1392/07/20 ساعت 06:53 ب.ظ

شاگرد اتوبوس . مسافرین محترم به ایستگاه آخر رسیدیم بی بلیطها بپرن پایین

مسافر بوفه 1392/07/18 ساعت 11:25 ب.ظ

احسنت به شیخ صفر .

شیخ صفر 1392/07/18 ساعت 08:40 ب.ظ

تمام مسولینی که نماد دولت آقای احمدی نژاد هستند و در طول هشت سال گذشته ورد زبانشان فقط دولت نهم و دهم بوده است و طوری سخن میگفتند که بعد از انقلاب فقط دولت نهم و دهم داشتیم و اعتقادی به شعارهای دولت تدبیر و امید ندارند باید بدون هیچ ملاحظه ای بروند.

موی دماغ 1392/07/18 ساعت 06:51 ب.ظ

درست است فرماندار باید سه سال بماند وگرنه موی دماغ می شود .

افق شمال 1392/07/18 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.osco92.blogsky.com

سلام
لطفا حرکت گروهی ما که برای توسعه استانهای شمالی کشور است را تبلیغ کنید. با تشکر
شرکت توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی افق شمال (سهامی عام) نخستین حرکت جمعی هنرمندان، صنعتگران و دست اندرکاران هنرهای سنتی و صنایع دستی در قالب شرکت سهامی عام در کشور می باشد که با همت هم و به پشتوانه حمایت های خداوند و مسئولان دلسوز کشور تاسیس و راه اندازی شده است و می رود تا در جهت توسعه پایدار کشور و عناصر هویت بخش آن یعنی: شغل و درآمد پایدار برای همه فعالان این حوزه، گامهای موثر و مفیدی بردارد. از همه کسانی که می توانند در این راه ما را یاری دهند دعوت می کنیم تا با توان خود باعث توان بخشی این حرکت بزرگ شوند. در انتظار تماس شما هستیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.