پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اگر نمایندگان مجلس بخواهند در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودشان عمل کند

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شورای اسلامی بخش مرکزی  رامسر در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار ما گفت:استاندار مازندران آدم منطقی است و در توزیع معاونت ها از وی خواستیم یکی از آنها را از غرب استان انتخاب کند که وی نیز با این پیشنهاد ما موافقت کرد و به زودی یکی از معاونت ها از غرب استان معرفی خواهد شد.

وی در خصوص انتصاب ها در سطح استان،  اصل را شایسته سالاری دانست و اظهار داشت : اصل انتصاب ها بر اساس این است که افرادی که اهل خدمت ،انگیزه و علاقه هستند باید انتخاب شوند و اینکه کدام شخص از کدام منطقه است ملاک نیست.

شریعت نژاد ضمن تشکر از دکتر فلاح در خصوص انتصاب معاون برنامه ریزی گفت:معاون برنامه ریزی استاندار سالها در حوزه جهاد کشاورزی تلاش کرده است و تجربه کافی در این زمینه دارد .

نماینده تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت افزود:ما به فلاح به صورت استاندار ملی و استانی نگاه می کنیم و وی نیز در انتخاب معاونین خود همین ملاحظه را نیز انجام داد.

وی با اشاره به انتخاب معاون عمرانی و معرفی مهندس  پورمحمد به عنوان یکی از گزینه ها به استان ادامه داد:غرب استان نیز اگر افراد قوی در خصوص معاونت ها داشت قطعا استاندار از وی استفاده می کرد.

وی گفت:نماینده مجلس وظیفه اش هدایت ،نظارت ،مشاوره به وزیر و استاندار و ... است و اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.

شریعت نژاد ادامه داد: ما به موضوع استانی شدن به صورت یک آرمان نگاه می کنیم و به هیچ وجه از آرمان مان کوتاه نمی آییم ولی الان و در بدو ورود دولت و استاندار به آن نمی پردازیم و به این بحث ها ورود نمی کنیم زیرا به صلاح نیست.

وی گفت:اعتقادمان بر این است استانی شدن غرب مازندران باعث ارتقاء استان می شود و سطح مدیریت را بالاتر و توانمندی را بیشتر می کند

وی افزود:همه افراد دلسوز و علاقه مند در غرب استان از موضوع استانی شدن حمایت می کنند و مدافع آن هستند.

شریعت نژاد گفت:دکتر فلاح و دکتر روحانی حذف مدیران فعلی را اصل قرار ندادند .

وی افزود:وقتی تغییر مدیریت با هدف ارتقاء سطح مدیریت باشد اول باید به دنبال گزینه های بهتر بود و دکتر روحانی و دکتر فلاح نیز در خصوص انتصابات شعار شایسته سالاری ،عقل گرایی و خردورزی را سر دادند و انتخاب مدیر بهتر با عجله ممکن نمی شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیخ صفر 1392/07/25 ساعت 09:13 ق.ظ

متأسفانه جناب آقای دکتر شریعت نژاد همچنان در انتصاب مدیران جدید مداخله دارند و ک.تاه هم نمی آیند.

مسافر بوفه 1392/07/20 ساعت 07:02 ب.ظ

احسنت به شیخ صفر . داریم به شیخ امیدوار میشیم

شهروند رامسری 1392/07/20 ساعت 06:39 ب.ظ

جناب آقای دکتر شریعت نژاد باتمام ارادت و ادب و احترام ناچارم که از روی خیر خواهی به استحضار برسانم که متاسفانه افرادی ادعای آن را دارند که ارتباط بسیار نزدیکی با جنابعالی داشته وبه شما به ویژه در انتصاب نیروها نظر مشورتی می دهند که بین مردم وبخصوص قشر تحصیلکرده هیچ وجاهت و جایگاهی ندارن و فقط به فکر تثبیت خود هستند . لطفا امانتدار خوبی برای رای مردم باشید

شیخ صفر 1392/07/18 ساعت 08:59 ب.ظ

اگر آقای دکتر شریعت نژاد در انتصابات دخالت نمیکنند پس چرا کمیته انتصابات تشکیل دادند؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.