پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مخالفت شورای شهر با دفن شهدا در باغ سی هکتاری

مجید درجانی سخنگوی شورای شهر در تماس تلفنی با « ساحل دریا » گفت : بر اساس لایحه ی پیشنهادی شهردار رامسر مبنی بر اظهار نظر در خصوص دفن شهدای گمنام در محوطه ی باغ سی هکتاری ؛ شورای شهر رامسر در نشست امروز خود به اتفاق آرا با این عمل مخالفت نمود.

درجانی افزود : متن مخالفت اعضای شورا برای تدفین 5 شهید گمنام به شرح ذیل است :

« جهت این که شانیت شهدا در این مکان مورد خدشه قرار می گیرد ، با تدفین شهدای گمنام در محوطه ی باغ سی هکتاری مخالفت می نماید  »

نظرات 9 + ارسال نظر

دردودل با دوشهید گمنام در اربعین خاکسپاری

سلام رزمنده های دیروز و پیداهای گمنام امروز ، امیدوارم این چهل روز از میزبانی مردم شهر رازی بوده باشید. مردم دوست دارند اینجا را منزل خودتان بدانید. اگر لایق باشیم ، ما را نیز پدر و مادر و برادر و خواهر خود بدانید. مردم این شهر از دوستانی که میهمانداری شما را بر عهده گرفتند نیز متشکرند و از شما ملکوتیان می خواهند که از شفاعت آنها دریغ نورزید.

البته شاید از بعضی سخنان نسنجیده و ناآگاهانه این روزهای عده ای قلیل آزرده شده باشید. ولی شما صبوران تاریخ از آنها درگذرید و به دل نگیرید چون به قول دوستی ، این روزها بازار خودفریبی و عوام فریبی گرم است و خاطرات جبهه را کسانی با آب و تاب روایت می کنند که نمی دانند "جبهه" چند بخش است!.
ناراحت نشوید که آن عده قلیل شما را چند تکه استخوان می دانند و حضور شما را مایه تعلم و افسردگی مردم . آنها اصلا مردم را نمی شناسند چه رسد به جایگاه رفیع شهدای گمنام. آنها فراموش کارند و یا خود را به فراموشی زده اند و یا همان نا اهلانی هستند که امام شهدا (ره) توصیه به مراقبت انقلاب از ورود آنها کرده بودند و متاسفانه از سر غفلت بر مسند تکیه زده اند.

متن کامل این دلنوشته را می توانید در وبلاگ قلم جوان به مدیریت جناب حسین قاسمی و وبلاک "رامسر بهشت مادری" مطالعه نمایید.

یک شهروند رامسری 1392/07/18 ساعت 12:20 ق.ظ

با سلام خدمت مدیر محترم پژواک رامسر. راستش با شنیدن این خبر برق از سرجمع حاضری که بودیم پرید . اینکه (...) پشت این قضیه بود بیشتر تعجبمون را برانگیخت چراکه سپاه همواره مدافع خون شهدا بوده و شانیت و قداست شهدا از سوی سپاهیان به صورت وصف ناپذیری رعابت میشد حال چه در پشت پرده می گذرد که در آنی تصمیم گیری می شود که شهدای گمنام در باغ میراثی و گردشگری که در حال ثبت جهانی است تدفین شوند را دیگر خدا می داند و عوامل پشت پرده ، البته اگر بنا بر حدس اکثر کسانی که این مطلب را شنیده اند ظاهرا هدف باغ سی هکتاری است به مانند فدک!!! نباشد خوب است.
در هرحال آیا تصمیم گیرندگان این امر یک لحظه فکر نکردند که با انجام این کار حرمت شهدا شکسته می شود و نه تنها این کار فرهنگی نیست بلکه یک کار ضد فرهنگی است .
باید بگوییم که نکنید این کا را با شهدا که آنان همه چیز ایران هستند و حرمت آنان را نشکنید....

رامسری 1392/07/17 ساعت 10:58 ب.ظ

حتما شهردار می ترسید خودش مخالفت کنه؟؟؟؟؟؟؟

مطلع 1392/07/17 ساعت 10:57 ب.ظ

نامه هیئت رزمندگان به شهرداری مبنی بر تدفین شهدا در باغ 30 هکتاری ،شهردار این درخواست و نامه را در قالب لایحه برای اظهار نظر به شورا ارجاع و تمامی اعضای شورا با توجه به بند "حفظ شانیت شهدا با تدفین آنان در این مکان " مخالفت کردند
یاداوری به دوستان کامنت گذار که شهردار نیز از مخالفین تدفین شهدا در این مکان که شانیت آنها زیر سوال می رود بودند

رامسرزیبا 1392/07/17 ساعت 09:11 ب.ظ

سوال من این که خود شهردار چرا موافق بود ایا شهردار که ادعای اباد کردن شهر رو داره متوجه نبود که باغ سی هکتاری با مساله شهدا تناقض داره خدا اخر عاقبت ما رو باین شهردار به خیرکنه خدا پدر اعضای شورا رو بیامرزه البته پوزخند میدونم تو به خاطر خوش خدمتی به شهردار اینو تو سایت نمیذاری

saeid eftekhaari 1392/07/17 ساعت 06:39 ب.ظ

کار بجایی بود مخالفتشون.ارزش و احترام و شان شهدا تو اون محیط زیر سوال میرفت. مهندس در جانی خوب بیان میکنن مسایلو.

رامسری 1392/07/17 ساعت 11:38 ق.ظ

به واقع تصمیم درست و منطقی میباشد . به نظر من نود و نه درصد مردم رامسر هم با این امر مخالفند.لطفا نظر خواهی کنید

همشهری 1392/07/17 ساعت 11:14 ق.ظ

با سلام
اولین کار خوب واصولی شوری
بگذارید روح شهدا در آرامش بماند آقای شهردار

رعیت 1392/07/17 ساعت 08:59 ق.ظ

با سلام. با تشکر از مهندس درجانی برای این کار ارزشمند در جهت حفظ شان شهدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.