پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آیا سرویس های بهداشتی مزار شهدای سادات شهر و زیارتگاه آقابسمل تا ماه محرم آماده می شود؟+توضیحات تکمیلی

احمد مین باشی : به گفته اعضائ محترم هیئت امنای مسجد سادات شهر، در صورت تامین حدود بیست تا سی میلیون تومان بودجه ، امکان تکمیل سرویس بهداشتی تا اول ماه محرم میسر خواهد شد. و این مستلزم همیاری و همکاری همه نهادهای شهر با اداره اوقاف شهرستان و هیئت امنای مسجد می باشد. چرا که با توجه به حضور میهمانان شهرهای غرب استان و شرق گیلان در دهه اول ماه محرم ، در واقع موضوع حل سرویسهای بهداشتی مسجد سادات شهر یک موضوع کلان شهری بوده و می باید مورد توجه همه نهادها و مسئولین محترم شهرستان قرار گیرد.

پیشنهاد اینجانب به مسئولین محترم شهر خصوصا امام جمعه محترم و فرماندار عزیز این است که همچون برگزاری باشکوه تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام که با مشارکت و همکاری همه نهادها انجام پذیرفت ، تا فرصت باقیست ، طی نشستی اظطراری در مسجد سادات شهر و با حضور همه مسئولین دلسوز، خصوصا مسئولین و نهادهای مرتبط ، اصناف و دو شهردار محترم که خود بومی بوده و از ارزش و جایگاه معنوی و فرهنگی بارگاه آقا بسمل و آقا پلاسید آگاهی دارند و همچنین خیرین گرامی شهرستان، نسبت به تامین بودجه و تعیین ضرب الاجل زمانبندی شده و با نظارت کامل کیفی ، نسبت به تکمیل سرویسهای بهداشتی مسجد سادات شهر اقدام تا بار دیگر نتیجه همیاری و همکاری نهادهای شهری را به نمایش بگذارند.

در صورت نیاز نویسنده آمادگی دارد در هر مقطع تمامی وقت خود را برای تکمیل این پروژه تا نتیجه گیری هایی صرف نماید و ثواب آن را نیز نثار روح بلند و ملکوتی مادر عزیز و بزرگوارم  و فرزند دلبندم که در آنجا آرام گرفته اند  می نماید.

 همچنین از همه اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران و وبلاک نویسان عزیز ، عکاسان و دوستان تاثیر گذار در مسائل شهری استدعای عاجزانه دارم تا حصول نتیجه نهایی از هرگونه کوشش و فعالیت دریغ ننموده و پیگیری های لازم را بعمل آورند. انشاء ا.. که موجبات خشنودی حضرت حق و آقا امام زمان(عج) نیز فراهم آید.

توضیحات تکمیلی :

با توجه به برآورد کارشناسی جدید و لزوم نصب سبتیک(مخزن فاضل آب) مناسب در محل سرویس های دستشویی و همچنین ضرورت خریداری شیرآلات و بعضی از لوازم مورد نیاز ، مبلغ مورد نیاز برای تکمیل سرویسها رقمی بالغ بر 200 میلیون تومان می باشد که استدعا دارم طی اصلاحیه ای مراتب به سمع و نظر همشهریان عزیز و مسئولین محترم رسانده شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
دوست 1392/07/10 ساعت 08:39 ب.ظ

آقای بهرامی ضمن تشکر ازشما بابت پرداختن به این مهم، فراموش نکنیم اگر زحمات، پیگیریهاو خون دل خوردنهای آقای قبادی نبود این پروژه به اینجا نمیرسید خدا میدونه من هر موقع ساداتشهر میرم چهره حاج آقا قبادی رو در جای جای این پروژه احساس می کنم بی انصافی است اگه زحمات اون بزرگوار رو نادیده بگیریم امیدوارم آقای عزیزپور مثل قبادی پیگیر باشه تا پروژه زودتر به بهره برداری برسه

برادر گرامی جناب بهرامی،
با توجه به برآورد کارشناسی جدید و لزوم نصب سبتیک(مخزن فاضل آب) مناسب در محل سرویس های دستشویی و همچنین ضرورت خریداری شیرآلات و بعضی از لوازم مورد نیاز ، مبلغ مورد نیاز برای تکمیل سرویسها رقمی بالغ بر 200 میلیون تومان می باشد که استدعا دارم طی اصلاحیه ای مراتب به سمع و نظر همشهریان عزیز و مسئولین محترم رسانده شود.قبلا از توجه وجدیت حضرتعالی در پیگیری موضوعات کمال تشکر و قدردانی بعمل می آید.

آشنای عزیز،
ضمن تشکر از توجه حضرتعالی و تایید مطالب شما ، باید عرض کنم کار نشد نداره و اگر همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و اهل قلم عنایت ویژه داشته باشند و این موضوع را برجسته نمایند ، بطور قطع نتیجه خواهد داد. باید همه کمک کنیم که بشود.

اشنا 1392/07/07 ساعت 06:23 ب.ظ

احمد اقای عزیز این حقیر هم ضمن تقدیر و تشکر از شما بابت چنین خبر و اطلاع رسانی باید خدمت شما عرض نماییم که متاسفانه مسولین ما به فکر چنین موضوعاتی نیستند و.... اگر همین فردا مدیری یا وزیری به خواهد وارد رامسر شود همین مسولین ده برابر خواسته شما هزینه میکنند تا خود شیرینی نماییند پیش همان وزیر وووو گذشت زمان جنگ و جبهه و خوشا به حال شهدا که رفتند این رفتار مسولین را نمی بینند و جالب که در اتاق تمام همین مسولین یک چفیه هم اویزانه و باید گفت وا مصیبتا

قانا 1392/07/07 ساعت 04:16 ب.ظ

اینو پیگیری کن بهرامی جان فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این مراسم و در پاسخ به سئوالی در مورد چگونگی کاوش اجساد شهدا در اردوگاه اشرف گفت: به هرحال رزمندگانی بوده‌اند که پس از اسارت تحویل منافقین شده‌اند و در اردوگاه آنها به شهادت رسیده‌اند که باید تمهیداتی برای کشف و انتقال اجساد آنها سنجیده شود که این موضوع در دستور کار ماست.

وی تاکید کرد: تفحص در تمام اردوگاه‌ها در دستور کار ما قرار دارد؛ از جمله در اردوگاه‌های شهرهای کرکوک و اربیل که در حال اتخاذ تمهیداتی برای انجام آن هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری در مورد دور تازه تبادل پیکر شهدا و اجساد عراقی‌ها گفت: طبق توافق میان ما و عراق و صلیب سرخ تا زمان تبادل اجساد هیچ آماری از میزان تبادل منتشر نمی‌شود. فردا و پس از انجام این تبادل بنده شخصا آمار ا اعلام خواهم کرد.

وی افزود: سه شهر رامسر، چابکسر و لاهیجان در اولویت دفن اجساد شهدا قرار دارند و در تهران هم در تدارک دفن اجساد شهدا همزمان با روز عرفه در محل پارک پرواز هستیم.

باقرزاده با تاکید بر اینکه اجسادی که فردا مبادله خواهند شد، همگی در جزیره فاو کشف شده‌اند، گفت: خیرین اگر تمایلی به کمک برای تفحص اجساد دارند، می‌توانند با اهدای کمک‌های مالی و یا ماشین‌آلات تفحص به این امر کمک کنند.

وی همچنین افزود: در مجموع هشت سال دفاع مقدس ما 14 هزار شهید مفقود داریم که محتمل است نیمی از آنها هنوز در کشور عراق باقی‌مانده باشند. از این تعداد به طور مشخص 2500 شهید در منطقه کردستان عراق هستند که هنوز از سوی اقلیم کردستان به ما اجازه تفحص آنها داده نشده است.به نقل از خبرگزاری مهر

قنبری 1392/07/07 ساعت 12:43 ق.ظ

ان شاءالله خداوند مهربان روح همه رفتگان به خصوص روح مادر بزرگوار و فرزند دلبندتان را قرین رحمت کند. نثار شادی روح همه اموات صلوات.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.