پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برد 3 بر 1 تیم فوتبال بزرگسالان کتالم و ساداتشهر از رامسر

عصر دیروز تیم بزرگسالان شهرداری کتالم و ساداتشهر توانست 3 بر 1 از سد تیم فوتبال بزرگسالان رامسر عبور و به رده بالاتر صعود کند.

 

 

محمد دوستی نائب رئیس شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر و سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری کتالم و ساداتشهر در پایان این مسابقه به خبرنگار ما گفت:این مسابقات در 4 گروه و 12 تیم  برگزار می شود که با نتیجه این بازی تیم بزرگسالان شهرداری کتالم و ساداتشهر در بازی بعدی با تیم بزرگسالان کلاردشت به میدان خواهد رفت.

شایان ذکر است این مسابقات بین تیم بزرگسالان غرب مازندران برگزار می شود و در بازی قبل تیم بزرگسالان رامسر از تیم کلاردشت شکست خورده بود.


نظرات 3 + ارسال نظر
شهروند کتالمی 1392/07/07 ساعت 04:44 ب.ظ

به این اقای شهردار بگویید تیم شهرداری را به جام برتر برساند تا ماهم یک تیم از کتالم داشته باشیم ضمنا آقای شهردار توجه داشته باشند در جام باشگاههای ایران جای شوخی های بامزه نیست

امیری فر 1392/07/06 ساعت 12:42 ب.ظ

عکس آخر: عجب دروازه بان خفنی...شبیه ایتالیایی هاست :دی

قنبری 1392/07/06 ساعت 01:02 ق.ظ

یاد تیم کازان رامسر بخیر که در لیگ مازندران بازی می کرد و همیشه استادیوم رامسر پر از تماشاچی می شد. جتی تیم رامسر در یک بازی دوستانه تیم استقلال تهران را با بازیکنان معروف آن زمان مثل عبدالعلی چنگیز با یک گل شکست داده بود. رامسر در دو و میدانی، فوتبال و دوچرخه سواری استعدادهای فراوانی دارد که باید مسئولین دلسوزی باشند که این استعدادها را بیابند و شکوفا کنند. هرچند که متآسفانه بازیهای کامپیوتری کودکان و جوانان را بیشتر از بازیهای میدانی به خود مشغول کرده است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.