پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشروح سخنان شیخ صفر قاسمی در نشست فعالان ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی با استاندار مازندران

*از عروس بی جهاز شهرهای ایران ،رامسر عزیز و همینطوربه نمایندگی از فعالان ستادهای تنکابن و عباس آباد در خدمت شما عزیزان خواهم بود.

*انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر ربیع فلاح را بعنوان استاندار مازندران شاد باش میگویم و بمناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان همیشه شاهد و امام شهیدان را گرامی داشته و در محضر ایثارگران عزیز سر تعظیم فرود می آورم .

*جناب آقای استاندار ،از طرح مباحث نظری و تحلیل سیاسی در این جلسه پرهیز میکنم و قدری عملیاتی و اجرایی سخن خواهم گفت. ما خوشحالیم که رییس ستاد جناب دکتر روحانی که شخصیتی ملی هستند سکاندار مدیریت ارشد اجرایی استان شدندو اتفاقا در دوره غربت و ناباوری وارد میدان شدند و قطعا امروز وفادار ترین افراد به رییس جمهور محترم خواهند بود. ما از استاندار گلایه نداریم ولی انتطارات فراوانی داریم .

*آقای دکتر فلاح ، توانمندی و شایستگی های شما قابل کتمان نیست ولکن عنوان ریاست ستاد آقای دکتر روحانی سهم بسیار زیادی در کسب عنوان جدید داشته است و این سهم برای همه دلسوزان و فعالان این عرصه در بخشهای مختلف باید به رسمیت شناخته شود و از شما انتظار داریم پاسدار این حق باشید.

*باید قواعد بازی را بپذیریم. ما سهم خواهی نمیکنیم. ما حامی رییس جمهور محترم و نماینده عالی دولت هستیم . ما به دنبال حق خودمان هستیم . سهم خواهی را کسانی میکنند که در ستادهای دیگران بودند و امروز خود را سهام دار و سهم خواه میدانند. باید مشخص شود سهم بعضی از کانون های قدرت و تاثیر گذار بر تحولات امروزاستان در پیروزی اقای دکتر روحانی چقدر بوده است؟ ما برای امامان محترم جمعه و نمایندگان محترم مردم در مجلس احترام ویژه ای قایلیم.اما بسیاری از این عزیزان خلاف جهت مردم رفتار کردند و سهمی در پیروزی دولت تدبیر و امید نداشتند و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

*آقای استاندار از شما تقاضا میکنم به این جمع و این افراد دلسوز بعنوان مشاوران امین و خیر خواه خود بیندیشید و از حاشیه سازی های مخالفان نهراسید. مراقب دام های مخالفان باشیم . متملقان و ابن الوقتها را باید دور انداخت . آنانی که شعار مرگ بر هاشمی می دادند و در هشت سال گذشته شعارشان فقط دولت نهم و دهم بوده است و انگار بعد از انقلاب هیچ دولت دیگری نبوده است ، صلاحیت ندارند در مصادر امور باشند.

*آقای دکتر فلاح ،جناب آقای دکتر روحانی به شما فرمودند به غرب استان نگاه ویژه داشته باشید لطفا این نگاه ویژه را برای ما تبیین فرمایید ، سهم غرب مازندران در مدیریت ها چه مقدار است. بسیاری از امور قابل تفویض به ادارات شهرستان ها ست .پیشنهاد می شود :کارگروهی را برای این کار تشکیل دهید تا با واگذاری اختیارات به شهرستانها ، بخشی از نگرانی ها و دغدغه ها برطرف شود.

گفتنی است سخنان شیخ صفر قاسمی با تشویق های پیا پی حاضران در جلسه روبرو بوده است.

نظرات 13 + ارسال نظر
شیخ صفر 1392/07/25 ساعت 09:16 ق.ظ

ممنون از ویرایش شما !!!!

شیخ صفر 1392/07/23 ساعت 09:23 ب.ظ

از ابراز لطف تمامی عزیزان سپاسگذارم

سلام
احتمالا سپاسگزار هستید
ممنون از لطف شما آشیخ

بیطرف رامسری 1392/07/17 ساعت 06:01 ب.ظ

شیخ صفر عزیز به صراحت لهجه ات غبطه میخورم. دست در دست هم دهیم به مهر رامسر خویش را کنیم آباد

سعید ببری 1392/07/08 ساعت 06:24 ب.ظ

درود بر شیخ صفر این مرد بزرگ خطه گیلان و مازندران و سلام بر این شیر بیشه عرصه های مختلف .در استان گیلان و مازندران کسی مثل شیخ عزیز پیدا نمی شود و حتی در استانهای دیگر . ما انتظار داشتیم ایشان استاندار شوند نه شخصی مثل ربیع فلاح که انگشت کوچک شیخ صفر ما هم نمی شود . البته ایشان هم بد نیستند ولی نه به اندازه شیخ عزیزما.
چاکرتیم شیخ صفر تو افتخار رامسری ها هستی

پایتخت نشین 1392/07/07 ساعت 09:51 ب.ظ

رامسریها باید به وجود این بزرگ مرد اصلاح طلب افتخار کنند. واقعا مرد شجاع و ثابت قدم و یک رو و بی ادعایی هست. جای این مرد تو رامسری که کسی چشم دیدن پیشرفت کسی رو نداره نیست این مرد خیلی بزرگه بخدا. رامسریها قدرشو بدونید. پشتشو خالی نکنید. به امید روزی که شیخ صفرقاسمی در جایگاه واقعی خود باشد و خدمت کند...

شول 1392/07/06 ساعت 09:45 ب.ظ

شیخ صفر پستی که دوست داریو میگیری زیاد شلوغش نکن

عبدالصمد زراعتی جویباری 1392/07/06 ساعت 05:18 ب.ظ

با سلام و تشکر از برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای شیخ قاسمی، ایشان از چهره های ثابت قدم در مسیر اصلاحات هستند و صراحت لهجه ی ایشان ، عامل فرق داشتن با متملقان و نان به نرخ روز خورها است. بی شک آسیب های بسیاری دیده اند ولی مشی خود را تغییر نداده اند چه آن که در اراده ی ایشان، آزادگی و خدا محوری وجود دارد از این رو همیشه از او دفاع از حق انتظار می رود. مأجور باشند.

جم شید 1392/07/06 ساعت 09:57 ق.ظ

جم شید تا کم نشید..

فدایی رهبر 1392/07/06 ساعت 12:54 ق.ظ

حاجی عاشقتم. خیلی مردی بخدا... حق و لیاقت شما بالاتر از استانداری هست بخدا... هرچند شما واسه همه خدمت میکنید الا واسه خودتون.

بسیجی 1392/07/05 ساعت 09:08 ب.ظ

مشخص شد که حاجی قاسمی کماکان بسیجی بی ترمز است

کردباقری 1392/07/05 ساعت 09:06 ب.ظ

حاجی خیلی دوست داریم

جواهردشتی 1392/07/05 ساعت 09:05 ب.ظ

دم شیخ صفر گرم. خوشحالمان کرد.

همشهری 1392/07/05 ساعت 01:25 ب.ظ

با سلام
سخنان هوشمندانه و جالبی بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.