پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسافر خوش شانس عراقی با رضایت رامسر را ترک کرد

صبح امروز یکی از رانندگان تاکسی بی سیم رامسر در گفتگو با خبرنگار ما گفت:روزهای گذشته چند مسافر عراقی که به عنوان توریست به رامسر سفر کرده بودند را سوارتاکسی کردم و آنها را تا مقصدی رساندم و در مسیر بازگشت متوجه شدم که حدود 350 هزار لیره عراق ،10 میلیون تومان چک پول و مقداری زیور آلات اعم از گوشواره و زنجیر توسط مسافران مذکور جا مانده است.

غلامرضا عسگریان ادامه گفت:به محض مشاهده اموال به سراغ مسافران رفتم ولی آنها را نیافتم و چند روز برای یافتن آنها جستجو کردم و به چند مسافرخانه نیز سر زدم که خوشبختانه نیم ساعت قبل از مراجعت مسافرین عراقی به صورت اتفاقی آنها را در شهر یافتم و اموال آنها را تحویل دادم.

شهروزنیاستی مسئول تاکسی بی سیم شهرستان رامسر نیز عنوان کرد : تاکسی بی سیم یکی از خودرو های مطمئن در شهرستان رامسر است که مسافرین بدون دغدغه خاطر از آنها استفاده می کنند و به سلامت به مقصد می رسند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته نیز یک فروشنده با انصاف رامسری بیش از 5 میلیون تومان پول را به صاحبش بازگردانده بود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اشنا 1392/07/03 ساعت 10:33 ق.ظ http://omidvar33

بله در زمانی که شخصیت انسانهارا به مقدار پولش می سنجند !!!!!هنوز انسانهای پاک ودرستکار فراوانند

شهروند 1392/07/02 ساعت 06:58 ب.ظ

آقا به جان هر کی که دوست دارید باور کنید این کیف مال منه چند روز قبل توی یکی از این تاکسی ها گم کردم !
آقا توروخدا این کیف رو به صاحب اصلیش که من باشم برگردونید! توی اون سیصد و پنجاه هزار اشلوب ( واحد پول پتک ) پول بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.