پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اقامه نماز در جنب توالت بانوان در تلکابین رامسر!+تصویر

اقامه نماز در جنب توالت بانوان در تلکابین رامسر+تصویر

 تله کابین رامسر یکی از جاذبه های گردشگری و پررونق شمال کشور می باشد که همه روزه به ویژه در تعطیلات شاهد حجم زیادی از گردشگران می باشد.

 

 

به گزارش قم پرس ، چندی پیش تعدادی از خبرنگاران این پایگاه خبری که به رامسر سفر کرده بودند با خرید بلیط نسبتا گران از تله کابین استفاده کردند که انتظار اولیه از پرداخت این تعرفه ، دریافت خدمات متقابل مسئولان ذیربط بود که پس از سوار شدن و رسیدن به ایستگاه پایانی در ارتفاعات ، مقارن با نماز مغرب وعشاء در میان دکه ها و فروشگاههای لوکس به دنبال نمازخانه گشتیم که در کمال تاسف مشاهده شد که جنب توالت بانوان که ورودی آن بدون پرده بود  ، چند تکه کارتن و موکت بسار کوچک برای اقامه نماز در نظر گرفته شده بود که علاوه بر کثیفی و بوی بسیار نامطبوع و نبود مهر نماز  بعلاوه صدای بسیار بلند فروشگاه سی دی که عمدتا موسیقی های غیر مجاز با صدای خوانندگان لس آن جلسی پخش می کرد حال و هوای نمازگزاران را هم متاثر کرده بود.

کوچک ونامناسب بودن این مکان به قدری ملال آور بود که زن و مرد برای اقامه ی نماز می بایست در صف می ایستادند!

از مسئولان بویژه آنان که دلشان برای ارزشها همچنان در تب و تاب است انتظار می رود اقدام فوری و درخورشان را در دستور کار خود قرار دهند.


 
 
 
 


نظرات 7 + ارسال نظر
دوست 1392/07/03 ساعت 11:00 ق.ظ

حتما مسئول تله کابین پول نداره نمازخونه درست کنه ..........................................

امیری فر 1392/06/30 ساعت 09:43 ق.ظ

اتفاقا یک مهمانی داشتیم چند روز پیش از تهران که رفته بود تله کابین و همین نماز خانه ی نصفه و نیمه و بغل دستشویی رو هم نیافت و مجبور شد بغل ماشین خودش یه زیلویی پهن کنه و نماز بخونه :)

نمازی 1392/06/29 ساعت 10:44 ب.ظ

راستی خبر نگار های شجاع و جسور رامسری که بار ها به بهانه های مختلف با مسئولان خدوم به بالای تله کابین رفتند ، هیچ وقت موقع نماز به آنجا نرسیده بودند که متوجه این موضوع شوند؟ یا اینکه ناهار خیلی خوشمزه بود که روشون نمی شد مطلبی بزنند . در ضمن به این قمی ها بگویید مالکین تله کابین قبل از ساخت آن ابتدا مسجد امام رضا را ساختند . نماز را بفرماین مسجد !!!!!!

داریوش فریاد رامسر 1392/06/29 ساعت 05:32 ب.ظ

منتخبات شورای اسلامی شهر بخوانند ! با یک پیشنهاد به شورائیان !

قنبری 1392/06/28 ساعت 11:59 ق.ظ

پارسال که رفته بودیم بلندگوی آنجا ضمن برپایی به اصطلاح موسیقی سنتی اعلام میکرد که مدیریت اینجا همه چیز را آزاد گذاشته و اکثریت نیز همراه آهنگ حرکات موزون(در قدیم می گقتند رقص) می کردند و به جان مدیریت آنجا دعای مخصوص!

شهروند تله کابین ندیده 1392/06/28 ساعت 09:04 ق.ظ

یکی به بگه این قم ها آنجا چه می کردند؟ اومده بودن مجانی سوار تله کابین بشن که نشد ، این دیگه گزارش نویس دارد؟ این میرند اینور آنور با پولی های دولتی ، حال یک شخصی کار بهشون حال نداد ، دیگه لازم نیست که بهانه نماز خانه و نماز خوانی به یک سرمایه گذار حمله بکنی .
ما خودمون بچه محل شان هستیم و صدها هکتار از زمین به بخس ثمن تو سط دولتمردان عزیز بهشان بخشیدم یک تخفیف دو درصدی به نمی دن . حالا بیان به شما قم های که همه کشور در اختیار دارید بدن .
التماس دعا، نماز آن بالا چه حالی داشت وقتی موسیقی هم نواخته می شد ؟ راستی خوب حال کردنها؟ ما شهروندان رامسر تا به حال آنجا نرفتم که این جور گزارشها بنویسم خوش به حال تان پول داشتی و حالی کردید . چند عکس خوبهاش می زدید ما رامسرها ببینیم آنجا چه خبر.
آخه مسئولین میرند آن بالا هی شام و ناهار مجانی می خورند به ما که چیزی نمی گند که ما بدو نیم آنجا نماز خانه دارندیا نه .
شایدبی نمازی در آن بالا رایجه کا ما نمئ دونیم .
راستی نگفتی قیمت بلیط ش چنده ؟
شاید به شکرانه قمیت اش ما هم رفیتم یه نمازی خواندیم

Love 1392/06/27 ساعت 09:04 ب.ظ http://Loviz.blogfa.com

وب خوبی داری خوشحال میشم لینکم کنی وخبر بدی لینکت کنم مرسی خیلی گلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.