پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

عدم حضور پزشک کشیک در بیمارستان رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، عدم حضور پزشک کشیک در بخش جراحی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر، جان بیمارانی که نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه این بخش دارند را به خطر انداخته است.

بخش جراحی بیمارستان شهرستان رامسر به دلیل تعمیرات تقریبا تعطیل است.

یکی از بیمارانی که به دلیل قطع یکی از انگشتان دستش به این بیمارستان مراجعه کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: به دلیل حادثه پیش آمده به این بیمارستان مراجعه کرده و نیاز به رسیدگی فوری و اتفاقا جراحی اورژانسی داشتم تا پیوند انگشتم به سرعت انجام پذیرد.

وی افزود: پس از رفتن به بخش جراحی، یکی از پرستاران به ما اطلاع داد که بخش جراحی تعطیل است و  به دنبال پزشک کشیک بودیم تا مشاوره‌ای در مورد قطع عضوم داشته باشم.

این شهروند رامسری خاطرنشان کرد: پس از پرس و جو متوجه شدیم که پزشک کشیک بیمارستان رامسر، به جای اینکه در محل کشیک در بیمارستان حاضر باشد به تهران رفته است.

وی اظهار داشت: به ناچار با خونریزی فراوان دستم، به بیمارستان شهرستان شهید رجایی شهرستان تنکابن که فاصله 20 دقیقه‌ای با شهر رامسر دارد مراجعه کرده و رسیدگی فوری که نیاز داشتم را به دلیل گذشت زمان از دست دادم.

به گزارش فارس، بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر به دلیل نداشتن آمبولانس و یا هلیکوپتری که بیماران اورژانسی را در صورت لزوم به شهرهای همجوار انتقال دهد، جان شهروندان را به خطر انداخته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
رحیم 1392/06/15 ساعت 05:36 ب.ظ

کشتارگاه رامسر

............ 1392/06/13 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام آقای بهرامی این موضوع رو سخت پیگیری کنید لطفا
ما هم از این بیمارستان و رییس بخش جراحی بسیاررررر شاکی هستیم
و البته راه قانونیش رو هم خوب از بَریم، اما کمک شما به عنوان رسانه خیلی خیلی موثرتر خواهد بود. لطفاً از اتفاقاتی این چنینی به راحتی چشم پوشی نکنید. امیدوارم هیوچقت در چنین شرایطی قرار نگیرید.
اگر کمکی از ما بر میاد برای اطلاع رسانی حاضریم. سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.