پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آخرین نامه امینی شاد رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

جناب آقای مهندس آخوندی 

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و دعای خیر

 

             احتراماً ، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بالاخص شهیدان رجایی و با هنر و انشاءا... رفتن در مسیر اهداف و آرمانهای امام راحل ( ره ) و شهدای انقلاب و تبریک به جنابعالی بخاطر حسن اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جنابعالی و خدمت در دولت تدبیر و امید و خرسندی بخاطر توجه ویژه جنابعالی در ارائه برنامه هایتان به شهرسازی همانطوریکه مستحضرید کشوری در مسیر توسعه قرار نمی گیرد مگر اجزا آن یعنی مناطق ، نواحی و شهرها در مسیر توسعه قرار گیرند ، مطمئناً طرحهای توسعه که برای رفاه ، آسایش و امنیت ساکنین تهیه می شود اجرایی نمی شوند مگر ذینفان واقعی یعنی مردم در تهیه ، تصویب و اجرای آن نقش داشته باشند . در این صورت است که طرحها ضمانت اجرایی پیدا خواهند کرد. شنیده ها همیشه حاکی از این بود که پروژه های مختلف در دولتهای مختلف آغاز و در دولتهای بعدی یا به کندی و یا متوقف می شد ، مطمئناً نمونه های فراوانی در کشور وجود دارد که به عنوان مثال در اولین شهر نمونه گردشگری الکترونیکی و طبیعت گردی مصوب هیأت دولت یعنی رامسر نمونه هایی از این دست وجود دارد مانند : 

 

        - مجتمع فرهنگی هنری رامسر

        -تصفیه خانه سد مخزنی میجران و آبرسانی شهر رامسر و......

 

 علی ایحال طی بازدید بعمل آمده از روند اجرایی توسعه فرودگاه رامسر ، ضمن تشکر از همه
دست اندرکاران دولت نهم و دهم در این دوره گذار قدرت از دولت آقای دکتر  احمدی نژاد به دولت آقای دکتر روحانی ، با توجه به صرف هزینه های بالا و تجهیز کارگاه جهت آغاز عملیات اجرایی احداث ترمینال ، آشیانه و تجهیزات جنبی ، متأسفانه مشاهده گردید که پیمانکار مربوطه بدلیل مشکلات مالی اقدام به جمع آوری تجهیزات و خروج کامل از رامسر را نموده است .

لذا خواهشمند است بخاطر حساسیت موضوع و انشا ء ا... جلوگیری از این نوع برخورد با تعریف پروژه ها در شهرهای کشور و تعطیلی  کارگاه ها و صرف هزینه های بیت المال  در صورت امکان و صلاحدید دستور فرمائید اولا ًبا توجه به نقش ، جایگاه و شخصیت شهر رامسر برای ارتباط با سایر شهرهای ایران عزیز و حتی خارج از کشور بخاطر پویایی اجتماعی و اقتصادی منطقه ، ادامه عملیات اجرایی صورت پذیرد .

ثانیاً برای رفتن در مسیر اهداف و چشم انداز  کشور و ارتقاء سطح آگاهی مردم و ایفای نقش آنان در توسعه و پیشرفت کشور ، تهیه برنامه استراتژی توسعه شهری ( CDS ) و ناحیه ای ( RDS ) را برای همه ی شهرهای ایران بالاخص شهرهای ویژه گردشگری خصوصاً رامسر را تصویب و قانونی کنید .

امید است ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و منویات راهگشای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کما فی السابق موفق ، موید ، پیروز و منصور باشید . ق/10/6/92

 

علی امینی شاد

  رئیس شورای اسلامی شهر رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
حلاج جمشید 1392/06/18 ساعت 12:57 ب.ظ

رامسر گوهری گرانبها و دلسوز را از دست داد..
حضور مهندس امینی شاد در شورای رامسر فرصتی بود برای مدیریت علمی و منطقی شهرمان که متاسفانه بدلیل کم لطفی بعضیها ایشان خود را از این عرصه کنار کشیدند..
هر جا که باشی اسمان مال توست..
دراینده نزدیک کمبود امید در شورای رامسر حس خواهد شد.
ایشان نمونه یک فرد مدیر و مدبر و پیگیر و مسوولیت پذیر بودند و هستند..

evil 1392/06/12 ساعت 11:16 ق.ظ

این هم نامه ای از پدر عروس شهرهای ایران... به ..

مدرس دانشگاه 1392/06/11 ساعت 11:52 ب.ظ

جناب آقای بهرامی روز شنبه نهم شهریور 92 نماینده محترم از دانشگاه پیام نور رامسر بازدیدی داشتند که بسیار خوب است اما سوال من این است که آیا ایشان و بسیاری دیگر اطلاع دارند که مدرسان حق التدریس این دانشگاه که تعدادشان فراتر از 300 یا 400 نفر !! است هنوز حق التدریس ترم پاییز 91 را هم نگرفته اند و نیز بهار 92. پس از یکسال تحصیلی دانشگاه هنوز حقوق مدرس خود را پرداخت نکرده. در صورت امکان در این خصوص پیگیری کنید. با تشکر

سلام
نمی دانم می دانند یا نمی دانند
ولی اگر نمی دانند باید بدانند
ندانستن عیب است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.