پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسابقات فوتسال رامسر با قهرمانی تیم "یاران حسین "به پایان رسید

بازی های فوتسال جام رمضان رامسر سال 92 یادواره سرداران شهید و شهدای شهرستان رامسر با شرکت 20 تیم از 27 تیرماه سال جاری درسالن شهید صدر ساداتشهر آغاز شد و روز گذشته پس از 58 بازی با قهرمانی تیم یاران حسین به پایان رسید.

غلامرضا بهروان  ، عضوهیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور که در مسابقه فینال حضور داشت طی گفتگویی اظهار داشت: شرکت های بزرگ ،مسئولان عالی استان و مجمع نمایندگان باید کمک نمایند تا این استان که از نظر ظرفیت بازیکنان از خیلی جاها بالاتر است خود در قالب یک تیم به نام مازندران در لیگ برتر حضور داشته باشد.

  

وی گفت:کاله مازندران آمده در والیبال سرمایه گذاری کرده و قهرمان کشور و حتی آسیا شده و در استان همجوار ما گیلان داماش در سال میلیاردی خرج می کند حتی ملوان با آن باشگاه قدیمی خدمات خوبی به فوتبال ملی داردما در مازندران ظرفیت بازیکنان را داریم اما حمایت نمی شوند.

بهروان اظهار داشت:کارخانجات بزرگ نظیر نیروگاه شهید  سلیمی  و صدرا را داریم مدیران کلان و مجمع نمایندگان  باید بیایند و فکری برای این همه سرمایه های ملی نمایند.

وی گفت :البته تیم داری در لیگ برتر 12-10 میلیارد تومان در سال هزینه دارد باید باشگاه داری در کشور خصوصی شود الان در باشگاه نساجی بخش خصوصی آمده البته انتظار دارند مسئولان استان کمک نمایند.

بهروان در پاسخ به سوالی پیرامون عدم رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و مباحث مطرح شده قراردادهای میلیاردی در برخی باشگاههای فوتبال که روز گذشته در صحن علنی مجلس ایراد شدنیز گفت:وزیر ورزش باید برنامه کلان مدون در تمام رشته ها داشته باشد نه فقط فنی بلکه بحث مدیریتی مهم است الان قراردادها برای تیم های لیگ برتر نظیر شاهین بوشهر سال به سال بر بدهی هایشان افزود ه می شودالبته بازار نقل و انتقالات پیچیده است خیلی ها در ایجاد قیمت کاذب!دخالت دارندباشگاهها باید خصوصی شود آنگاه هزینه ها با حساب و کتاب می شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون بحث انضباطی تماشاگران و کسر امتیازها نیز گفت:باید در این زمینه فرهنگ سازی شود فقط کسر امتیاز مسائل را حل نمی نماید طرفداران باید فقط تیم شان را تشویق نمایند.

وی در خصوص استادیوم های استاندارد و میزبانی 2018سال  جام ملت های آسیا نیزگفت:ما در کشور 8 ورزشگاه داریم که باید به آی مثبت تبدیل شوند خیلی ها آی منفی اند باید تجهیزات به استانداردهای لازم برسد ما تاسال 2018 چند سالی فرصت داریم البته بحث های اقامتی ،هتل ها و فرودگاه ها و سایر امکانات نیز مهم است.

وی در خصوص آخرین وضعیت محمد رضا خلعتبری در امارات  نیز گفت:این قانون است خلعتبری مقصر نبود موقع قرار داد بحث نام جعلی نبود مسئولان باید تلاش نمایند تا خلعتبری بیاید ،خلعتبری افتخار فوتبال ما در غرب مازندران و رامسر است و اگر در سالی که خود را برای جام جهانی آماده می نمایم اینجا باشد بهتر است.

وی مازندران و بویژه رامسر را مکان مناسبی برای آماده سازی تیم ها و حتی تیم ملی برشمرد و گفت:در صورت تمهید مقدمات حتی تیم ملی می تواند در شهرستان زیبای رامسر اردو بزند.

هادی حلاجیان رئیس هیئت فوتبال رامسر نیز طی گفتگویی اظهار داشت: امسال سعی کردیم با دقت در میان تیم های شرکت کننده در جام رمضان ،بهترین بازیکنان را برای شرکت در لیگ یک استان مازندران دعوت نماییم.

رئیس هیئت فوتبال رامسر افزود:انشالله در نیمه دوم شهریور مسابقات فوتبال جام محلات شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مقام سومی تیم فوتسال رامسر در لیگ دو استان در سال گذشته گفت:امسال با رایزنی هایی که با مسئولین فوتسال انجام دادیم امیتاز لیگ یک را دریافت کردیم.

وی ادامه داد:با رایزنی های صورت گرفته با محمدرضا خلعتبری بازیکن ملی پوش رامسری کشورمان با مسئولان استان ،امتیاز تیم جوانان رامسر جهت حضور در لیگ استان مازندران به نام "جوانان فوتسال خلعتبری رامسر" نیز دریافت شد.

حلاجیان در خصوص جذب اسپانسر برای حمایت مالی تیم  فوتسال رامسر جهت شرکت در لیگ یک فوتسال استان گفت:با تلاش و رایزنی های لازم با چند شرکت رامسری در مراحل عقد قرارداد با انها هستیم و انشالله در سال جدید با کمک شهرداری و شرکت های بزرگ رامسر تیم فوتبال بزرگسالان رامسر جهت حضور در لیگ یک استان جزء برنامه های اصلی ماست.

حلاجیان در پایان ضمن تشکر از زرودی فرماندار رامسر گفت:از حمایت های مادی و معنوی فرماندار رامسر ،حضور مستمر اعضای شورای شهر در طول مسابقات که باعث دلگرمی ورزشکاران شده بود نیز سپاسگزارم.

رضا فرزین فر رئیس کمیته داوران فوتبال شهرستان رامسر نیز در گفتگویی  با خبرنگار ما گفت:16 داور در طول این مسابقات از درجه های مختلف ملی تا درجه سه سوت زدند.

وی گفت:خوشبختانه تیم ها از بازکنان مطرح گیلان و مازندران استفاده کرده بوند و هیچ مشکل خاصی در طول مسابقات به وجود نیامد و کیفیت و کمیت این مسابقات به مراتب از مسابقات سالهای گذشته بهتر بود.

فرزین فر با تشکر از همه داروان این مسابقات در خصوص قضاوتهای خوبشان گفت: برترین داوران محمد علیزاده و جواد شیرود علیخانی هر دو عالی بودند و از حمید زاهد و مصطفی صفایی در کنار مصطفی پارسافر ،سعید کریم زاده ،محمد بابائی ،فرشید رستمی ،بهروز دیناد ،یدالله غمخوار ،مجتبی حسین نژاد ،علی نیاستی ،مجتبی قلی پور تقدیر می شود.

شایان ذکر است علی عزیزی مسئول اجرایی مسابقات به همراه  سیاوش زمان زاده ، شهروز ثنایی ، سعید مقدم و سهیل مقدم عضو کمیته اجرائی مسابقات نیز بوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام 1392/05/30 ساعت 08:58 ب.ظ

عکس از این قشنگتر نبود؟

کسب درآمد آسان
-------------------------------------------------------
دوست عزیزم ، سلام
فرصت خوبی است که وقتی در اینترنت هستی درآمد داشته باشی
یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت که نیازی به کاره خاصی نیست و شما با استفاده از بازدید خودکار سایت ها درآمد خوبی
در حدوده 200 هزار تومان در ماه داشته باشید
من خودم به درآمد بالایی در این سایت رسیدم پس شما هم میتوانید
برای شروع کسب درآمد روی لینک سایت کلیک کنید
http://kaasbdaramad.mihanblog.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.