پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

طرح مبحث انحرافی " باز داشت اعضای شورای شهر رامسر"به کدامین هدف ؟

سیدی در بهانه ای برای فردا / گاهی اوقات شایعات یا حرفهایی از افراد کوچه و بازاری در خصوص زندگی شخصی یا فعالیت شغلی و اقتصادی هر یک از اعضای شورا یا مسئولین شهر شنیده می شود که به دلیل ارزش نداشتن پرداختن به آن، می توان به سادگی از کنار آن عبور نمود و گوینده آن را به خدا واگذار کرد  اما اینکه ازیکی ازمقامهای مسئول نقل قول  شود که ...

 

 

" در زمان بازداشت شهردار -مرادی - اعضای شورا هم می بایست بازداشت می شدند " دیگر نمی توان بی تفاوت بود و سکوت کرد.اینکه طرح چنین مبحثی آن هم پس از ۲۹ ماه  از زمان  بازداشت شهردار سابق و در آستانه ۱۲ شهریور -روز آغاز به کار شورای چهارم و زمانی که شورای جدید علیرغم فشار سنگین همه جانبه در حال بررسی و تصمیم برای ایفای اولین وظیفه قانونی خود جهت انتخاب شهردارمی باشد،به دنبال کدام هدف است ،محل بحث نیست ومجال دیگری را می طلبد اما سوال اصلی این نوشتار اینست که  چرا از25 فروردین ۹۰  تاکنون علیرغم حرف و حدیثهای  فراوانی که پس ازبازداشت شهردار سابق  پیرامون اعضای شورا شکل گرفت  هیچگونه اقدام عملی از سوی  نهادهای مسئول در این باره صورت نگرفته؟

اگر فقط حرف و حدیث بوده چرا حرف از بازداشت احتمالی  می شود که بیش از ۲ سال از زمان آن می گذرد؟ اگر واقعاً مدارک و مستنداتی وجود داشته  که موید تخلف هریک از اعضای شورا بوده بنا به چه مصالح و ملاحظاتی تاکنون هیچ برخورد جدی با متخلفین صورت نگرفته؟

 مگر نهادهای مسئول در رشت ،بابل ، قائمشهر و ... در بازداشت اعضا یا انحلال شورا مصالحی چیزی جزمصلحت مردم را در نظر گرفتند؟اینجانب به عنوان  یک عضو شورای دوره سوم که روزهای پایانی دوره خدمت  خود را سپری می کند  در صورت صحت جمله نقل قول شده بالا و وجود دلایل کافی برای احراز تخلف،کوتاهی نهادهای مسئول در عدم برخورد قانونی با عضو یا اعضای متخلف احتمالی  شورا را از یک سو بزرگترین ظلمی می داند که درطول دو سال گذشته  در  حق شهروندان رامسری روا داشته شده  چرا که برخورد قانونی با تخلف احتمالی  اعضای شورا می توانست آیینه عبرتی باشد برای اندک کسانی  که به دنبال مطامع و منافع فردی خود  شورای شهر را نشانه می روند و از سوی دیگر ظلمی می داند نسبت به آنانی که می خواهند با حضور در  شورا ،سالم وصادقانه در راه خدمت به مردم گام بردارند.

و اگر مسئله خاصی برای اعضای شورای سوم وجود نداشته که انشاء... اینچنین است با دستاویز قرار دادن  چنین موضوعاتی و ایجاد ترس و واهمه و فشار بیش از اندازه ، دل برخی از اعضای جدید را که نظرشان در خصوص انتخاب شهردار آینده متفاوت از دیگر اعضای شوراست خالی نکنیم و بگذاریم  عزیزان شورا در کمال آرامش و بدون هر گونه فشار یا ارعاب از آینده شغلی خود،نسبت به انتخاب " لیدر اجرایی شهر"  یا به عبارتی انتخاب  " ضامن اجرایی حفظ شانیت و حرمت شورا " تصمیم بگیرند.

نظرات 4 + ارسال نظر
شهروند 1392/05/26 ساعت 05:52 ب.ظ

اقای بهرامی جوابی را در این مورد نوشتم به نظر میرسد به جهت برخی مسائل امکان انعکاسش را نداری عیبی نداره ولی حتما موضوع را به اعضا شورا منتقل کن ممنون

مهین 1392/05/26 ساعت 12:15 ق.ظ

آقای بهرامی.دعوت شدگان برای مصاحبه با شورای 4 رامسر چه کسانی هستند؟با یک مشت تشت کر

سلام
در روزهای آینده به آن خواهم پرداخت

اکراسریان 1392/05/24 ساعت 01:10 ب.ظ

سید جان بهترین موضع حقوقی رو نوشتید.
اگر خلافی از اعضای شورا سر زد همان موقع بایست از سوی نهادهای نظارتی و قضایی رسیدگی می شد

مهدی 1392/05/24 ساعت 11:25 ق.ظ

بااین حرفهامیخواهنددل اعضای شورای چهارم را خالی کنندتا کسی نفس نکشدونصرت کوزه گر باقی بماند .درعجبم آیا اوجاهای دیگر هم همینجوری مدیریت میکرد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.