پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نگرانم از آن چیزی که باید باشد اما نیست!!

نیمه پر/ اینجا رامسر عروس شهرهای ایران ، برای رسیدن و لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای این شهر باید طی کنی، بله!! باید طی کنی خیابان هایی را که به این شهر منتهی می شوند.اما قصد من از این یادداشت خیابان اصلی منتهی به رامسر از سمت تنکابن است ،در واقع نگرانم!!

نگرانم از آن چیزی که باید باشد اما نیست!!

اما اصل مطلب

  

خیابانی که از سمت تنکابن به رامسر می آید خیابانی است که در سال های نه چندان دور عریض شده است و به دو باند دوطرفه مجزا رفت و برگشت تبدیل گشته است. خدا را شکر…و دست مسئولین درد نکند.

با اتمام عریض شدن این خیابان طرح گذاشتن و نصب بلوار در خیابان شروع شد.اما بعد از گذاشتن و نصب جداول بلوارِ فوق خبری از زیبا سازی اعم از خاک ریزی و کاشت گل و درختان در خور شأن شهر و از همه مهمتر نصب چراغ های روشنایی برای دید مناسبتر در شب،  دراین خیابان به نوعی ترانزیتی گردشگری نیست که نیست.

این در حالی است که نصب بلوار خیابان منتهی به تنکابن از پل چالکرود تا کمربندی اول همزمان در حال کار بود. حال این خیابان با زیبا سازی و کاشت گل ها و درختان مناسب و همچنین نصب چراغ های روشنایی به یکی از زیبا و در عین حال امن ترین خیابان های شهرستان تنکابن تبدیل شده است. امام خیابان منتهی به رامسر چند سالی است که بعد از نصب جدول همچنان به حال خود رها شده است. و کارهای گفته شده که نیاز اصلی یک خیابان در این حد مهم است انجام نشده است.!

اما از همه اینها که بگذریم، البته گذتشن از چنین مشکلاتی کار بسیار سختی است امیدوارم که مسئولین امر شهرستان هر چه زودتر امکانات رفاهی و ایمنی این خیابان را رفع کنند تا ما از این خیابان به خوشی بگذریم. ان شاءالله

اما برسیم به مشکلی که در همه ی این کمی و کاستی ها نگرانی بیشتر را به خود اختصاص داده است …

 مهمترین دغدغه در این خیابان روشنایی این خیابان است نمی دانم تا به حال در شب از سمت تنکابن به سمت رامسر در حرکت بوده اید یا نه اگر نه بهتر است امتحان کنید البته شما را در حین رانندگی به احتیاط و دقت به جلو در این خیابان سفارش می کنم. وقتی از پل چالکرود به سمت رامسر در حرکت هستید متوجه می شوید که چقدر تاریک است و با نور بالاهایی که از طرف مقابل به چشمتان می خورد کلاً دیدتان را از دست می دهید و نه دیگر بلوار را می بینید نه دور برگردان را نه عابر پیاده را و نه هیچ چیز دیگر…البته اگر هم دید داشته باشد مناسب نیست و در حد استاندارد نمی باشد.

امیدوارم با توجه به اینکه این خیابان به دلیل منتهی شدن به رامسر که یکی از شهرهای توریستی و گردشگری کشور محسوب می شود و در برخی از روزهای سال پر تردد می شود قبل از اینکه انسانی جان خود را از دست بدهد نسبت به این امر رسیدگی شود.

نمی دانم مسئول رفع این مشکل کیست!! راه و شهرسازی است، فرمانداری است، بخشداری است، و یا ….

نمی خواهم هر اداره ای که متصدی است و مسئول، را مقصر بدانم اما هر اداره ای که هست خواستار پیگیری زود این مشکل به عنوان یک شهروند هستم تا ورودی شهر رامسر در خور شأن شهرمان شود ان شاءالله

صادقی

نظرات 3 + ارسال نظر
کتالمی 1392/05/24 ساعت 09:07 ق.ظ

خدا پدرتو بیامرزه که پیگیر این کارایی
تو نباشی کسی به فکر این جور چیزا نیست
واقعا حق با توئه

مهدی 1392/05/23 ساعت 02:31 ب.ظ

واقعادرست میفرمایید امیدوارم این کوتاهی وکمکاری هرچه زودتر جبران شود

محسن پناهی 1392/05/23 ساعت 11:40 ق.ظ

کاملا با آقای صادقی موافقم.واقعا نور در اون مسیر و در شب کمتر از حد استاندارد هستش.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.