پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سید کمال سیدی تنها مصدوم بازی مسئولان و کارکنان شهرستان رامسر

شب گذشته 18 مرداد 92 بازی فوتسال کارکنان و روسای ادارات شهرستان رامسر بعد از مسابقه تیم های جام رمضان در ورزشگاه شهید صدر ساداتشهر برگزار شد.

فرماندار ،برخی از کارکنان فرمانداری و شورای بخش،برخی از اعضای شورای فعلی و منتخب شهر رامسر،شهردار و برخی از اعضای شورای شهر کتالم ،و اعضای هیئت فوتبال از بازیکنان این بازی بودند.

نکته جالب توجه این بود که سید کمال سیدی نائب رئیس شورای شهر رامسر تنها مصدوم بازی مسئولان و کارکنان شهرستان رامسر بود.


سیدی در سکوی تماشگران نظاره گر بازی بود ،وقتی دید شورای شهر دوره چهارم رامسر 5 گل پشت سر هم خورد ،خود وارد بازی شد و لحظاتی پس از زدن گل به دروازه حریف مصدوم شد

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سلام 1392/05/23 ساعت 01:46 ب.ظ

دلت خوشه شهروند؟ در کشوری که آزادی بیان زیر صفر چه انتقاد آشکاری میشه کرد؟ ولی همه میدونیم که این مشکلات هست و اکثر مسئولین فقط به فکر منفعت خودشون هستند. تو برو خود را باش!

محسن پناهی 1392/05/22 ساعت 03:03 ب.ظ

انشالله دوستان دوره ی چهارم بعد از 12 شهریور بتونن پیشرفت شهر رو رقم بزنن.

شهروند 1392/05/21 ساعت 01:22 ق.ظ

بزرگترین اشکال ما آدمهای مدعی روشنفکری اینه که می یایم توی چنین وبلاگهایی بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنیم فقط انتقاد می کنیم و ناله و نفرین بدون اینکه سوزنی به خودمان بزنیم یا نتیجه ای از این داد و بیدادهای بی ارزش بگیریم. ما حتی از اون آدم قهوه خانه نشینم هم کمتریم که انتقادهاشو راحت مطرح می کنه هر زمان که اکثریت به جایی رسیدیم که بدون هیچگونه واهمه ای درد خودمون رو فریاد زدیم و اوقات بیکاری خودمون رو به جای وب گردی و دق دل خالی کردن به ارائه نظر کارشناسی قابل اجرا جهت ارائه به مسئولین اختصاص دادیم اونوقته که شاید بتونیم امیدوار باشیم که می شه یه شهر توسعه یافته با مردمی شهروند مدار نه شهر نشین داشته باشیم. به جای فحش و بد و بیراه و دنبال قهرمان بودن،به فکر ایجاد حس مشارکت در اداره شهر باشیم. بیرون گود نشستن و لنگش کن تا کی؟ هی بگیم خوردن و بردن چه فایده؟ دو روز وبلاگ پژواک خود خواسته تعطیل شد یکیمون نیومدیم با نام و نشان ازش حمایت کنیم و شماره تماسی بدیم که آقا!ما هم هستیم.اونوقت می خواهیم این شهر و آدمهاش به جایی برسند.باش تا صبح دولتت بدمد

منتقد 1392/05/20 ساعت 11:15 ب.ظ

اقای بهرامی نیز حاشیه نشین شد...... کشتی به گل نشست... فاتحه نثار روحش

[ بدون نام ] 1392/05/20 ساعت 09:12 ب.ظ

خدمت شما عارضم که مسئولین قبلی شیوه گل زدن را در دوران خدمتشان ! بسیار خوب آموخته و به دفعات اجرایی کردند اما شورای شهر دوره چهارم چی ؟ اگه هم مقداری مقاومت کردند به همت شورائیان قبلی هستش .

منتقد 1392/05/20 ساعت 05:37 ب.ظ

با اجازه اقای پناهی.........برای مردم چه کار مفیدی انجام دادید جز تاراج شهر شهرداران گذشته و حال ...شورای بی......فرمانداری.......... اقایان با یه تعطیلی شهر قفل شد شما ها که نبودید جواهرده بودین ...یا ....جای تاسف دارد.... بی عدالتی تا کی .....یه روزی باید جواب این مردم رو بدین پس حالا حالا ها بخورین .......... خدا لعنت کند هر چی ادم بی مصرف و.......

امیر جم 1392/05/20 ساعت 03:53 ب.ظ

با سلام و عرض تبریک مناسبت روز خبرنگار
بازگشت شما را به عرصه اطلاع رسانی خدمت مردم فهیم شهرستان رامسر و همه باورمندان به گردش آزادانه اطلاعات شادباش عرض می نمایم و در این مسیر پرافتخار برایتان توفیق و آبروی روزافزون از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
همیشه سربلند!

[ بدون نام ] 1392/05/19 ساعت 11:54 ب.ظ

به جای این کارها بی زحمت یه فکری به وضعیت اسف بار شهر بکنید. نمای شهری، ترافیک، فرهنگ و رفتار مردم امکانات بسیار اندک شهر، وضع جوانان، اشتغال، آشغال، امنیت، و صد ها مسئله دیگر که یا تنبدیل به معضل شده اند و یا به زودی زود خواهند شد. فرت و فرت کنار هم عکس میگیرید که چه؟!! فقط به فکر جیب مبارک هستید و بس.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.