پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

عذرخواهی یک فرماندار از خبرنگاران

در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار سه شنبه‌شب در مراسمی با حضور مسئولان شهری از خبرنگاران تقدیر شد.

 

 

در این مراسم که با حضور فرماندار فریدونکنار، سرپرست شهرداری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  و منتخبین شورای شهر در شهرستان فریدونکنار برگزار شد با هدایایی از خبرنگاران فعال قدردانی کردند.

فرماندار فریدونکنار در این مراسم از خبرنگاران و نکته‌بینی آنها قدردانی کرد و اذعان داشت: اگر قصوری از جانب من در دوره مسئولیتم انجام شده، عذرخواهی می‌کنم.

وی اذعان داشت: حضور خبرنگاران در هر شرایطی را قبول دارم و آنها باید همیشه در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

علی قاسمی با اشاره به دوره خبرنگاری خود، گفت: من هم خبرنگاری را تجربه کردم هم مسئول بودن را، آثار مثبت خبرنگارها بیشتر از نبودشان است و دوستان مسئول را همواره به تعامل با خبرنگاران دعوت می‌کنم.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: هدف همه ما خدمت است و باید دست در دست هم برای رشد و پیشرفت شهر تلاش کنیم.

وی بیان داشت: همیشه به خرد جمعی اعتقاد داشتم و مبنای کار خود قرار دادم و اگر توفیقی در دوره‌ام حاصل شده توفیق جمعی بود.

فرماندار  تصریح کرد: اگر ناراحتی در دوران تصدی‌ام رخ داده از همین جا از دوستان خبرنگار عذرخواهی می‌کنم.

در پایان مراسم نیز با هدایایی از خبرنگاران فعال شهر تقدیر شد.سوژه نیوز به نقل از فارس

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

شما رو دعوت میکنم به وبلاگم سر بزنین

فقط دیدن وبلاگ من یه کم جنبه لازم داره اگه مخالف بودی بی ادبی نکن

اگه لینک خراب بود در گوگل عبارت "بدون سانسور بسوی ظهور "روسرچ کن چون امروز یه مشکل پیش اومده

ممنون حتما بیا


اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.