پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قبادی رفتنی شد

بر اساس شنیده های "پژواک رامسر"حجت الاسلام حسین قبادی ریاست اوقاف و امور خیریه شهرستان ، رامسر را به مقصد همدان ترک خواهد کرد.

وی در ششمین روز خرداد سال 1389 پست ریاست این اداره را از آقای عزیزپور تحویل گرفت و برابر حکم ماموریتش قرار بود 3 سال بعد یعنی تا شش خرداد 92 در این سمت باقی بماند.

بیش از 30 پروژه عمرانی در جای جای شهرستان رامسر ،کارهای فرهنگی متنوع ، جذب اعتبارات خوب ، اجرای پروژه بزرگ امام زاده بسمل از فعالیت های بارز این رئیس می باشد.

حجت الاسلام حسین قبادی مشهور به "رئیس بداخلاق " بود که بر اساس شنیده ها ، عمده این بداخلاقی ،  جلوگیری از تخطی از قانون توسط برخی از افراد بوده است .

معاونت مدیر کل اوقاف استان همدان پست بعدی قبادی می باشد.

عزیزپور رئیس سابق اوقاف رامسر و سلطانی رئیس اوقاف یکی از شهرستانهای استان اراک از چهره های معرفی شده برای ریاست اداره اوقاف رامسر می باشد که گویا حضور رئیس سابق قطعی تر شده است.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رعیت 1392/05/21 ساعت 11:13 ق.ظ

با سلام
امیدوارم شهروند بهانه ای برای فردا داشته باشد

بنده یکبار خدمت ایشون رسیدم چرا که یک فوق لیسانس بیکار بودم. برخوردشون واقعا عالی بود و بسیار آدم محترم. هرجا هستند خدا بهشون سلامتی بده.

شهروند 1392/05/19 ساعت 02:46 ق.ظ

رعیت بخواند

خوب شد در نزدیکیهای روز خبرنگار یادی هم از "رامسر نوشت "کردی اما فکر نکنی که " رامسر نوشت" رفته دنبال " سرنوشت" .نه . رامسر نوشتی ها پس از پایین کشیده شدن کرکره وبلاگشون و عذرخواهی رسمی از امام جمعه سابق و انتشار اون در آخرین پستشون ،جای دوری نرفتند و الان توی ماهنامه "ساحل دریا " و وبلاگ "ساحل دریا آن لاین" قلم می زنند اما نه مثل اون روزها که بی نام و نشان هر آنچه که می خواستند در مورد همه کس و همه چیز می نوشتند و نه مثل امروز که سر جمع نیمی از شجاعت و خطر پذیری آدمهایی نظیر محمد رضا بهرامی،سهیلا محمدی، خدیجه سیاسر نژاد و خیلی های دیگه رو هم ندارند که بیان یکبار دیگه مثل گذشته از حجه الاسلام باقرزاده، محمود رنجبر،علی امینی شاد،علی خلعتبری،رحمن حلاجیان،سید کمال سیدی، یونس زبرجد، حجه الاسلام نرژای سابق، علیرضا رضی کاظمی شیخ صفر قاسمی،اسمعیل گوهر رستمی، مهندس خبازیان، سعید طاهرنژاد،سیامک غیاثی ،ناصر رشیدی ،داریوش طالشی ،اسفند یار مشایی، ... بنویسند البته از هردوشون (ابوذر باقر سلیمی و مهندس مهدی حلاجیان) بابت همه چیز متشکریم و خیلی دوست داریم بازم مثل دیروز اما این بار در ساحل دریا و با سوژه های جدیدتری مثل : حجه الاسلام مرتضوی،حجه الاسلام جوری،عباس روغنچی، احسان برزگر، جعفر لطیف زاده، رستم زرودی،حاج نصرت کوزه گر ، اتاق فکر و ... از قلم نابشون حظ وافر ببریم !

علیپور 1392/05/18 ساعت 09:06 ب.ظ

درود
اگه بد اخلاقی به خاطر حفظ قانون باشه جای شکرش باقیه
بهش تبریک می گم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.