پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ارتباط خبرنگاران با ادارت باید دو سویه باشد

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان رامسر گفت :ارتباط خبرنگاران با مدیران و دستگاههای اجرایی باید دو سویه باشد.

محمد شریفی در گفتگو با پژواک را مسر با اعلام این مطلب گفت:خبرنگار باید اخبار را به شکل صحیح درج کند و نقد منصفانه انجام دهد و مدیران نیز باید تاب و تحمل انتقاد های سازنده را داشته باشند.

وی گفت :قانون طریقه برخورد با رسانه و مطبوعات را مشخص کرده است بدین صورت که اگر خبر کذبی منتشر شد ،رسانه و خبرنگار ملزم به درج تکذبیه آن خبر در همان محل انتشار است.

وی در پایان ضمن رد برخی از شایعات در خصوص اینکه در رامسر تنها تعداد محدودی خبرنگار در حال فعالیت است اظهار داشت:از نظر ما خبرنگار کسی است که یا در سایت سمان ثبت نام کرده باشد و یا کارت خبرنگاری از اداره ارشاد داشته باشد که اکثر خبرنگاران شهرستان رامسر در سایت سمان ثبت نام کرده اند.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دلتنگ 1392/05/18 ساعت 01:21 ب.ظ

آقای بهرامی. آخه این چه قالبی بود که برای وبلاکت انتخاب کردی؟حیف نون

مخاطب 1392/05/18 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام خبرنگار، سلام اراده و سلام باور راستین......
شاید گاهی اوقات بیان کوچکترین کلمات آنقدر دشوار باشد که زبان را به لکنت دچار نماید.اما میخواهم بگویم از دل تنگم، دلی که در این مدت بیشتر از همیشه گرفته بود و آمدنت را به انتظار نشسته بود. چقدر سخت گذشت آن ثانیه های بی رمق، چقدر دردناک بود آن افکاری که گاهی به ذهن رسوخ می کرد که نکند دیگر نیاید! نکند عهدی را که با ما بسته است را فراموش کند! محمدرضای عزیز ما درد کشیده ایم و می دانیم در این مدت بر تو چه گذشت، می دانیم که بعضی شبها تا سپیده صبح افکارت درگیر بعضی تهمت های ناروا بود، می دانیم که تو رسالتت را با تمام وجود انجام دادی و این را هم میدانیم که کم لطفی ها از ما بود.
محمدرضای عزیز اشکهایی را که گاهی اوقات از بی وفایی ماها در چشمانت حلقه میزد را احساس می کردم، اما دوست دارم که به حرمت پاکی آن اشکها همه منتقدانی را که عجولانه نقدت کردند را ببخشی و با یک نگاه نو تولد دوباره ات را جشن بگیری .
سپاس از اینکه دوباره آمدی ، آمدی تا رسالتت را با تمام وجود به اتمام برسانی. حال که آمدی بمان و اهداف خداپسندانه ات را دنبال کن. آینده درخشان تو را از همین حالا می توان دید و به نظاره نشست..........

طلوع دوباره پژواک رامسر بر همه پژواک دوستان و عید سعید فطر بر همه رامسری های عزیز مبارک باد.

درود
از ابراز محبتت سپاسگزارم
شاد زی

نیما 1392/05/18 ساعت 11:57 ق.ظ

تبریک بابت بازگشتتون

رمضان می‌رود و می‌رود از کف دل ما
آنکه یک ماه صفا یافت از او محفل ما

رمضان عقده گشا بود گنهکاران را
وای اگر او رود و حل نشود مشکل ما

عید فطر برشما مبارک[گل]

مهدی 1392/05/17 ساعت 11:49 ب.ظ

تقدیم به بهرامی عزیز:الا ای پیر فرزانه-مکن عیبم زمیخانه -که من در ترک پیمانه- دلی پیمان شکن دارم.....
آقای بهرامی؛یک روزنامه نگاراگر 70بارتوبه کند که دیگر روزنامه نگاری نکند باور نمیکنم زیرا صاحبان این پیمانه بقول حضرت حافظ دلی پیمان شکن دارند.میدانم که دلخوری ودلخوری امثال شما چیزغریبی نیست برای خودمن هم مانندهرانسان دیگری پیش آمده....من اما دعوتت به بازگشت نمیکنم زیرا نیازی نمیبینم چون توراداماداین خانه(عرصه رسانه)میبینم.منتظروقتی مینشینم که برگردی وبه این امیدم که روزی رامسرچندتابهرامی داشته باشد

این پیام راوقتی که وبلاگت رابستی دروبلاگ سید کمال سیدی برای شما گذاشتم,همانطور که عرض کردم شما داماد این خانه ای .....بازگشتت را به فال نیک میگیرم.

دوستدار 1392/05/17 ساعت 07:43 ب.ظ http://mehravannews.blogsky.com

باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعباداتتان...
پیشاپیش عیدسعیدفطررابه همگان تبریک گفته
وهمچنین روزخبرنگاررا به تمامی همکاران و فعالان عرصه خبرتبریک عرض میکنم....آغازبه کارمجدد پژواک رامسر درروزخبرنگار وساعات پایانی ماه رمضان و ورود به عیدبزرگ مسلیمین را به فال نیک میگیریم و توفیق روزافزون برای آقای بهرامی را ازخدای منان مسألت دارم...یاحق
مدیروب مهروان نیوز.......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.