پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر از دسترس خارج شد

پژواک رامسر پربیننده ترین وبلاگ شهرستان رامسر که تا سال گذشته با نام پوزخند در شهرستان مشغول فعالیت بود با قفل گذاری مدیریت آن از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد.

پژواک که چند سالی است صریح و واضح و بدون تعارف و با نوشتن حقایق به دغدغه مردم رامسر می پرداخت توانسته بود در بین مردم و مسئولین جا باز کند.

مدیریت این وبلاگ که بارها از سوی برخی افراد بخاطر انتشار مطالب مورد تهدید و فحاشی قرار گرفته است در گفتگویی اختصاصی با قلم جوان دلیل بستن وبلاگش را تمام شدن صبرش از زور گویی و فحاشی برخی افراد اعلام کرد و اظهار داشت :متاسفانه برخی از افراد شهر ما نمی توانند با حقایق روبرو شوند.

محمدرضا بهرامی اضافه کرد:بنده در طول این سالها تمام تلاش خود را بدون هیچ چشم داشتی انجام دادم و تنها در راه توسعه رامسر قلم زدم و در این راه تاوان های سنگینی نیز پرداختم اما به شهرستان خود علاقه مندم و تمام نوشته هایم در راه حقوق مردم است و همین مردم گواهان بسیار خوبی برای من هستند.

وی گفت:من حقایقی را می نویسم که گاهی انتقاد،گاهی  تشویق ، گاهی تلنگر و گاهی پیشنهاد بود.

این خبرنگار جوان رامسر با اشاره به اینکه «آید بسوی ما باز،هرکار زشت و زیبا» در ادامه گفت:بنده به نظر مردم احترام می گذارم و اکثر کامنتهایی را که از سوی مخاطبان پژواک برای این وبلاگ ارسال می شد را تایید می کردم با این حال ممکن است برخی از دوستان دشمن سیرت برای تخطئه  شخصیت مدیر این وبلاگ در انتهای کامنتهای ارسالی مطالبی غیر واقع بنویسند که با توجه به حجم زیاد کامنتها در روز برای این وبلاگ مرور همه آنها به تنهایی مقدور نبوده است که از این بابت از همه کسانی که سهوا به آنها چیزهایی نسبت داده شده عذرخواهی می نمایم.

وی همچنین به برخی افراد سودجو اشاره کرد و گفت:متاسفانه افرادی در شهرستان هستند که خبرنگار را دشمنان خود می بینند و با اینکه در ظاهر حامی خبرنگار هستند ولی متاسفانه در پشت سر به برخی کارها علیه خبرنگاران می پردازند و آنها را بد جلوه می دهند.

بهرامی با اشاره به اینکه ممکن است وبلاگ پژواک رامسر را به طور کامل از دامنه حذف نماید گفت : بزودی واضح تر و روشن تر و به طور مفصل درخصوص بستن وبلاگم صحبت خواهم کرد و تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

بهرامی با اشاره به اینکه انتظار داریم که فضای رسانه حداقل در شهرستان رامسر به گونه ای باشند که مصداق این شعر باشد به صحبتهای خود پایان داد:

هر که خواهد گو بیا و هرکه خواهد گو برو

گبر و ناز و حاجب و دربان بدین درگاه نیست

بر در میخانه رفتن کار یکرنگان بود

خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست

لازم به ذکر است وبلاگ رامسر نوشت که چند سالی بدون ذکر نام نویسنده آن(که پس از ردیابی مشخص شده بود )  به صورت انتقادی در شهرستان فعالیت میکرد نیز از سوی سربازان گمنام امام زمان بسته شده بود اما پژواک رامسر بدلیل مشخص بودن نام نویسنده بدون هیچکونه ترسی در شهرستان رامسر به دغدغه مردم می پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.