پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

امام علی (ع) از نگاه شریعتی

علی شریعتی، درباره‌ی امام اول شیعیان می‌نویسد:«… علی (ع) نخستین نسل در انقلاب اسلامی، علی (ع) در خانه پسرعمو، رابطه‌ی متقابل پیغمبر (ص) و علی (ع)، علی (ع) مظهر جهاد و رهبری جنگ، علی (ع) مرد سیاست و مسئولیت اجتماعی، علی (ع) مرد کار یدی، کشاورزی و تولید، علی (ع) مظهر نثر و شعر، علی (ع)تساوی در مصرف، علی (ع) نفی مصلحت به خاطر حقیقت، علی (ع) انسان‌دوستی.»

شریعتی ادامه می‌دهد: «درد علی (ع) دو گونه است: یک درد دردی است از زخم شمشیر این ملجم که در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر، دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه می‌کشاند و به ناله درآورده است… ما تنها بر دردی می‌گرییم که از شمشیر این ملجم در فرق سرش احساس می‌کند اما این،  درد علی (ع) نیست؛ دردی که چنان روح بزرگی را به ناله درآورده است، «تنهایی» است که ما آن‌را نمی‌شناسیم!».

پژواک رامسر، فرارسیدن سال‌روز شهادت امام علی (ع)، پیشوای عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان جهان را به همگان تسلیت می‌گوید. باشد که رهروانی حقیقی برای آن حضرت، باشیم.

:

نظرات 6 + ارسال نظر
علی 1392/05/10 ساعت 11:31 ق.ظ

جناب نصرالله خان ! من به عنوان یک اهل فن که در مورد کولر و سرعت و دوربین و اسناد و مدارک و پلیس و پسکلایه کوچک و متوسط و بزرگ و سایر روستاهای اطراف تخصص دارم اعلام می کنم که تقصیر از خودته ! مرد حسابی شما چه کاره ای که می خوای دوربین پلیس رو بازبینی کنی ؟ فردا یکی می خواد احکام دادگاه رو بازبینی کنه و پس فردا یکی می خواد پرونده ردصلاحیت خوش رو در شورای نگهبان بازبینی کنه ! این جوری که نمی شه حکومت کرد ! بازبینی فقط در مسابقات کشتی امکان پذیره اونم تحت شرایط خاصی ! از این پس برای اینکه جریمه نشی پیاده برو و کولر خودتو خاموش کن ، هم در مصرف بنزین صرفه جویی می شه هم در مصرف برق !

تهنا 1392/05/09 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
میشه بفرمایید "ن د" کیه؟

نصراله اکراسریان 1392/05/09 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام بهرامی جان
چند روز با پژو 206 شخصی خودم با سرعت زیر 110 که سقف مجاز سرعت در اون مسیر هستش در حال رانندگی بودم که بعد از دو راهی پسکلایه پلیس دوربین بمن دستور توقف داد.
بعد از پارک خودرو و ارائه ی اسناد و مدارک به پلیس که اتفاقا جناب سروان آروم و ساکتی بود گفتم حاضرم دوربین سرعت سنج را باهم بازبینی کنیم و حاضرم قسم بخورم که زیر 110 کیلومتر سرعت در حال حرکت بودم اگر غیر از این بود شما ماشین منو توقیف و به پارکینگ هدایت کنید.
ایشان مشغول استعلام از خلافی سابق ماشین من شد و دید که تا اون لحظه مبلغ تخلف من 0 ریال است سپس مانع از بازبینی دوربین شد و شفاها بمن اعلام کرد که جریمه ی شما 100 هزار تومان و 5 نمره ی منفی هستش .
وقتی در ادامه من اصرار کردم لحظه ی آخر که در حال وارد کردن مشخصات خودرو در داخل سامانه بود گفت :
مگه کولر روشن کرده بودی؟
که بنده بلافاصله گویا فرجی حاصل شده بود گفتم بله کولر روشن بود.
ایشان جواب داد خوب بخاطر همینه دیگه !وقتی کولر خودرو روشن باشه چون شیشه ها بسته هستش خطای سرعت نمایش داده میشه ودوربین سرعت واقعی بیرون ماشین رو ثبت میکنه و لی شما سرعت داخل ماشین که از سرعت سنج خودرو کمتر نشان میدهد رو میبینید .
تعجب کردم و گفتم پس تقصیر من چیه؟
گفت حالا 15 هزار تومن برات برگه جریمه صادر میکنم دیگه تکرار نشه.
و از اون روز هنوز این موضوع برام حل نشده.
از شما و همه ی کارشناسان اهل فن میخوام که اگر اطلاعاتی در این خصوص دارند ما را مستفیض نمایند.
باتشکر

هیچ چیز بعید نیست
الان تو اتاقت کولر روشنه؟

شهروند 1392/05/09 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام لطفاً پیغامی که در قسمت ارتباط با شما (ایمیل) آمده جواب دهید

سلام
من چیزی ندیدم
لطفا همین جا کامنت بذارید

ن.د 1392/05/09 ساعت 12:39 ق.ظ

انتظارم بیش از اینابود
منم بای

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///// 1392/05/09 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام
چی شده؟ کی؟ چه تماسی؟
پیغامی دادم؟توئ نت ج دادی؟
اشتب شد ظاهرأ
حالتوگرفتم؟
خب کارواجب بود چراج ندادین.......بی خیال

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.