پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

با یک جوان کار آفرین رامسری آشنا شوید

مهندس محمد صالح علایی متولد سال 65 و فارغ التحضیل رشته نرم افزار کامپیوتر می باشد .

وی نمونه ای بسیار از جوانان این مرزوبوم است که بعد از فارغ التحصیلی  توانست با استفاده از رشته دانشگاهی خود کسب و کاری برای خود مهیا و مهمتر از همه آنکه چند جوان دیگر هم در کنار او همکاری داشته باشند که فراخور رشته دانشگاهی شان خدمات ارزنده ای به مردم فهیم شهرستان رامسر و مشتریان ارائه می کنند.

در گفتگویی که با مهندس علایی داشتم از او علت باز کردن مرکز تخصصی الکام و شروع فعالیت در زمینه رایانه را پرسیدم و وی با اشاره به فعالیت 8 ساله اش در زمینه رایانه و فعالیت های تخصصی در زمینه نرم افزار و همچنین سخت افزار رایانه گفت : طی دوسالی که مرکز تخصصی الکام را که مخفف کلمات الکترونیک و کامپیوتر می باشد باز شده است توانستیم با رایزنی ها و برقراری ارتباط و شناساندن نحوه خدمات رسانی این مرکز ،ادارات و ارگانهای مختلف در شهرستان رامسر را مجاب به همکاری و خدمات خواهی از این مرکز کنیم.

علایی ادامه داد: تمام تلاش من و همکارانم که همه از متخصصین این رشته هستند این است که بتوانیم بهترین خدمات را به مردم شهرستان و منطقه در بازار رقابتی کنونی ارائه بدهیم تا آنجا که مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید سیستم  و، نرم افزارها و چگونگی استفاده از محصولات رایانه ای را به صورت رایگان ارائه داده حتی اگر که محصول و یا خدماتی از این مرکز درخواست نکرده و در سطح یک مشاوره باقی بماند.

این مهندس جوان رامسری اظهار داشت : برای آینده این مرکز برنامه ریزی های خاص و بلند مدتی را داشته و سعی میکنیم من و همکارانم تمام کوششمان را در مشتری مداری  و حسن اخلاق داشته باشیم .

وی خاطر نشان ساخت : می توان گفت که امروزه 80 درصد مردم رامسر در منزل سیستم های رایانه ای را دارا بوده و روز به روز به نیاز مردم به خمات رایانه ای افزوده می شود .

مهندس اعلایی تصریح کرد : من و همکارانم در به روز کردن اطلاعات و شرکت در سیمینارها ی داخلی و خارجی و استفاده از اطلاعات به روزی که در مورد برنامه ها و سخت افزارهای رایانه ای ارائه می شود اصرار و اهتمام می ورزیم.

گفتگو از زهرا امیری

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست 1392/05/01 ساعت 10:05 ق.ظ

شماره تماس؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.