پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسافران احتمالی اتوبوس دولت اعتدال ازمقصد رامسر

نزدیک به یک ماه دیگر اتوبوس دولت تدبیر و امید از ترمینال پاستور تهران حرکت خود را از منظر زمانی و مکانی آغاز می کند ، قرار است پس از سوار شدن وزرای دولت ، اتوبوس از مراکز استانها و شهرستان و بخشها طی چهارسال بگذرد و کسانی را که بلیت داشته باشند سوار این اتوبوس گردند درتحرک بخشی ،تقویت ، سرعت در حد مجاز براساس ضوابط و قوانین توسعه و اعتدال نقش آفرینی کنند درضمن بقول خود رئیس دولت آنهایی که بدون بلیت سوار اتوبوس هستند به ناچار باید پیاده بشوند .

سوالی اساسی این است با توجه استقبال مردم رامسر از رئیس جمهور منتخب با آرای 67 درصدی خود که نشان دادند تمایل شدید دارند تا با برنامه و اهداف دولت همسو ، هماهنگ و همراه باشند. آیا برای نخبه گان رامسری در این اتوبوس نیز بلیط رزو شده است؟ چه کسانی از رامسرتوانایی لازم برای ابتیاع و خرید بلیت اتوبوس دولت توسعه، تدبیر و امید را در سطح شهرستان، استان و ملی را دارا می باشند ؟ وقتی اتوبوس به رامسر آمد شهروندان ما باید چه کسانی را برای مدیریت استانی یا کشوری بدرقه کنند ؟ در تودیع و معارفه شهرستانی به کدام اداره سرک بکشند ؟

آیا ستاد مرکزی آقای روحانی در شهرستان رامسر به شناسایی ظرفیت ها و توانمندی نیروها پیشنهادی اقدامی کرده است ؟ آیا سکوت ستاد نشان از این دارد که آنها منتظر شرایط در آینده هستند ؟ به نظر می رسد اعضای مرکزی ستاد منتظر هستند تا ببیند خود وزرای احتمالی امکان نظرخواهی از ستاد های شهرستان ها در انتخاب مدیران لحاظ می کنند ؟ آیا دولت تمایلی به دخالت اعضای ستاد در تصمیم گیرهای وزرا و مدیران کل استانها را می دهند ؟

تاکنون هیچ پیامی از ستاد مرکزی شهرستان رامسر به جامعه شهرستانی رله و ارسال نشده است ؟ شاید فعالان اجتماعی و سیاسی درگیر در ستاد شهرستان منتظر ستاد استان می باشندکه آنها تا چه حد فعالان رامسری ستاد رئیس جمهورمنتخب را درمعرفی و انتخاب مدیریت های جدید شهرستانی و استانی دخالت می دهند ؟

آیا پیشنهاد دهندگان استان غرب مازندران که از قضا امروز از فعالان ستادهای آقای روحانی هستند منتظر ارزیابی مدیران استانی هستند، تا ببیند مدیران مرکز استان چه سهمی از مدیریتهای استانی را به غرب مازندران و به شهرستان رامسر اختصاص می دهند. تا از قبل رفتار آنها بهانه ی برای ادامه پیگیری جدا شدن غرب از مرکز استان داشته باشند ؟

فعالان ستاد مرکزی به هر دلیلی که تاکنون سکوت کرده اند ، مسلما به یک جمع بندی منطقی رسیده اند،آیا جامعه درورای سکوت ستاد به ارزیابی اولیه رسیده و مدیران پیشنهادی خودرا روی میز فضای مجازی و رسانه ها قرار داده است ؟ اسامی پیشنهادی و نخبه های جامعه در حوزه های مدیریتی فعلاً اینها هستند ، که خوانندگان این سطور در نظرات بدان اشاره می کنند ...

لذا از خوانندگان گرامی انتظارداریم به کمک ما آمده و افراد شایسته ای که می توانند در مدیریت آینده شهرستان ، استان و کشور موثر باشند ، در بخش نظرات خوانندگان به جامعه معرفی کنند ، منتظر نظرات شما هستیم .یادداشتی از مخاطب پژواک رامسر

نظرات 10 + ارسال نظر
منتقد 1392/05/06 ساعت 11:05 ب.ظ

اقای بهرامی عزیز شجاع باش........

ان 1392/05/06 ساعت 09:48 ق.ظ

اقا تقی

منتقد 1392/05/02 ساعت 01:42 ب.ظ

آقای بهرامی این اتوبوسی کحه حرفش را زدی نه کارت سوخت داره نه برگه عبور نه ویزا نه پاسپورت ونه...
دیگه زبل خان نبود اسم هاشون لیست کنی؟

عمو رحمان 1392/05/02 ساعت 11:01 ق.ظ

جای رحمان پروری خالیه اینا دیگه کی هستن

بسیجی 1392/05/02 ساعت 06:33 ق.ظ

آقای بهرامی از انتشار اشعار شاهین نجفی مرتد روی سایتتون خودداری کنید. مواظب عواقب اینکار باشید!

دلسوز 1392/05/01 ساعت 10:09 ق.ظ

به جز تعداد انگشت شماری از اسامی اعلام شده مابقی فاقد صلاحیت می باشند ،آنها میزان صلاحیت خود را در زمان تصدی در پست هایی که بودند نشان داده اند

شهروند 1392/05/01 ساعت 10:07 ق.ظ

حسین راهب وزیر شیمی و محمد صنوبری وزیر ریاضی !
محمد رضا بهرامی وزیر خبر و روستاهای تابعه ...

اسدالله 1392/05/01 ساعت 01:44 ق.ظ

چرا اسم من نیست ؟ میگم چرا اسم من نیست ؟؟ تفنگمو بده به من اسدالله ... کجان فداییای وطن ... میکروفون به به من عمو ... میخوام اینا رو ارشاد کنم .
اگه اسم من تا فردا توی این لیست سواره ها نیاد خون بپا می کنم

اثیرالدین اخسیکتی 1392/05/01 ساعت 12:44 ق.ظ

آقا جون مادرت اگه جا داری ما رو هم سوار کن ! حاضرم بغل دست یا توی بوفه هم بشینم
اگر توی ماشینتان جا بود ( به فتح واو )
سوارم نکردی اگر ... خود دانی
در ضمن اگه این پوزخند توی اون ماشین باشه من عمراً اگه سوار بشم ... اونجا یا جای اونه یا جای من

[ بدون نام ] 1392/04/31 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام
اسامی زیر حقشان است که سوار شوند :
شیخ صفر قاسمی
سید کمال سیدی
علی امینی شاد
جلیل پور منصوری
دکتر علی وحیدی
محمد آزاد
دکتر سبحان بهرامی
محمدرضا بهرامی
عباس احمدی ماچیانی
مهندس مهدی حلاجیان
عبدالرحمن حلاجیان
معصومه فتوک برزگر
دکتر شیرینکام
حاج داریوش قاسمی
هوشنگ امیدی نژاد
مهندس حسن گلدشتی
عزیز رمضانی
مازیار مشکوری
صدیقه پور عینی
احمد برفی
وحید وزیر مقدم
علی اکبر سبزیان
خانم عطاران(روابط عمومی اردوگاه میرزاکوچکخان)
حسین راهب
محمد صنوبری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.