پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

حدود 98 درصد ولات و وفات افراد مردم رامسر به موقع ثبت می شوند

رئیس ثبت احوال شهرستان رامسر :

حدود 98 درصد ولات و وفات افراد مردم رامسر به موقع ثبت می شوند

رئیس ثبت احوال شهرستان رامسر در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان رامسر گفت:باید تاریخ ولادت ها زیر 15 روز و تاریخ وفات افراد زیر 10 روز به ثبت برسد که این اتفاق حدود 98 درصد در شهرستان رامسر به موقع انجام می شود.

روح اله کوزه گر اظهار داشت :حدود 2 درصد باقی مانده  مربوط به ثبت به موقع تاریخ ولادت مربوط به ولادت  ازدواج های صیغه ای و فرزند خواندگی ها می باشد که به ما اطلاع داده نمی شود.

وی در ادامه گفت: ما آمادگی داریم برای کلیه شهرندان رامسری که تغییر آدرس محل سکونت دادند ، کارت های ملی شان را تعویض نماییم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامسر افزود:امسال برای خانواده شهدا و جانبازان ، برنامه صدور کارت ملی هوشمند را در دستور کار داریم که انشاا... در سال آینده برای همه افراد این کار عملی می شود و دیگر نیازی نیست که مردم کارتهای مختلف را با خود حمل کنند بلکه تمام اطلاعات آنها در همان کارت ملی هوشمند ذخیره می شود و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت:با تشکیل آرشیو الکترونیکی در اداره ثبت احوال رامسر تمام خدمات ثبت احوال در محل سکونت آنها انجام میگیرد و نیاز نیست که متقاضی به محل صدرو شناسنامه خود مراجعه نماید.

کوزه گر جمعیت شهرستان رامسر را 69023 نفر دانست که از این تعداد 34524 نفر مرد و 34499 نفر زن هستند.

رئیس ثبت احوال رامسر با عدم ارئه آمار وقوع طلاق به علت فقدان دفتر طلاق در رامسر اظهار داشت:در سال 1391 در رامسر تعداد 912 نفر به دنیا آمدند ، 431 نفر فوت شدند و 759 ازدواج نیز به ثبت رسید .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علییییییی 1392/04/30 ساعت 11:03 ق.ظ

آمار دوجنسی ها؟؟؟؟؟؟

سعید افتخاری 1392/04/27 ساعت 03:16 ب.ظ

طلاقم میگفتن خب چنتا بوده!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.