پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مسئولین شبکه بهداشت رامسر ،عملکرد عالی ،خداقوت

یکی از آسیب‌های اجتماعی که جامعه‌ی ما به آن مبتلا شده و برای گروه‌های مختلف مردم مشکلی ایجاد کرده پدیده‌ی اعتیاد به مواد مخدر است.

 علل شیوع اعتیاد پیچیده و متعدد بوده و بنا بر ویژگی‌های جوامع مختلف تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد.

 تاثیرات سوءمصرف مواد مخدر مشکلات زیادی ایجاد می‌نماید و بسیاری از عوارض آن ده‌ها سال بعد ظاهر می‌شود، لیکن عواقب و خسارت‌های اقتصادی، بهداشت روانی و اجتماعی اعتیاد بر کسی پوشیده نیست.

 هر معتاد ایرانی چندین میلیون تومان در سال به جامعه زیان می‌رساند. بنابراین میزان خسارات ناشی از اعتیاد لزوم اقدامات پیشگیرانه را که هزینه‌ی نازل‌تری دارد توصیه می‌کند.

پدیده‌ی خانمانسوز اعتیاد باعث از هم پاشیدن بسیاری از خانواده‌ها، به انحراف کشیده شدن نوجوانان و جوانان، شیوع و گسترش بیماری‌ها و ضررهای فراوان اقتصادی و مرگ و میر شده است.

اعتیاد از نظر جسمی یا روحی و اجتماعی زیان‌آور شمرده می‌شود و مهمترین آسیب اجتماعی است که ریشه در عوامل اجتماعی ـ روانی دارد و متقابلا بر روان فرد و بر اجتماع اثر می‌گذارد.

 معتادان نه تنها مولد و سازنده نیستند ، بلکه نسبت به اعضای خانواده‌ی خود هم احساس مسوولیت نمی‌کنند و به دیگران اعتقاد ندارند و برآوردن نیاز خود را مقدم بر نیاز واقعی دیگران می‌دانند.

با این مقدمه به عملکرد اداره بهداشت و درمان شهرستان رامسر در هفته مبارزه با مواد مخدر می پردازیم.

از 13 عنوان بیلان که توسط این اداره بر روی خروجی سایت اطلاع رسانی قرار گرفته تقریبا اکثر آنها کاغذ بازی و نصب پوستر  بوده است .

ارسال ۶۰۰برگ شعار سال در کاغذ کوچک وپیوست به برگه آزمایش وتحویل مراجعین / ارسال نامه به شهرداری- دانشگاها- ادارات و. . .جهت همکاری / ارسال پنج عدد پوستر رنگی با موضوع جهت نصب در مکانهای ورودی / افزایش اطلاع رسانی در مراکز شهری و روستایی با نصب پوستر/ ارسال پوستر پیشگیری از مواد مخدربه ۹۵% ادارات / اطلاع رسانی و پارچه نویسی در ۴ میدان شهرستان / اطلاع رسانی ۲ بنر در مکانهای... /  توزیع تراکت /  اطلاع رسانی با موضوع شعار سال در سربرگ نامه های اداری / ارسال بسته آموزشی اعتیاد و فرزندان و تراکتهای پیشگیری از اعتیاد برای همکاران

دوستان عزیز بهداشتی خدا قوت ،اما ذکر این نکته لازم است که کاهش اعتیاد جامعه این نیست که در اداره حضور داشته باشی و به در و دیوار پوستر بچسبانید و به این اداره و اون اداره نامه ارسال کنید.

جالب اینجاست که مثلا در هفته مبارزه با مواد مخدر ، تغییر موضوع شعار سال در سربرگ نامه های اداری چه سودی برای جامعه دارد؟!!!

مسئولین محترم شبکه بهداشت شهرستان رامسر ، نتیجه عملکرد شما در هفته مبارزه با مواد مخدر در رامسر چه میزان در جامعه فرهنگ سازی می شود و موجب می شود افراد اجتماع کمتر به سمت مواد مخدر کشیده شوند؟

 

شبکه بهداشت رامسر

نظرات 9 + ارسال نظر
متی 1392/04/19 ساعت 11:36 ق.ظ

تا زمانی که اعتیاد مردم(اعتیاد به هر عنوان و شکلی ) به نفع بعضیا.... باشه ..( چه از لحاظ سیاسی و اقتصادی و..) و جوانان ما رنگ شادی و آزادی را نبینند اوضاع و امار اعتیاد روز بروز بیشتر و بیشتر خواهد شد..
زمانی که تو این خرابشده تفریحات بصورت محفلی و خصوصی برگزار میشه و مکان عمومی برای شادی و تفریح موجود نباشه انتظار از جوانان و حتی بزرگسالان چیست که به سمت محافل خودمونی و ... روی نیاورده و در دام اعتیاد نیفتند..
تفریح مردم رام ایران هم شده قلیون کشی که خودش استارت حرکت به سمت مابقی تفریحات دودالود میباشد..
شبکه بهداشت که شبکه بهداشته...

[ بدون نام ] 1392/04/19 ساعت 09:36 ق.ظ

حلزون....
دوای درد همه شما معتادان عزیز...
کرم حلزون...
کافیست با این شماره تماس بگیرید..
09301234567
حلزون الانتوئین داره ای معتاد...
با ما تماس بگیرید

مهدی 1392/04/18 ساعت 08:45 ب.ظ

درودبربهرامی عزیز ونکته سنجیش؛وقتی میگویند مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند دقیقا به خاطرهمین نوشته های بالا گفته اند.کارمندی که بفکرحفظ میزوموقعیت خودش است ومیخواهدحقوق ماهانه اش رابگیرد وکاری به کارکسی نداشته باشدبایدبداند که عملکردش ازچشمان تیزبین وناقد اصحاب رسانه پنهان نخواهدماند؛بنابراین برای حفظ خودش هم که شده تلاش میکند تا عملکردی قابل دفاع تر از چاپ بنروپوسترازخودنشان دهد.امیدوارم مسئولان بهداشتی رامسر,بشنوند...بخوانند...پاسخ دهند...ودرصدداصلاح برآیند.....

معتاد به اعتیاد 1392/04/18 ساعت 07:34 ب.ظ

به خدا من معتاد نیستم ... آقا جان مادرت فیلم نگیر ... من فقط کمی مشکل مالی دارم ... تو رو خدا به من کمک کنید . آقا فیلم نگیر ! کمی هم مشکل روحی دارم که به حول و قوه الهی اگه ازدواج کنم خوب میشود ، کافیه شما کمک کنید و یکی از بستگانتونو رو به من معرفی کنید تا با بزرگتره خدمت برسیم . فیلم نگیر دیگه ... من حاضرم آزمایش مدفوع و ادرار بدم تا معلوم بشه معتاد نیستم . اصلاً بی ادبیه دوست دارین نمونه ادرار منو با هر کس که می خواهید مقایسه کنید حتی با همین پوزخند ! تا ببینید که کی معتاده ؟ آقا دفعه بعد می زنم دوربینت رو میشکنما فیلم نگیر دیگه !
خلاصه من به هیچ وجه قبول نمی کنم که معتادم بلکه پاک پاکم

غریبه 1392/04/18 ساعت 06:42 ب.ظ

اقای بهرامی دست مریزاد موفق باشید

سینی 1392/04/18 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.cabletray.ir

سلام
وبلاگتونو دیدم
به این وب سایت هم سر بزنید
www.cabletray.ir

موتاد 1392/04/18 ساعت 06:03 ب.ظ

بخدا من موتاد همین 4 تا پوشتر را دیدم و یه شبه ترک چردم
خلیلی تاصیر داره
ادم حالی به هولی میشه
تو رو خدا شرشری نگاه نکین

رضا 1392/04/18 ساعت 05:54 ب.ظ

بخدا کنتراتی همش رو قبول می کردم 30 هزار تومن

دتررودسر 1392/04/18 ساعت 05:34 ب.ظ http://detareroudsar.blogfa.com

سلام.ممنون به وبلاگم سر زدین. وبلاگ مفیدی داری. موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.