پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آغاز ثبت نام مسابقات جام رمضان


هادی حلاجیان رئیس هیئت فوتبال شهرستان رامسر با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت:همه ساله یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی گفت:به همین منظور امسال نیز پیرو سالهای گذشته از کلیه علاقه مندان به مسابقات برای شرکت و ثبت نام در این دوره از مسابقات دعوت به عمل می آید.

حلاجیان ادامه داد:ثبت نام افراد از تاریخ 17 تیر الی 23 تیر ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به هیئت فوتبال شهرستان رامسر مراجعه نمایند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان رامسر در پایان گفت:تعداد تیم ها و شرایط سنی آزاد می باشد و اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع می رسد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام آقای بهرامی عزیز

من چون می خوام برای کنکور کارشناسی ارشد آماده بشم زیاد وقت ندارم و سرم خیلی شلوغه رو همین حساب نمیتونم هر شب برنامه داشته باشم تازه هزینه پخش هم بالاست بخاطر همین فقط 5شنبه و جمعه شبها ساعت 10 تا 12 برنامه داریم
برنامه ی این هفته رامسر نیوز موضوعش جزیره کسری رامسر هستش اگه یه مطلب خبری هم در این مورد بذاری که عالی میشه
از رامسری ها دعوت کن که به رادیو گوش کنن من به هر کی میتونستم گفتم به پستی بزار ممنونت میشم راستی من لینک رادیوت رو تو صفحه ی اول وبلاگم گذاشتم منتظر پیامت هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.