پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تلاش برای جایگزینی فرماندار رامسر


شنیده های پژواک رامسر حکایت از آن است که طیفی درشهرستان  در حال رایزنی برای جایگزین فرماندار رامسر هستند.

این گروه شهردار فعلی شهر رامسر را به عنوان گزینه  جایگزین آقای زرودی در نظر گرفته اند.

احتمالا این طیف بر این باورند که شهردار فعلی شهر رامسر رای شورای دوره چهارم را برای تصدی مجدد پست شهرداری نتواند کسب کند .

آنچه که این روزها زیاد شنیده می شود واژه "مدیران بی بلیط" است که از سخنان  دکتر روحانی در اولین مصاحبه مطبوعاتی اش  نشئت گرفته است که عنوان کرده بود  «مسئولینی که بلیط نگرفته اند باید به دنبال تهیه بلیط بروند» .

شاید  طیف فوق الذکر نیز  تصور کرده اند که فرماندار نیز از این دسته از افراد است که در دولت یازدهم نمی تواند فرماندار رامسر باشد.

شایان ذکر است رستم زرودی حدود 10 ماه فرماندار رامسر می باشد که قبل از آن معاون فرماندار تنکابن و رئیس آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد بوده است.

در دولت نهم و دهم  خصوصا اواخر آن ، اکثر افرادی که به سمت های مدیریتی در شهرستان رامسر منصوب شدند غیر رامسری بودند که از آن جمله می توان فرماندار رامسر ،بخشدار رامسر ، رئیس دانشگاه پیام نور ، رئیس هلال احمر ،رئیس جهاد کشاورزی ، رئیس اداره ثبت و اسناد ، رئیس اداره ارشاد اسلامی و...  نمونه هایی از آن می باشد .

 

نظرات 13 + ارسال نظر
منتقم 1392/04/25 ساعت 06:56 ب.ظ

خلعتبری بهترینه

رامسری 1392/04/18 ساعت 03:14 ب.ظ

واقعا شهردار رامسر میتونه فرماندار خوبی باشه؟؟؟ شهردار که بود چه کرده؟؟؟ پروژه لیدو و امثال ان را به خاطر می اورم

منتقد 1392/04/17 ساعت 05:50 ب.ظ

فرماندار باید مردمی .شخصیت.و وجاهت داشته باشد.

بانی 1392/04/16 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام برادر بهرامی امروز تخصص ظاهرا در شهرمان جایی ندارد گزینه های شهرداری رامسر افتضاح بود شورای شهر هم بدلیل انتخاب های بر پایه پول و تبلیغات چنگی به دل نمی زند امروز ضروری تراز برنامه های اقتصادی اعتلای فرهنگ مردم واجب است تا برخی مردم بخاطر ناچیزی رای نفروشند فرماندار و شهردار پاک ومتخصص بومی ارزوی ماست

یه همشهری 1392/04/15 ساعت 08:29 ب.ظ

هر شهری رو ساکنان اون شهر بهتر میتونن سروسامون بدهند. البته اگر تعصب داشته باشه. ولی متاسفانه الان مسئول بومی و غیر بومی فرقی نمی کنه همه به فکر منافع خودشون هستند. پس بهتر یک آدم با وجدان باشه قبل از اینه مسئول باشه.
یا علی

سلام آقای بهرامی ما برنامه ی روز پنجشنبمون واسه پروژه جزیره مصنوعی رامسر (جزیره کسری ) هستش یه پست در این مورد بذار

عبداللهی 1392/04/15 ساعت 02:41 ب.ظ

با سلام و درود
اینکه مسئول رامسر رامسری باشد یا نباشد خیلی موضوع مهمی نیست شاید یه رامسری همین حالا توی یه شهر دیگه مسئول باشد. مثلا رییس بهزیسیتی بندر گناوه یه رامسریه. همانطور که الان شهردار تهرام یه مشهدی هست و قس علیهذا.
دوما اینکه وبلاگ شما دارد رو به زردی میرود دوست عزیز. این گمانه زنی ها و بحثهای کم پشتوانه دردی را دوا نخواد کرد بهتره یه کم تحلیلی و علمی عملکردها را مرور کنیم ته افراد را.
با تشکر فراوان

بنده خدا 1392/04/15 ساعت 01:41 ب.ظ

در رامسر قطع الرجال است
لالایی مادران شرق مازندران یادتان هست !!!!!!!!!!

کلثوم 1392/04/15 ساعت 01:08 ب.ظ

تجربه نشان داده اگه شهردار رامسر از جای بیرون باشه بهتر میتونه کار کنه .

شهردار 1392/04/15 ساعت 01:06 ب.ظ

با سلام
یه شهردار یا فرماندار انتخاب کردن که این همه دارام دوروم نداره ، بومی انتخاب میکنن مردم بیچاره اش میکنن ، از بیرون هم که میارن اینقدر چوب لاچرخش میذارن تاخودش بره . کسی دلش برای شهر و مردمش نمیسوزه . این مردم حقشان بیشتر از این نیست . شورای شهر انتخاب کردنشان را ببینید ، آخه اینها کدومشان میتونن توو شهرداری کار کنن و از حق مردم دفاع کنن. خداییش از این هفت نفر یه آزمون ساده کار شهرداری بگیرن باور کنین هیچ کدام نمره نمی یارن . ازشون بپرسید مشکلات شهر چیه و راه حلش چیه و به کجا با ید مراجعه کنن باور کنید نمی دوننن . فقط اومدن پول خرج کردن که برن توو شورا برای یه عده نقش دلال رو بازی کنن و کارشان را را بندازن .

مکبر نماز جمعه 1392/04/15 ساعت 12:58 ب.ظ

الله اکبر...
رکوع

یا30 1392/04/15 ساعت 11:30 ق.ظ

خداوند همه ی مریض ها را شفا دهد

رامسری 1392/04/15 ساعت 10:52 ق.ظ

مگه رامسری در ادارات رامسر جایی هم داره؟ اصلا رامسری جماعت حق نداره سمتی در یک اداره دولتی شهر خودش داشته باشه چه معنی داره؟!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.