پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش اعضای شورای شهر دوره چهارم به مطالب مندرج در پژواک رامسر

پس از درج اسامی نامزدهای احتمالی سمت شهردار شهر رامسر در " پژواک رامسر" ،اعضای شورای دوره چهارم شهر رامسر نسبت به آن واکنش نشان دادند.

7 عضو منتخب شورای شهر رامسر در گفتگویی با امتداد مسائلی از قبیل موضوعیت نداشتن طرح اسامی ،دلسردی در خدمت رسانی ،سود نداشتن طرح چنین بحث ها ،انتشار مطالب غیر واقعی بعدی نسبت به اسامی مطرح شده ،منطقی نبودن ،حساسیت ویژه نسبت به شورای دوره چهارم را از جمله مسائلی دانستند که گمانه زنی در خصوص سمت شهرداری را به همراه خواهد داشت.

با وجود این موضوعات مطرح شده اما اخبار دقیق و موثقی موجود است که برخی از اعضای شورای دوره چهارم شهر رامسر با برخی از اعضای گمانه زنی شده برای سمت شهرداری در پژواک رامسر مذاکراتی داشته اند اما در مجموع شما مخاطبان گرامی را به مطالعه در خصوص موارد مطرح شده توسط  این اعضا جلب می نماییم.

 

 

جعفر لطیف زاده :طرح چنین موضوعاتی اصلا مناسبت ندارد،هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و شورا فعالیت رسمی خود را آغاز ننموده.

اسماعیل گوهر رستمی:طرح زود هنگام به صلاح شهر نیست ،ورود زودهنگام باعث دلسردی در خدمت رسانی است اجازه داده شود شورا در فضایی مناسب به موضوعات بپردازد.

محمد جواد مهر افشان:تا زمانی که ما فعالیت رسمی را آغاز ننموده ایم ورود به چنین مباحثی سودی ندارد ضمن اینکه باید با شهردار،شورای شهر نشست برگزار نماییم.

-مجید درجانی:طرح زود هنگام به صلاح نیست ،ضمن اینکه روی همین گزینه ها با لینک های واقعی و بعضا غیر واقعی مطالبی له یا علیه آنان منتشر می شود،چرخه مدیریت شهری با چنین مباحثی آسیب می بیند.

-هادی حلاجیان:اتحاد فعلی را با طرح موضوعاتی که منطقی و معقول نیست نباید بر هم زد،اجازه باید داد شورا در کمال آرامش و با کار کارشناسی در مسائل ورود نماید.چه بسا گزینه های مطرح شده مدنظر شورا نباشند.

-عباس روغنچی:ما شتاب زده و تحت تاثیر عمل نمی نماییم،اصلا چنین مباحثی موضوعیت ندارد،شورای چهارم حساسیت ویژه دارد،ما نمی خواهیم شهر رامسر مثل دوره فعلی چندین شهردار و سرپرست تجربه نماید،کارها باید با تامل و تدبر باشد.

-احسان برزگر:کارما هنوز بطور رسمی آغاز نشده ،هنوز پای صحبت شورا با تجربه 6 ساله ،شهردار و مدیران شهری ننشسته ایم ،با نشست ها و بهره مندی از نظرات روی همه مسائل با خرد جمعی برنامه ریزی می شود ضمن آنکه طرح گزینه های احتمالی موجب طرح مباحث زودهنگام و قضاوت هایی پیرامون همین عزیزان می شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
ناصر 1392/04/18 ساعت 11:22 ق.ظ

خودم شاهد بودم که بعضی از این آقایون شناسنامه خرید و فروش میکردن.......

شیون 1392/04/17 ساعت 01:44 ب.ظ

این دوره فقط رو نفرات 1.5.7 میشه حساب باز کرد......

iهمشهری 1392/04/14 ساعت 01:50 ق.ظ

آقا علی بگووووو.راحت باش!!!!

ما که حقیقت رو گفتیم بعضیا!!!سا.نس.ور کردن!!!!!

شما نگین سنگینترین خدایی.

علی 1392/04/13 ساعت 03:56 ب.ظ

آقای برزگر بگمممممممم؟؟؟؟؟؟
نذار (...)

با سلام
لطفا از هر گونه نسبت دادن ناروا و بی احترامی بپرهیزید
با تشکر
مدیریت پژواک رامسر

دلتنگ 1392/04/13 ساعت 02:14 ق.ظ

قای بهرامی
شاید برای خیلی از ارباب رسانه درج مطالبی که بتواند مخاطب بیشتری جلب نماید انهم به هر قیمتی ،مد نظرباشد.دلایلش هم میتواند بالا رفتن تعداد بیننده یا خواننده وبدنبال ان جذب اگهی های بازرگانی بیشتر باشد .اما شما که یک رسانه محلی محسوب شده و توسعه شهرتان در اولویت نخست برایتان قرار دارد ،درج هر مطلبی نمیتواند راضی کننده باشد.فرمایش تمامی اعضای شورای رامسر را ارج نهاده وبه نظر این نمایندگان مردم احترام گذاشته از درج مطالبی که بدنبالش اشفتگی واختلاف در جامعه شهری را در پی خواهد داشت جداخودداری کنید.شما با این کار چند ضربه کاری به شورا وشهر وارد میکنید.اولا انگیزه کار کردن را از شهردار وقت گرفته وباعث دلسردیش میشوید که این لطمات زیادی به شهر با توجه به فصل کار عمرانی میزند.ثانیا در همین ابتدای کار شورای جدید را با چالش بزرگی مواجه میسازی ،چرا که بدنبال درج این مطلب گروههای مختلف برای اینکه از قافله عقب نمانند شروع به اعمال فشار به شورانموده تمرکزشان را بهم میزنند.
ثالثا به جهت کامنت هایی که توسط برخی افراد گذاشته میشود ومتا سفانه شما هم هیچ حساسیتی برای حذف انان نشان نمیدهید ،باعث وارد کردن اتهام وگاهی اهانت به برخی افراد خواهید شد که ممکن است در اینده برای شما هم بار حقوقی داشته باشد.و خیلی موارد دیگر که بیان ان خارج از حوصله است.پس اقای محترم بهتر نیست بجای درج این مطالب نامعقول با طرح برخی سوالات خوب مثل:به نظر شما کاربران عزیز چگونه میتوان به شورای اینده در تعریض خیابان ابریشم محله کمک کرد ویا چگونه میتوان به شورا برای استفاده بهینه از سواحل کمک کرد ویا به نظر شما یک شهردار خوب که بتواند برای شهر رامسر مفید واقع شود باید دارای چه ویژگیهایی باشد ومواردی از این دست، از پتانسیل موجود در شهر برای کمک به تصمیمات شورا بهره گرفت.لطفا عاقلانه رفتار کنید.متشکرم

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.