پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بزرگترین کمک انتقاد و ایراد است

دکتر جواد اطاعت در رامسر مطرح کرد:

بزرگترین کمک انتقاد و ایراد است

دکتر جواد اطاعت در جشن ستاد حامیان دکتر روحانی در رامسر گفت:بزرگترین کمک انتقاد و ایراد است و اگر دولت اشتباهی کرد باید در رسانه هایمان مقاله بنویسیم و خصوصا از جوانانی که دست به قلم هستند و در فضای مجازی فعالیت می کنند بهره بگیریم و به دولت متذکر شویم.

 

 

وی گفت:انتخاب دکتر روحانی ،تدبیر خوب آقایان هاشمی ،خاتمی ،ناطق نوری و حسن خمینی بود .

دکتر اطاعت افزود:در انتخابات سال 84 بی تدبیری سیاسی خود را به نمایش گذاشتیم زیرا تعداد کاندیدای اصلاح طلبان زیاد بود و منجر به شکل گیری ائتلاف نشد.

وی ضمن انتقاد از دولت نهم و دهم گفت:در این دوره 8 ساله بیش از 800 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم و اگر با تدبیر عمل می شد امروز نبایستی جوانان ما برای معاش مشکلی داشته باشند.

مشاور دکتر روحانی گفت:چرا باید کشورمان که پتانسیل های عظیم گردشگری دارد به وضع کنونی دچار شود.

دکتر اطاعت گفت:میانگین سنی گردشگران خارجی بالای 50 سال است و اگر آنها بدون مشکل به کشور بیایند بی حجابی تاثیر زیادی ندارد ولی اگر نگذاریم انها بیایند مردم ما ضرر می کنند و به موازات آن جوانان ما دچار افسردگی ،اعتیاد و... می شوند .

وی با اشاره به اینکه کشور ایران لایق آن نیست که سیاسیون همدیگر را تخریب کنند افزود:استاندار مازندران ،استاندار خوبی است و من او را می شناسم و فرماندار رامسر نیز خوب است.

وی با اشاره به اینکه نجفی سرمایه گذار تلکابین رامسر بیش از 750 شغل ایجاد کرده است افزود:باید دست سرمایه گذاران ایرانی و غیر ایرانی را ببوسیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/04/08 ساعت 10:22 ق.ظ

با سلام
اطاعت...روحانی....شیخ صفر و امثالهم...
چه دخلی به ما جوانان دارند...
متاسفم...واقعا متاسفم....
همشون به دنبال منافع خودشون هستند...
اقای بهرامی عزیز...خواهشا به دنبال منافع جوانان علی الخصوص قشر تحصیلکرده تو رامسر باش

دلتنگ 1392/04/08 ساعت 05:54 ق.ظ

اقای اطاعت از راه نیامده امتیاز میدهد وخوب و بد مشخص میکند .حضرت اقا شما چه شناختی از فرماندار رامسر دارید که در خصوصش افاضه میفرمایید لازم بود شیخ صفر عزیز ابتدا به ایشان میفرمود که بهتر است کشوری صحبت کنند نه شهرستانی که اثرش بر روی افراد کثیری که به میدان امدند تا به حضور منتصبین به مشایی پایان دهند بسیار ناخوشایند بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.