پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

به همت دولت تدبیر و امید غرب مازندران و شرق گیلان ،استانی جدید خواهد شد

بنی هاشمیان –دبیر ستاد استان ساحلی/ انتظار می رفت که در دولت نهم و دهم به جهت حضور افراد موثر از این مناطق در بدنه دولت استانی جدید در غرب مازندران و شرق گیلان اتفاق می افتاد و این اتفاق میمون و مبارک صورت می پذیرفت.

نمی دانم این افراد چه پاسخی بعد از پایان دوران حاکیت شان به مردم خواهند داد ،اما در خاطره مردم این بی مهری ثبت خواهد شد.

مرا به روز قیامت غمی که هست این است

که روی مردم دنیا دوباره باید دید!

انشاا... دولت منتخب به خواست و اراده مردم این خطه توجه جدی خواهد کرد و با تشکیل استانی جدید در این دیار ،همراهی و کمک مردمان را با خود هموار خواهد ساخت.


نظرات 2 + ارسال نظر
کامنت کپی شده 1392/04/12 ساعت 07:44 ب.ظ

لطفاً این نام نچسب ساحلی را تکرار نکنید. یعنی سه استان فعلی شمالی ساحلی نیستند؟! آدم را یاد یک استان قدیمی که حالا دو استان شده (هرمزگان و بوشهر) می اندازید. به نظرم اگر نمی گویید استان بهارستان (به این دلیل که هنوز نامی برای ن انتخاب نشده)، به همین دلیل بهتره بگویید استان جدید. متشکرم.

کامنت کپی شده 1392/04/12 ساعت 07:37 ب.ظ

آقای بنی هاشمیان؛
شمایی که دبیر ستاد پیگیری هستید، چه پیگیری ها و فعالیت هایی در این دوره داشتید؟
آیا غیر از این بود که نیروهایی از شهرستان های رامسر، تنکابن و چالوس در بدنه اصلی دولت حضور داشتند ولی کمترین فعالیت در خصوص استانی شدن منطقه غرب صورت گرفت!
آیا شما به عنوان دبیر این ستاد کاری را که شایسته و بایسته بود به انجام رساندید تا شما هم در خاطرات مردم ثبت نشوید؟
سوای این مسائل با توجه به نفوذ شخص شما و اطرافیان فررهیخته تان در خانواده هاشمی و با مد نظر قرار دادن پیروزی دولت تدبیر و امید در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، امید و انتظارات مردم منطقه غرب از شما و ستاد پیگیری تان به مراتب بیشتر خواهد شد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.