پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

زمان آغاز فعالیت دوره جدید شورای شهر

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بر اساس قانون پس از استقرار دولت یک ماه بعد فعالیت شورای شهر و روستا رسما آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، مهدی چمران در حاشیه برگزاری شصت و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در سالن پیامبر اعظم (وزارت کشور) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با توجه به اینکه اعضای شورای عالی استان ها سؤالات متعددی در خصوص چگونگی و نحوه نظارت بر انتخابات وجود داشت از رئیس هیئت نظارت بر شوراها دعوت شد که زمان زیادی از جلسه امروز به این موضوع اختصاص پیدا کرد.

  

چمران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی شوراهای شهر و روستاها در دوره جدید کار خودشان را آغاز می کنند گفت: بر اساس قانون شوراها باید یک ماه پس از استقرار دولت جدید فعالیت خود را آغاز کنند که به نظر می رسد دولت جدید از 12 مرداد مستقر و در نهایت شوراها نیز از 12 شهریور رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از سؤالاتی که در جلسه امروز از رئیس هیت نظارت بر انتخابات شهر و روستاها پرسیده شد این بود که زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری 20 روز و برای شوراها 7 روز بود که این مدت زمان کم باعث گلایه نامزدهای شورای شهر و روستا بوده است.

چمران در ادامه در خصوص عملکرد شورای عالی استان ها در دوره سوم گفت: مطمئنا عملکرد این دوره با دوره دوم تفاوت بسیار زیادی دارد و می توان عملکرد آن را خوب ارزیابی کرد و امیدواریم با استفاده از تجربیات و نقاط ضعف و قوت در دوره بعدی شورای قوی تری داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروزش 1392/04/07 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.redfire.blogsky.com/

دوست خوبم سلام

دوست دارید درآمد عالی داشته باشید؟؟؟

با عضویت در سیستم پارس پا می تونید از تک تک بازدید کننده های وبلاگتون درآمد داشته باشید.

به محض گذاشتن کد سیستم پارس پا در وبلاگتان می توانید کسب درآمدتان را شروع کنید .

برای اطلاعات بیشتر روی لینک وبسایت کلیک کنید :


http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=615

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.