پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

درخواست نوه ولی خان از حاج نصرت کوزه گر شهردار شهر رامسر

یکی از مخاطبان با ارسال یادداشتی به پژواک رامسر ،خطاب به کوزه گر شهردارشهر رامسر گفت :تو را به لپاسر امامزاده مشکل ما را حل کن

متن یادداشت را در زیر بخوانید

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب اقای بهرامی مدیریت پژواک رامسر

الان حدود یک ماه که به کتابخانه احمدنژاد مراجعه  تا از سالن مطالعه برای آزمون تخصصی در رشته دکتری و دیگر دوستان برای آزمون کارشناشی ارشد و آزمون دانشگاه استفاده کنیم .

از فضای گرم کتابخانه خسته شدیم از گرمای داخل سالن که بدتر از سونایی است که استخر اردوگاه امام رضا دارد.

 هوای شرجی یک طرف ، عرق بدن که روی پیشانی می ریزد یک طرف ، ناچار با دوستان به مسول کتابخانه مراجعه کردیم و درخواست کردیم خرابی کولر را بر طرف کند وقتی دیدیم مسول کتابخانه خودش هم از مشکل مالی کتابخانه ناراحت است .

وقتی جویای موضوع درآمد کتابخانه ها شدیم از عدم پرداخت کمک از طرف شهرداری که به کتابخانه ها گفتند.

حال از شما خواهشمندیم که مشکل ما بچه ها را از طریق اطلاع رسانی  حل کنید.

 در اینجا صحبتی با شهردار داریم جناب حاج نصرت شهردار بومی ، من بچه محلتم نوه ولی خان بیا و رحمی کن کتابخانه ها را از این وضعیت در بیار ، اینطور که داره پیش میره کتابخانه را داره بسته میکنی

 تو را به لپاسر امامزاده مشکل ما را حل کن به امید روز های آینده رامسر

نظرات 5 + ارسال نظر
عضو کتابخونه 1392/04/06 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام دست شما درد نکنه آقای بهرامی اینو به مسئولین این کتابخانه که هماایش و ریخته پاش های انچانی می کنند بگو که فکر این رو زمی کرد نه که همایشی که یه پسره بخاطر پروژه اش با یکی ارتباط برقرار می کنه و بعدش کلی سود می بره هم از .............. و این خانم فتوک برزگر می تونه مشکل کولر که کولره کلی استعداد داره . مجدا نآ بزار حذفش نکن

رعیت 1392/04/06 ساعت 05:29 ب.ظ

با سلام
عروس رقص باد نیست میگه زمین کجه. خوب عزیز دل برادر برو خونه با بودجه بابا برا خودت کولر بخر بعدش مطمئن باش حتما قبول میشی. کتابخانه محل مطالعه ست نه درس خوندن!!

همه 1392/04/05 ساعت 06:09 ب.ظ

دلیل این مشکلات در انتخابات رامسر، ساری،رشت و .... عدم نظارت از سوی شورای نگهبان است چراکه هیچگونه تخصصی در این خصوص ندارند .کار باید به کاردان سپرده شود .

علی 1392/04/05 ساعت 04:43 ب.ظ

جناب نوه حاج ولی خان که داری درس دکترا می خوانی ! (...) !زیاد درس نخون برات ضرر داره ... اونایی که درس خوندن رو ببین و عبرت بگیر . مگر همینایی که مسئول هستند یا خیلی وضع اقتصادیشون خوبه درس خوان بودند ؟ در عوض اون تنبلها به جاهای خوبی رسیدن !
در ثانی مرد حسابی نوشتی که"عرق بدن که روی پیشانی می ریزه ..." مگر وارونه و پادرهوا می نشینی توی کتابخونه که عرق بدنت روی پیشونیت می ریزه ؟ اینها همه نشانه خراب شدن مغز در اثر درس خواندن زیاده نوه ی حاج ولی خان عزیز !!! یکم به مغزت استراحت بده بذار هوا بخوره !!!

شهروند رامسری 1392/04/05 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام باید تقدیر و تشکر کنم از عزیز که در خواست خوبی دادند واقع اند این کتابخانه از همه چی به جز کتابداران محترمی که در این مکان مشغول انجام وظیفه برای فرهنگ کتاب و کتابداری هستن بقیه چیز همه و همه مشکل داره از فضای بد مهندسی کتابخانه تا ..................

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.