پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نتایج انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا این لحظه

گزارشات رسیده به پژواک رامسر تا این لحظه از شمارش آرای انتخابات میاندوه ای مجلس شورای اسلامی شمس ا... شریعت نژاد با اختلاف بیش از 1000 رای از نفر دوم  آقای مشایخی پیش است و حجتی نیا و پور آهنگر در رده های بعدی قرار دارند.

شمارش آرا همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع می رسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرامی 1392/03/31 ساعت 11:59 ب.ظ

مردم شریف شهر رامسر
با سلام و احترام ، نظر به اینکه یک بار دیگر با حضور در انتخابات حماسه دیگری را آفریدید و نیز اینجانب را مورد لطف و مرحمت خویش قرار دادید صمیمانه سپاسگزارم .
امید است در کنار دیگر عزیزان منتخب بتوانم گامی مؤثر در پیشبرد اهداف متعالی شهرمان بردارم . همچنین به کلیه نامزدهای شورای اسلامی که این توان را در خود احساس کردند و جسارت به خرج دادند تبریک عرض نموده و معتقدم برای سربلندی و پیشرفت رامسر همه مردم عضو شورای شهر هستند .
ارادتمند همه مردم شهر رامسر-دکتر حلاجیان



مردم شریف شهر رامسر
درود و سلام خدا و پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت علیهم السلام بر شما و دوستدارانتان
شما که پیوسته به دنبال خلق حماسه های ماندگار و غرور آفرین بوده و هستید.
این بار نیز برای اعمال حق خود و انجام تکلیف و مسئولیت شرعی واجتماعی تان به ندای بزرگان دین بویژه مقام معظم رهبری لبیک گفته و موجب شادی دل دوستان و شگفتی جهانیان شدید.
اینجانب بر خود لازم دیدم تا از حسن ظن شما مردم شریف و متدین شهر باصفای رامسر تقدیر و تشکر نموده و خاضعانه و متواضعانه سر تعظیم در برابر این همه وفاداری و نسبت به ارزشهای اسلام و انقلاب فرود آورم.
اینجانب بعنوان عضو منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد اعلام می دارم که تمام سعی خود را برای ایجاد شهری شاد و فرهنگی، آباد و دلنشین و اَمن با رعایت شئون و اصول مورد توجه شما مردم خوب و متدین داشتته باشم و در این راه از اصول زیر بهره گیری کنم

1- رعایت قانون و ضوابط
2- همکاری و همدلی با تمامی مسئولین استان و شهر رامسر
3- روان سازی امور شهری و بویژه شهرداری
4- استفاده از تجربه و تخصص پیشکسوتان و دلسوزان
5- مشورت و رایزنی با علماء و بزرگان، اندیشمندان و دانشگاهیان محترم
6- توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر رامسر
7- توجه لازم وکافی به دیدگاه ها و نکته نظرات توده های مردم
8- مبارزه با فساد، رانت خواری و لابی های قدرت و قانون شکنان
بدیهی است این همه جز با وحدت و یک پارچگی اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر و دعای خیر شما عزیزان و تلاش گسترده و اراده عمومی مسئولان محترم میسر نخواهد شد.
در پایان از همه عزیزانی که در این مدت به هر صورت ممکن اظهار همراهی و همدلی داشته و در این ایام با پیام تبریک خودشان اینجانب را قرین منت کرده اند تشکر نموده و آرزوی سلامتی و بهروزی را در زیر سایه ائمه معصومین (ع) و نظام جمهوری اسلامی که با معماری، بزرگ بنیانگذار آن، امام خمینی (ره) و آبیاری خون شهداء و ایثارگران همراه بوده است را دارم.
دکتر هادی(فرشید)حلاجیان
عضو منتخب شورای اسلامی شهر رامسر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.