پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آغاز فعالیت ستاد دکتر حسن روحانی در رامسر

ساعاتی پیش ستاد دکتر حسن روحانی در جنب سینمای سابق رامسر فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر حسن روحانی یکی از نامزد های انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و رنگ تبلیغاتی اش بنفش می باشد.

مطالب مرتبط /آیت الله هاشمی :من به روحانی رای میدهم

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست 1392/03/23 ساعت 01:09 ب.ظ

دوست من حداقل یجوری عکس بگیر ک برازنده باشه!این چه عکسیه گرفتی آخه؟

یه نفر 1392/03/22 ساعت 10:34 ق.ظ

اولا که بنده عضو هیچ ستادی نیستم و ثانیا اینکه من اون کامنتو در مورد جنابعالی نوشتم، چرا خلط مبحث میکنی برادر من. به جای اینگونه پاسخ دادن بهتره یه خورده انتقاد پذیر باشی. پژواک رامسر در طول مدت انتخابات ضعیف ترین عملکردو از خودش نشون داد، چون با یک سمت و سوی خاص به تبلیغ افرادی خاص پرداخت که این مسئله برخلاف رسالت حوزه خبر رسانی شما میباشد، که با توجه به انتقادهای بسیاری از دوستان در این باره جنابعالی باز به فعالیت سمت و سو دار خود اصرار ورزیدین. در ضمن برادر من اینجا چهارشنبه بازار نیست که کامنت منو با اون لحن جواب میدی،اگر قرار بر این گونه صحبت کردن باشد،ما خودمان دست بازار را از پشت خواهیم بست. این توهین جنابعالی به بنده در ذهنم به یادگار خواهد ماند! موید باشی

یه نفر 1392/03/22 ساعت 12:38 ق.ظ

اقا محمدرضا یادت باشه که کامنت منو نزاشتی!!!

داداش من
شما پول گرفتی تو ستاد وایسی کارتو انجام بدی نه اینکه کامنت های آنچنانی بذاری
برایت آرزوی موفقیت می کنم دوست من

یه نفر 1392/03/21 ساعت 09:58 ب.ظ

آقای بهرامی برای ما بسیار واضح است که جنابعالی از طرفداران دکتر روحانی هستین. حداقل اون روبان بنفشی که امروز بر روی موتورتان نصب کرده بودید و در سطح شهر در حال گشت زدن و رصد اخبار انتخابات بودید گویای این مسئله میباشد.!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.