پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بزرگان شهر رامسربرای انتخابات شورا آستین بالا می زنند

با شمارش معکوس تا ۲۴ خرداد و دغدغه نخبگان و بزرگان ،شنیده ها حاکی است در روزهای آینده بزرگان شهر(اتاق فکر)با فراخوان نامزدهای شورای شهر رامسر و شنیدن برنامه ها و اهداف آنان در اندیشه معرفی بهترین ها بر اساس آرای خودشان خواهند بود.

اتاق فکر رامسر کمتر از یک ماه پیش با برگزاری نشستی  و با انتخاب هیات مدیره قصد دارد در مسائل مهم شهری وروود پیدا نماید و این بار در موضوع مهم انتخابات شورای شهر(دوره چهارم)وروپیدا می نماید.

این بار نیز در آینده ایی بسیار نزدیک تمامی نامزدهای شورای شهر رامسر را دور هم جمع و شنونده برنامه ها و اهداف آنان خواهد شد .

(خبرتکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود)./امتداد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/03/09 ساعت 12:46 ب.ظ

ته اتاق فکر کیه!!!

فکور الدوله 1392/03/09 ساعت 12:19 ق.ظ

من هم در آن اتاق فکر هستم و خیلی فکر می کنم و فکر می کنم که باید افراد فکور را که فکر بازی دارند انتخاب کنیم و من تلاش خودم را برای ائتلاف این متفکرین با فکر خواهم کرد تا هیچ فکری مخفی نماند و فکر می کنم که در نهایت انسانهای با فکر فکرشان را جمع می کنند و یک فکری به حال این مردم متفکر می کنند تا کسی فکرهای بدبد نکند . شما چه فکر می کنید ای ملت بافکر رامسر ؟ لطفاً فکرتان را به فکر کردن وادار کنید تا فکری به حال شهر متفکرپرور ما بنمایند
چو فکرت را کنی فکرای بدبدا
مکن فکری به حال فکرت ما
به فکرش باش ای فکر المفاکر
چو در فکرت پرد فکرای فاکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.