پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جلسه رئیس شورای اسلامی شهر با روسای دانشگاههای شهرستان رامسر برگ

امینی شاد گفت: مدیریت علمی می بایست حاکم بر شهر باشد آن هم دموکراتیک ، یعنی نقش و جایگاه دانشگاه ها و مردم ما می بایست در اداره امور شهر مشخص شود . پتانسیل های اقتصادی شهری می بایست بالفعل شود البته قبل از آن باید شناسایی و تجزیه تحلیل گردد .

وی گفت:بر بازار می بایست نگاه علمی حاکم باشد چون محور و ستون اصلی شهر است و آن میسر نمی شود مگر باز نگاه علمی بر شهر حاکم شود .


جلسه رئیس شورای اسلامی شهر با روسای دانشگاههای شهرستان رامسر برگزار شد

امینی شاد رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی به خاطر زحمات و کوشش های فراوان مسئولین دانشگاه ها به خاطر پیگیری جهت ایجاد یک فضای شهری باز و بسته و ارتقاء آن و هم به جهت ارتقاء سطح دانش و اطلاعات دانشجویان ما که مطمئناً به طورغیر مستقیم به ارتقای سطح دانش جامعه کمک می کند گفت : بارها گفتم و باز می گویم :فرسودگی شهرها را می بایست در انگاره های مدیران و ساکنان آن جستجو کرد .

وی گفت:نگاه سنتی مدیران دیگر جوابگوی نیاز مردم نیست چون نیاز مردم با زمان تغییر می کند و نگاه می بایست در مسیر تهیه برنامه استراتژی توسعه شهری باشد یعنی یک نگاه راهبردی .

امینی شاد گفت: مدیریت علمی می بایست حاکم بر شهر باشد آن هم دموکرایت ، یعنی نقش و جایگاه دانشگاه ها و مردم ما می بایست در اداره امور شهر مشخص شود . پتانسیل های اقتصادی شهری می بایست بالفعل شود البته قبل از آن باید شناسایی و تجزیه تحلیل گردد .

رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت:بر بازار می بایست نگاه علمی حاکم باشد چون محور و ستون اصلی شهر است و آن میسر نمی شود مگر باز نگاه علمی بر شهر حاکم شود .

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر اظهار داشت :نقش و جایگاه دانشگاه های ما در اداره امور شهر کجاست ، گفتیم آموزش ، آموزش و آموزش محور توسعه .

امینی شاد گفت :نقش دانشگاه ها در ارتقاء سطح اطلاعات و دانش مردم و مسئولین ، کجاست و مدیران بالاخص مدیران ارشد می بایست از دانشگاه ها که پتانسیل بسیار بالای علمی دارند در آسیب شناسی ، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکار برای حل مسائل مختلف شهری اعم از اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و ... کمک بگیرد در غیر این صورت نه مدیریت و زمان است و نه بر منابع .

امینی شاد  توضیحاتی در خصوص پروژه های مطالعاتی ریز پهنه بندی و تهیه برنامه استراتژی توسعه شهری داد و در انتها به دلیل نقش و جایگاه سازمان های مردم نهاد پیشنهاد تشکیل انجمن دانشگاه های شهرستان رامسر به عنوان یک سازمان مردم نهاد و بازوی فکری مدیریت شهری را داد .

فاطمه شیرین کام ریاست محترم دانشکده پرستاری نیز گفت: دانشگاه ها مدیران تربیت کردند مدیران هم آموزش دیدند و هم پرورش یافتند یعنی دانشگاه ها کار خودشان را انجام دادند .

افشین موسوی ریاست محترم دانشگاه پیام نور نیز  در ادامه گفت:دانشگاه ها محل توسعه فکری است .

وی گفت:ارتباط می بایست دو سویه باشد که متأسفانه از اعضای هیأت علمی در کمیسیون ها استفاده نمی شود .

موسوی اظهار داشت: مسائل شهری از دید اعضای هیأت علمی مدنظر باشد و آسیب شناسی شهری را به دانشگاه ها بیاوریم .

جواد خلعتبری ریاست محترم دانشگاه آزاد نیز گفت: نباید حضور نخبگان با خواهش آنان باشد و مدیران می بایست نیاز را احساس کنند .

وی با اشاره به اینکه فکر مدیران باید عوض شود افزود: پتانسیل های زیادی در هیأت علمی داریم و متأسفانه از جای دیگر می آوریم .

نعمت اله آهنگر جانشین ریاست محترم دانشگاه بین الملل نیز گفت: مدیریت شهری می بایشت امکانات را برای اسکان دانشجویان فراهم کند .

وی اظهار داشت: دانشگاه می بایست موجودیت خودش را اثبات کند ودر جهت پیشبرد فرهنگ سلامت جامعه کار کند .

وی در پایان گفت: در جهت حفظ نخبگان شهری مدیران شهری همت بگذارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.