پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

با قلم ، بیان و صداقت با دیگر نامزدها به رقابت خواهم پرداخت

تا چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی فرصت کمی باقیست و این روزها، صحبت در بین افکار عمومی بیشتر حول انتخابات شورای شهر و انتخاب بهترین گزینه های این دوره است و دغدغه ایست برای شهروندانی که تمایل دارند تا سکان مدیریت شهری را در دوره چهارم به افراد کاردان، نخبه، متعهد و دارای علم و دانش بسپارند. انتخاب یک فرد مدبر و آشنا به مدیریت شهری می تواند خیال مردم را در 4 سال آینده در خصوص مدیریت شهری و مسایل مرتبط راحت نماید .

مهندس مجید درجانی :

با قلم ، بیان و صداقت با دیگر نامزدها به رقابت خواهم پرداخت

تا چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی فرصت کمی باقیست و این روزها، صحبت در بین افکار عمومی بیشتر حول انتخابات شورای شهر و انتخاب بهترین گزینه های این دوره است و دغدغه ایست برای شهروندانی که تمایل دارند تا سکان مدیریت شهری را در دوره چهارم به افراد کاردان، نخبه، متعهد و دارای علم و دانش بسپارند. انتخاب یک فرد مدبر و آشنا به مدیریت شهری می تواند خیال مردم را در 4 سال آینده در خصوص مدیریت شهری و مسایل مرتبط راحت نماید .

در این خصوص با مجید درجانی، یکی از نامزدهای شورای شهر رامسر به گفتگو نشستیم. وی که تحصیلات خود را در دوره ی کارشناسی عمران به پایان رسانده است در این گفتگو اظهار داشت : هدفم از نامزدی شورای شهر این است که احساس کردم قدرت دانش مهندسی شهر بسیار کمتر از حد مورد قبول است و اگر بدون حضور مهندسین، شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر انتخاب گردد مورد تمسخر افراد خبره حتی در استان قرار می گیرد و چون رشته تحصیلی ام مرتبط با مدیریت شهری است واقعاً برای نامزدی انتخابات شورای شهر احساس تکلیف کردم. به راستی می توان شورای شهری را متصور بود که هیچیک از اعضای آن با رشته های مرتبط با شهرسازی و مدیریت شهری آشناییتی ندارند؟ و البته این شرط لازم است و کافی نیست و صرفا به خاطر رشته ام حضور پیدا نکرده ام و دلایل و طرح ها و اهداف قابل اجرای بسیاری به همراه دارم. شورا وظیفه بررسی مشکلات شهری یک شهر را دارد . شورا موظف است با بررسی مشکلات و دریافت نظرات افراد خبره شهرسازی، راهکارهای اصولی و اجرائی برای این کار را دیکته کند.

مدیر موفق پروژه های عمرانی بزرگ در شهرستان رامسر و عضو انجمن سخنرانان حرفه ای ایران همچنین اشاره دارد به شعارهایی که برخی از کاندیداهای شورای شهر در حیطه ی فرودگاه، کنار گذر ساحلی و استانی شدن غرب مازندران و ... برای شهر رامسر سر می دهند و این نکته را یادآور می شود که این شعارها مغایر با اصول و وظایف شوراست.

مهندس درجانی که خود نویسنده بیش از صد مقاله انرژی مثبت در روزنامه ها و مجلات موفق کشوری است به بحث معنوی و روانی خدمات شورا و شهرداری بر مردم شهر و میزان رفاه و امید به زندگیشان نیز اشاره دارد. ایشان می افزایند: بر کسی پوشیده نیست که توجه به مسایل شهری بدون توجه به تاثیر آن بر روحیه و ذهن مردم کاری سخت اشتباه است و اعضای منتخب مردم می توانند با ارائه ی ایده های بکر و کارشناسانه و برنامه ای قوی،در سلامتی روان و شادابی همشهریان خود نقشی تاثیرگذار ایفا نمایند.

مشاور عمرانی شرکت توسعه عمران شهرستان رامسر و مشاور عمرانی شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر در ادامه با بیان اینکه شورا جای آزمون و خطا نیست، افزود: متاسفانه به دلایل گوناگون از مردم سلب اعتماد شده است و به علت وعده و وعیدهای بی پایه و اساس و غیر کارشناسی در دوره های گذشته، مردم ذهنیت خوبی نسبت به عملکرد شورا ندارند و بدون شک اعضای منتخب باید بدین نکته واقف باشند که مسئولیت سختی ( سخت تر از دوره های پیشین) را به دوش خواهند کشید و آستانه ی اعتماد و تحمل مردم کاهش یافته است.

ایشان با اشاره به معضل ترافیک شهرستان رامسر که به عنوان یک شهر گردشگری معروف و مشهور است گفت: 4 طرح برای حل مشکل ترافیکی شهر دارم که این طرح ها با مشورت اهالی فن و کارشناسان شهر سازی و حمل و نقل به دست آمده است و البته نیازمند همکاری شهروندان و سرمایه گذاری دارد.

مدیر پروژه جواهرشهر رامسر و شهرک 460 واحدی اسکان زلزله زده گان بم در خصوص باغ 30 هکتاری شهرستان رامسر نیز گفت: معتقدم در شهر رامسر، نخبگانی وجود دارند که از نظر دانش معماری و شهر سازی، نه تنها چیزی از نخبگان استان کم ندارند بلکه در سطح کشوری نیز صاحب نظر و دارای اندیشه هستند و می توان با برگزاری مسابقه ای در زمینه معماری و شهرسازی در خصوص باغ 30 هکتاری، آن را به یکی از ابتکارات زیبا سازی مبدل و در میراث یونسکو ثبت جهانی کرد .

مدیر پروژه شهرک 200 واحدی افشین و شهرک 100 واحدی چکاوک کلاردشت ادامه داد: سوالی که در زمینه عمرانی، در نزد همه مردم وجود دارد، عدم اجرای یکسان قوانین شهر سازی و طرح تفصیلی در کوچه ها و معابر مختلف در شهر است. به طوریکه در جایی می بینیم که در کنار آپارتمانی، مجوز ویلایی صادر می شود و بالعکس و مشکل دیگر وجود آپارتمانها با ارتفاع طبقات متفاوت در کنار یکدیگر است.

وی افزود:  باید کمسیونی در شورا  برای بررسی ساخت و سازهای متفاوتی که در شهر ایجاد می شود تشکیل شود و از همان ابتدای صدور پروانه از ساخت هر گونه ساخت و سازی که احساس می شود همخوانی با ساخت و سازهای مجاور ندارد جلوگیری شود .

مهندس درجانی با اشاره به روند سرمایه گذاری در شهر رامسر گفت: هر سرمایه گذاری که وارد شهر می شود باید کار گروهی برای جذب او و حمایت و ارائه پیشنهادات سازنده به وی تشکیل شود که متأسفانه هم اکنون این ساز و کار وجود ندارد .

 وی گفت: خوشبختانه امسال بنابر گزارش روزنامه ایران حدود 4 میلیون مسافر در ایام نوروز وارد رامسر شدند و هیچ نهادی به آنها علاوه بر بروشورهای راهنما و مکان های تفریحی، بروشورهای فرصت سرمایه گذاری نداد و این برای شهر زیبای رامسر پسندیده نیست.

ایشان در خصوص اضافه شدن 2 نفر جدید به جمع اعضای شورا در دوره چهارم شورا گفت: این موضوع فرصتی است برای اسفاده از تمامی قابلیت ها و توانمندی ها و فرصت مشارکت بیشتر برای طیف های فکری شهر را فراهم خواهد کرد .

مهندس مجید درجانی در پایان گفت: بنده بدون هیچ گونه هزینه ی غیر متعارف و تنها با قلم و بیان و صداقت در عمل و گفتار خود به نبرد هزینه های 100 میلیونی برخی از نامزدها خواهم رفت .

 ( وعده ما 24 خرداد 92 )

نظرات 25 + ارسال نظر
x 1392/03/07 ساعت 11:56 ق.ظ

u can

saeid eftekhaari 1392/03/01 ساعت 09:41 ب.ظ

عمو مجید دوست دارم.

علیرضا حیدری 1392/02/21 ساعت 03:16 ق.ظ

آقای درجانی شما جوان کوشایی هستید،پر از انرژی و این خوب است.کمی هم از بیوگرافی خود بگویید.

یاسین پیامک 1392/02/20 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.yassinsms.ir

سامانه پیام کوتاه با شماره اختصاصی ارسال و دریافت پیامک فقط 15 هزار تومان
هزینه ارسال پیامک فقط 9 تومن
برای سفارش به سایت زیر مراجعه نمایید.
www.yassinsms.ir

دلتنگ 1392/02/20 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام برهمه
مهندس عزیز صحبتهایتان دلنشین بود و نشان از عظم والای شما برای خدمت به رامسر اما عزیز بزرگوار شما تاکید داشتید که کاندیداها از دادن قولهایی که امکان انجام انرا ندارند خودداری کنند.بسیار خوب است لذا بهتر است حضرتعالی نیز در این باب دقت فرمایید.البته ابتدا عرض کنم که در رای دادن به شما واقای برزگر تااین لحظه به قطعیت رسیدم .اقای مهندس به موارد ذیل دقت کنید.
-شورا از نظر دخالت در امور اجرایی شهرداری اجازه ورود ندارد وحداکثر به عنوان مشورت میتواند وارد شود پس در این راستا هیچ قولی ندهید .
-شورا اجازه تغییر قوانین و ضوابط را ندارد ودر خصوص مسائل شهرسازی تنها تصمیم گیرنده شخص شهردار بوده وان هم نه از خود که بر اساس طرح تفضیلی.
-شهرداریهای اکثر کشور و بخصوص شهرهای شمالی به علت نداشتن درامد پایا برای گذران امور
اجرایی و عمرانی چاره ای ندارند به غیر از صدور پروانه ساختمانی لذا اگر بخواهند خیلی سختگیری کنند از عهده اداره شهر برنیامده و فلج میشوند پس خیلی در خصوص نحوه صدور پروانه ساختمانی قول ندهید که ممکن است شرمنده شوید.
-باغ سی هکتار اختیار دارش شهرداری نیست .
- مهندس عزیز شما دانش فنی داشته ودلسوز هستید با این حال پیشنهاد میکنم قبل از وارد شدن به عرصه تبلیغات انتخاباتی با فردی که تجربه شهرداری دارد مشورت کرده تا از بایدها ونبایدهای مدیریت شهری مطلع شوید این باعث میشود که در سخنرانیهایتان از گفتن سخنانی که بعدها باعث ایجاد توقع شود خودداری کنید.
موفق باشید

جوانان رامسر 1392/02/19 ساعت 04:34 ب.ظ


ائتلاف بزرگ رامسر درراه است:
مهندس درجانی .عضونظام مهندسی ومهندس عمران
دکتربرزگر.مدس دانشگاه. مدیرقلم چی
مهندس پوررستمی.کارشناس اداره برق
مهندس جنتی.مدرس دانشگاه وکارشناس اداره مخابرات
دکترحلاجیان. دامپزشک ورییس هیت فوتبال
کاظم زکی.کارشناس اداره گاز
حشمتی. عضوعلی البدل شورا
خانم مقدم .کارشناس میراث فرهنگی

وعده ما۲۴خردادپای صندوق های رای

همشهری - غریبه 1392/02/19 ساعت 01:22 ب.ظ

با سلام
رامسری زاده عزیز
من پسر خوب که نیستم ولی هرچه دلت بخواد بدم
راجب طرح کافی بود مهندس دو صفحه توضیح میداد سی صفحه پیشکش خودتون ما باید بدونیم چی تو فکر مهندس هست که طرفداریشو کنیم فقط با گفتن و بگم کار پیش نمیره همه میدونن شهرسازی ما مشکل داره هر غریبه ای که بیاد تو رامسر و سری به میدان اصلی شهر بزنه با مشاهده ساختمان جلوی بانک به مشکلات شهرداری و شورای شهر ما پی میبره . بله به مهندس عمران هم احتیاج داریم ولی شورا فقط این نیست .
حمایت از کاندیدا با ید با فکر باشد من هم به تواناییهای مهندس واقف هستم ولی مردم چطور باید بفهمند که طرفشان چند مرده حلاجه.
شما هم زیادی جوش نزن امیدواریم مهندسمون هم جزء اعضاء انتخابی بشه .
مهندس ایده ها و نظرات تو رو کن و به بحث بکش تا موفق بشی تا بتونید از توی طرح ها به نتیجه ای مطلوب برسی و به یک جمع بندی درست برسی تا بعد شرمنده رای دهندگانت نباشی
رامسر زاده عزیز هوای خودتو داشته باش عمر آدمی اونقدر نیست که اینقدر جوش میزنی

سینا اذرهوش 1392/02/19 ساعت 12:02 ب.ظ

ما از مهندس حسن گلدشتی بخاطر صداقت و روراست و کاربلد بوذن حمایت می کنیم

مهدی 1392/02/19 ساعت 11:09 ق.ظ http://architectkarimi.blogfa.com

با سلام..
مهندس جان موفق باشی ..
دوستت داریم بی منت..

رامسر زاده 1392/02/19 ساعت 01:05 ق.ظ

راجع به صحبت همشهری غریبه:
پسر خوب یارو داره خودشو معرفی میکنه،قرار بود طرح هاشو کامل بگه که 30 صفحه میشد! هیچکس هم هیچی نمیفهمید.این آقا هم نگفت که شهر رو فقط مهندسین میسازن،گفته بدون مهندس هم امکانش نیست و به کمک همه ی مردم احتیاجه.من تو صحبتاش تعریف ندیدم،کارایی بود که انجام داده،بقیه که کار نکردشونو تو بوق و کرنا میکنن!
پیشنهاد میکنم اول خوب و چندبار با دقت بخونی بعد نظر بدی،چه شما چه من.چه پیشنهاد،چه تعریف،چه انتقاد.

عاشق انتخابات 1392/02/19 ساعت 12:44 ق.ظ

جناب آقایان حسن عباس علی درجا حلاجی برزگر پور شنگول زاده جنت مکان دشت قلی لطیف شاه پور گوهر ببر نیا فیل کش صفت کریم مسلک روغن بادام ابریشم محله ای ، شما افتخار ما هستی و من فقط و فقط به تو رأی می دهم وگرنه اصلاً رأی نمی دهم تک رأی هم می دهم ...

جوانان شرکت تعاونی رامسر 1392/02/18 ساعت 09:11 ب.ظ

جناب آقای مهندس حسن گلدشتی عزیز ما جوانان غیور رامسر صادقانه از شما حمایت میکنیم تا پیروز انتخابات باشد
به امید 24 خرداد و پیروز شما .

shahnazari 1392/02/18 ساعت 03:43 ب.ظ

hamin ke saalemi o ahle band bazi o .. nisti ye donya arzesh daare.behet ray midam be hamrahe khoonevade.

امیر فرهنگ 1392/02/18 ساعت 11:41 ق.ظ

با سلام
به نظر من هم در شورا باید افرادی باشند که با مسائل عمرانی اشنایی کامل را داشته باشند
با ارزوی موفقیت شما مهندس عزیز

رامسر 2013 1392/02/18 ساعت 11:38 ق.ظ

با تمام وجود حمایتت میکنیم مهندس
میدانم و امیدوارم در صورت انتخاب شدن شما ایده های شما ناکامی های شورای گذشته را جبران می کند

رامسری 1392/02/18 ساعت 11:07 ق.ظ

به ائتلاف برزگر.حلاجیان.درجانی.جنتی.خ مقدم.خ.شنگل نیا و پوررستمی رای میدهیم.این ائتلاف نویدبخش عمران وآبادانی رامسرخواهدبود.

بنده خدا 1392/02/18 ساعت 07:48 ق.ظ

مهندس دوست داریم من از بچگی شما را می شناسم خانواده زحمت کشی هستی و با اخلاق امیدوارم که در همه کارات موفق باشی یکی از گزینه های من شمائید جوان تحصیل کرده خوش فکر خوشرو

مشکوری 1392/02/18 ساعت 02:09 ق.ظ

بنده بدون هیچ گونه هزینه ی غیر متعارف و تنها با قلم و بیان و صداقت در عمل و گفتار خود به نبرد هزینه های 100 میلیونی برخی از نامزدها خواهم رفت.
جالب بود.

8 مقدس 1392/02/17 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام
بنده خیلی خوشحال شدم که شما کاندید شدید خودم با شما برخورد نداشتم ولی تعاریفتون رو از خیلیا شنیدم و مقالاتی که در گذشته مینوشتید را دنبال میکردم
جای بسی خوشحالیست که افرادی مانند شما کاندید شدند
با ارزوی موفقیت

جامعه ی مهندسین 1392/02/17 ساعت 11:29 ب.ظ

مهندس موفق باشید.

محسن 1392/02/17 ساعت 11:23 ب.ظ

نه بابا!!!تاسه کجا بودی؟اقای عمران

ali 1392/02/17 ساعت 11:12 ب.ظ

مهندس هواخواه داری بدجور.قبولت داریم.

همشهری غریبه 1392/02/17 ساعت 09:35 ب.ظ

راستی فراموشم شد چهره خندانت منو کشته مهندس انشائ الله همیشه خندون باشی و بیشتر به حرفهایی که گفتید فکر کنید

همشهری غریبه 1392/02/17 ساعت 09:32 ب.ظ

با سلام
مهندس طرحهای ترافیکی رو کمی باز میکردید بد نبود و فقط مطرح کردن اینکه چهار طرح دارم که نشد کار طرح من هم دارم خیلی بیشتر از چها ر تای که شما دوست عزیز دارید و شاید همشون هم قابل اجرا فقط کو حرف شنوا قربون قد بالات برم . راجب کمیسیونها موافقم هر شورا دارای کمیسیون های مختلفی است مثلا کمیسیون شهرسازی و ترافیک و حمل ونقل و خدمات شهری فقط بودن یک کمیسیون هم نمیتواند جلوی مشکلات را بگیرد فقط باید این حرفهای شیرین در اجرا درست باشد.
در ضمن شهر را فقط مهندس عمران نمی سازد و همه در کنار هم و باهم و با اتحاد میتوانند این کار را بکنند و شما فقط تعریف از خود کردید پس جوانان چه شدند فکرهای نو آنان را کجا دیدید رشته های دیگر را در کجای مبحث خود جا دادید .
گفتید شعار نمیدهم ولی به نظرم شما هم شعاری بیش ندادید . وسلام
به امید موفقیت جوانان رامسری در تمام امور و جنابعالی

ایوب 1392/02/17 ساعت 06:57 ب.ظ

مجری توانمند شهرستان رامسر مهندس پر دغدغه
مالک پاترول آبی ارزان قیمت می خواهیم تورا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.