پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

خلعتبری :آمده ام تا برای شهرم اثر گذار باشم

بوذرجمهر خلعتبری ، نامزد انتخابات شورای شهر رامسر در پایان ثبت نام خود در مصاحبه ای با پژواک رامسر یکی از اهدف خود از کاندیداتوری را تلاش در جهت استانی شدن غرب مازندران دانست و افزود:انشاا... با کمک نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان غرب مازندران برای مسئله استانی شدن غرب مازندران تلاش خواهم کرد و این اولین اهرم مثبت در جهت پوشش دادن به رفع مشکلات شهرهای غرب مازندران خصوصا رامسر است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف خود از قبیل تقویت و حمایت شدید از زیر ساخت های فرهنگی شهرستان و توجه همه عناصر اثر گذار در این بخش افزود:از طریق برنامه های کارشناسی و با توجه به ظرفیت های موجود در شهر در بخش گردشگری ، تحول اقتصاد شهر ، ایجاد اشتغال و بالا رفتن سطح رفاه مردم کارهایی بزرگی را می توان انجام داد.

خلعتبری در پایان گفت: استفاده از سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهر و دعوت از سرمایه گذاران بومی و غیر بومی و تقویت اقتصاد تعاونی در جهت ایجاد بستر مناسب برای تحول شهر رامسر مطابق با ظرفیت های آن می توان به کار گرفت.

...................................................................................

شعار خلعتبری : آدمیان به لبخندی که بر لب می نشانند و به احساس خوبی که بر جای می نهند و به دردی که از یکدیگر می کاهند ،می ارزند و ما آنان را می ستاییم و به بودنشان افتخار می کنیم

نظرات 6 + ارسال نظر
جمعی از کسبه چهارراه رمک 1392/02/27 ساعت 11:42 ب.ظ

با سلام.
انتخاب شخصی شایسته و مناسب از میان نمایندگان کاری بسی سخت و مشکل می باشد. پس بیایید با کمی درنگ و تامل اشخاصی را انتخاب کنیم که بتوانند شهر رامسر را در تمامی زمینه ها اعم از گردشگری،اقتصادی،ورزشی، فرهنگی،مدیریت شهری و ... به پیشرفت سوق دهند.ما به نوبه خود انتخاب آقای حسن فیلی را در این زمینه بجا میدانیم و از شما عزیزان رامسری میخواهیم به چنین شخص شایسته ای رای دهید تا رامسر به آن جایگاه اصلی خود(عروس شهرهای ایران)برسانیم.رای ما حسن فیلی

piale 1392/02/03 ساعت 12:41 ب.ظ

با همشهری جان موافقم.این چیزایی که خلعتبری میگه وظایف شورا نیستش اصلا.ایشون رای بیار هم نیست.

همشهری 1392/02/02 ساعت 06:10 ب.ظ

عزیز دلم خلعتبری جان به اندازه مسئولیت شورا صحبت کنید لطفا

مطلع 1392/02/02 ساعت 04:58 ب.ظ

لطف اسم رامین جنتی (کاشناس ارشد مخابرات رامسر ومدرس دانشگاه )وکاندیدای شورای شهررامسر رابه فهرستتان اضافه کنید.

تهنا 1392/02/02 ساعت 04:52 ب.ظ

عزیزم خودتم جز نامزدهای انتخاباتی بزار بلکم روی ماهتو ببینیم.

تبلیغات 1392/02/02 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.goldniaz.ir

سلام
به من سر بزنید
تبلیغات رایگان سایت ها و وبلاگ ها و محصولات و خدمات و ... شما
با هزاران بازدید روزانه
http://www.goldniaz.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.