پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اقبال نسبی مخاطبان پژواک رامسر به سید کمال سیدی

نظر سنجی پژواک رامسر در خصوص اعتماد مجدد در صورت کاندیداتوری اعضای فعلی شورای شهر رامسر در دوره چهارم شوراها پایان یافت و حدود 430 رای به ثبت رسید که از این تعداد چیزی حدود 30 درصد از شرکت کنندگان به گزینه جدید و 20 درصد آرا به سید کمال سیدی و18 درصد از آنها به برخی از اعضای فعلی شورا ،10 درصد به گوهر رستمی ، 11 درصد امینی شاد و به چاوش ثانی و رضی کاظمی سر مجموع  4 درصد رای دادند.

هر چند اشکالاتی بر نحوه نظر سنجی وارد است و نمی توان آن را کتمان ساخت ولی باید بر این موضوع نیز تاکید داشت که مشت نمونه ای از خروار است.

شاید یکی از دلایل استقبال مخاطبان به نفر جدید عدم هماهنگی درون شورا با خودشان و موفق نبودن آنها در انتخاب شهردار در این 6 سال باشد ولی نباید از نظر دور ساخت که این شورا ، یکی از دست پاک ترین شوراهایی بوده است که هیچ نهاد نظارتی و امنیتی  ، آنها را متهم به اختلاس و مفاسد مالی نظیر شورای اسلامی شهر رشت و قائمشهر ننمود.

در این میان عضو منتقد شورا در زمان شهردار مخلوع  با طرح 18 سوال  و حتی شکایت  شهرداران در دوره دوم و سوم به دلیل مواضع حساس وی عملکردی متفاوت از سایر اعضای شورا داشته و دارد و در زمان شهردار کنونی نیز با انتقاد از شیوه واگذاری پلاژ لیدو هنوز مردم را به خود امیدوار کرده است.

یکی از دلایل ممتاز عملکرد وی نیز اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی مسائل و مصوبات شورا از طریق وبلاگ بهانه ای برای فردا بود که شاید این شیوه عملکرد ،برخی اوقات باعث چالش های جدی از طرف مخالفین وی نیز شده است.

هر چند مردم شهر رامسر جمله معروف "پاسخگویی به صلاح جامعه نیست "یکی از اعضای فعلی شورا در ماهنامه ساحل دریا را از یاد نبرده اند ولی همین "بهانه ای برای فردا " بود که در زمانی که حتی سایت شورا نیز به برخی از مسائل اشاره نمی کرد توانست نقش اطلاع رسانی و اهمیت این موضوع را برای مردم تبیین و تشریح سازد.

به هر حال ما نیز به نوبه خود ، زحمات کلیه اعضای شورای اسلامی شهر را ارج می نهیم و از سید کمال سیدی می خواهیم  تا با ثبت نام در انتخابات دوره چهارم شورا شهر رامسر اقبال خود را بیازماید و عملکرد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهد و در این صورت است که مردم با آرای خود یک بار دیگر نشان خواهند داد که با عملکرد این عضو شورا موافق یا مخالف هستند.

از دیگر اعضای فعلی شورا نیز می خواهیم که بار دیگر در صورت تمایل اقبال خود را به سنگ محک بزنند و عملکرد 6 ساله خود را از دیدگاه مردم با آرایشان در 24 خرداد بسنجند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.