پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یادداشت شهروند کتالمی در پی نشست انتخاباتی در مسجد

اشاره :جلسه ای تحت عنوان کمیته ائتلاف مردمی کتالم در تاریخ 10 فروردین 1392 در مسجد کوزگر محله کتالم تشکیل شد و در این جلسه که مدیریت آن بر عهده « حمید احمری نژاد » بود از تعدادی از مردم و کاندیدای احتمالی شورای شهر کتالم دعوت کرد و برخی از آنها که گویا با افکار نامبرده زاویه داشتند دعوت نشده بودند.

هر چند پژواک رامسر به دلیل حساسیت جلسه تمایلی به مخابره گزارش نداشته ولی یکی از شهروندان کتالم یادداشتی را برای درج در رسانه ها برایمان ارسال کرد که مشروح آن را خدمتتان ارائه می دهم.

سوء استفاده از احساسات مردم به بهانه انتخابات شورای اسلامی شهر

روی سخن با کسانی است که از دیرباز دنبال ایجاد اختلاف و جداسازی مردم بوده تا بتوانند ، نیات از پیش تعیین شده خود را عملی نمایند.

آری این روزها با نزدیک شدن ثبت نام کاندیدهای شورای اسلامی شهر،همچون شش سال گذشته تعدادی از اشخاص معلوم الحال که گذشته آنان بر کسی پوشیده نیست با ترغیب ترکیبی از افراد ساده اندیش شهر ، به بهانه ساماندهی انتخابات شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر، اقدام به تشکیل کمیته ائتلاف مردمی در شهر کتالم نموده اند.

متاسفانه آنچه که دقیقا از نیات پشت پرده این گروه وجود داشته و دارد، به عینه خود را در جلسه هم اندیشی روز شنبه10/1/92در یکی از مساجد شهر کتالم نشان داده و متاسفانه در این جلسه خودمانی به اصطلاح مردمی و هم اندیشی ، از بعضی حاضرین در جلسه سوال می شود،آیا شما در این جلسه دعوتنامه داشته اید که حضور یافته اید؟!!!

و یا یکی از سخنرانان و دست اندرکاران به اصطلاح این کمیته مردمی به صراحت اعلام می دارد که به جهت حضورچند تن از افراد غریبه در جلسه ، آنچه که میخواستیم به اطلاع برسانیم ،امکان پذیر نمی باشد!!

سوال اینجاست که اولا این کمیته به اصطلاح مردمی با کدامین مجوز قانونی اقدام به برگزاری چنین جلساتی در مسجد برای رسیدن به نیات شخصی و مهندسی انتخابات اقدام کرده و در ثانی مگر قرار بود در آن جلسه چه گفته شود که مدیر جلسه حضور برخی از همشهریان دعوت نشده به جلسه و حتی خبرنگاران را بر نتافت و برخی از اعضای جلسه به دلیل حضور خبرنگار بی مهابا فریاد می زدند به علت حضور چند نفراز افراد(منظور همان خبرنگارانی که نماینده افکار عمومی هستند)از سخن گفتن عاجزیم؟

حال باید از تشکیل دهندگان این کمیته به اصطلاح ائتلاف مردمی شهر کتالم سوال دیگری نیز پرسید که آیا آزمون و تجربه6سال گذشته در همین راستا کافی نبوده؟!

آیا شما آقایان به اصطلاح اعضای کمیته مردمی که همیشه با سابقه درخشانتان !!!خود را قیم مردم می دانید و همچنین کاندیدهای منتخب شما قبل از انتخابات شورای اسلامی شهر در سال86 که پشت تریبونهای مساجد و محافل قرار گرفته و آنچه را که اعلام داشته اید ، جامه عمل پوشانده اید؟!! و یا طی 6 سال از عمر شورای حاضر،یک نشست مردمی توسط اعضای شورای اسلامی شهر به جهت اعلام و ارائه گزارش عملکرد خود تشکیل گردیده است؟؟!

لیکن متاسفانه آنچه که مردم به عینه شاهد آن بودند هدف از تشکیل کمیته ائتلاف مردمی ، استفاده از منصب و موقعیت اعضای شورای شهر و حامیان به اصطلاح ائتلاف مردمی آنان،به منظور استفاده شخصی بوده و بس! که متاسفانه اینروزها نیز بار دگر این جرقه نامیمون در محافل کوچک و بزرگ شهر خود را نمایان می کنند.

در پایان روی سخنمان با مسئولین متولی پیگیری امور انتخابات خصوصا فرماندار رامسر به عنوان مجری انتخابات و دستگاههای امنیتی  به عنوان کمیته صیانت از حق و حقوق مردم این  است که چگونه اجازه می دهید کلید های مساجد در اختیار افرادی قرار گیرد که با نیت ،انتخابات را مهندسی کرده و روند انتخاب را که به فرموده حضرت امام (ره) «میزان رای مردم است » را منحرف می سازند.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
لیسانسیه مدیریت 1392/02/09 ساعت 05:43 ب.ظ

از شرکت افشره کوثر چه خبر؟؟
از بانک توسعه کتالم جه خبر؟
از شورا هم از همون خبرا!!

شهروند 1392/01/22 ساعت 12:55 ب.ظ

پس کو این همه تمجید از اقایان کو شهرما کو مبلمان شهری با جداول و دیوارهاوپیاده روهای قشنگ کو اقتصاد شهر کجاست سندهای زمینهای کشاورزی کجاست باغ میرداماد

کتالمی 1392/01/21 ساعت 09:26 ق.ظ

جناب آقای بهرامی
من طی ۶ سال کار با آقای احمری نژاد جز صداقت و خدمت به مردم و کمک به محرومین و عبادت خدا چیز دیگری از ایشان ندیدم .پیام این نامه فقط یک نوع بداخلاقی وغرض ورزی می باشد.واز شما میخواهم بعنوان یک خبرنگار راجع مردم آگاهانه و درست قضاوت کنید.

هاهنانتا 1392/01/21 ساعت 09:18 ق.ظ

ابنتالبالبالب

کتالمی 1392/01/20 ساعت 08:48 ب.ظ

ممنون که مردم را آگاه می سازی .بهرامیه پر جنب جوش

رضا 1392/01/19 ساعت 11:13 ب.ظ

آقای بهرامی شما که دم از اخلاق میزنید چطور اینو نشنیدید که ریختن آبروی مومن از قتل بدتره! شما میگین آقای احمری نژاد یه آدم معلوم الحاله که سابقش برای همه مشخصه! آقای بهرامی شما از کجا میدونید که پیش خدا آقای احمری نژاد از شما مقرب تر نیست ایشون در حق خیلیا از جمله خود من پدری کردن مطمئنم اینقدر دعا پشت سرشون هست که بدخواهانشون نتونن ضرری به ایشون برسونن اما راجع به سابقه سیاسیشون وقتی حضرت آقا میفرماین که ملاک حال افراده فکر میکنم تکلیف برای ماها روشنه مگر اینکه شما فکر کنین که نعوذ بالله از حضرت آقا اشتباه کرده حتما شما میگین که از پشت پرده خبر دارین اما یادآوری میکنم که حتی حضرت امیر علیه سلام با اون بزرگیشون میفرماین ما مامور به ظاهرین نا مامور به باطن!

شهروند 1392/01/19 ساعت 02:53 ب.ظ

آقای بهرامی ،از اخلاق به دور است که شما خیرخواهان شهر را ساده اندیش توصیف کرده و چهره های مقبول شهر را تخریب میکنید ،البته امروز مردم با درک بالایشان سره از ناسره را خوب میفهمند و ایجاد هجمه علیه شخصیت ها کارساز نخواهد بود من بعنوان یک شهروند سعی میکنم فراتر از نوک دماغم را ببینم و از نگاه رادیکالی بپرهیزم و برای شهرم شخصی کارا و توانمند را انتخاب کنم .

شهروند عزیز
سلام
چه خوب بود خودت را معرفی میکردی
یا علی

علی 1392/01/19 ساعت 10:11 ق.ظ

آقای بهرامی ، شما که معتقدید چشمها را باید شست و جور دیگری باید دید ، شایسته نیست که فقط کامنتهای مورد علاقه خود را تایید کنید و به مخاطبان عزیزتان اجازه‌ی اظهارنظر در فضای مجازی با رویت نظرات مخاطبان دیگر را ندهید.گاهی ساده اندیشان شهر به از متعقلانی هستند که فقط ندای عقلانیت خود را به رخ مردم میکشند.شما که بر پشت پرده ها دست پیش میگیرید نمیتوانید چهره‌ی همشهریانی مثل آقای احمری‌نژاد را تخریب کنید.ایشان نیازی به تعریف و تمجید ندارند.مردمانی هستند که قدرت درکشان بسیار بیشتر از بنده و شماست.
به چشمهای مردم و خودتان اجازه بدهید جور دیگری ببینند.
فانوستان را بر پشت نرانید...

با سلام
تمام کامنت هایی که محتوی فحاشی و مسائل حقوقی نباشد تایید می شود
یا علی

غریبه 1392/01/18 ساعت 08:30 ب.ظ

با تشکر از نگارنده محترم دست شما درد نکنه . اری سابقه درخشان ح-ا بر کسی پوشیده نیست مقصر هم مسولین محترم شهرستان میباشند کسی یک عمر در زندان به خاطر مسایل سیاسی در زندان بوده باید الان برای شهر مان تصمیم بگیره ..........

طلوع 1392/01/18 ساعت 09:10 ق.ظ

بهرامی کاف ی نیست بیشتر از شما امید داریم

تنکا 1392/01/15 ساعت 08:52 ق.ظ http://tonekaa.blogfa.com/

با سلام خدمت آقای بهرامی. از وبلاک خوب و طراحی قالب خوبت اسفاده بردم. البته ما کتالمی ها در تمام زمینه ها استعداد و قدرت داریم. مثال بارز ما آقای مشائی بزرگ که افتخار شهر ماست. آقای بهرامی اگه تمایلی به دیدن وب من داشتی مفتخر مشم.
(سینا کراتی)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.