پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هشدار مدیر پژواک رامسر به مخاطبان عزیز

با توجه به در پیش بودن 4 انتخابات در حوزه شورای اسلامی روستایی  و شهری، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر و عباس آباد ،برخی از مطالبات به نقل از سایتهای دیگر و احیانا یادداشتها و گزارش های افراد کاندیدا در فضای مجازی «پژواک رامسر » قرار می گیرد که لزوما منطبق بر دیدگاه مدیر این وبلاگ نمی باشد .

نکته بعدی که در این مجال باید بدان اشاره شود این است که گاهی اوقات مطالبی از برخی از نامزدهای احتمالی در این وبلاگ قرار می گیرد و افرادی با اسامی مختلف و از یک ، آی پی ثابت مبادرت به ارائه نظر و کامنت گذاری زیر آن مطالب می نمایند که زین پس تنها یک کامنت آن هم به صلاح مدیر این وبلاگ تایید و مابقی حذف خواهد شد.

امیدوارم با نظراتتان ما را در راه رسیدن به فردایی بهتر راهنمایی و یاری فرمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحشی بافقی 1392/01/10 ساعت 05:17 ب.ظ

اصلاً تو کی هستی که تعیین تکلیف می کنی که کی چه کاری بکند و کی چه کاری نکند و اصلاً به کسی چه مربوط است که کی کجا کامنت بگذارد و کی کجا کامنت نگذارد ؟ می دهم بچه های محل چنان حالت را بگیرند که ندانی کی و کجا چی خوردی و کی و کجا چی نخوردی ؟ کی به تو این جرأت را داده که در مورد این که چی و کی رو تأیید کنی و کی و چی رو تأیید نکنی صحبت کنی ؟ کی ؟ چی ؟ کجا ؟ کی ؟ کدام ؟ چرا ؟

عاشق رامسر 1392/01/10 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام-اقای بهرامی اگه میشه یه نظر سنجی درباره کاندیدای مجلس هم بذار
با احتمالی بودن حضور تمامی کاندیدا انتخابات ابطال شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.