پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

روابط عمومی ها باید ارتباط مدیران با رسانه‌ها را تقویت کنند

هادی ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران  در ادامه با اشاره به حساسیت کار مسئولان روابط عمومی در ادارات مازندران تأکید کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مدیران با رسانه‌ها باشند و باید زمینه‌ای ایجاد شود تا ارتباط مدیران با رسانه‌ها تقویت شود.

معاون استاندار مازندران در ادامه خواستار پاسخگویی مسئولان استان مازندران در برابر برخی نقدهای رسانه‌ها نسبت به کم و کاستی‌ها موجود باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در نشست روابط عمومی‌ها استان مازندران در ساری با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر در مورد نحوه امور اداری کشور اظهار داشت: مدیر روابط عمومی در ایران اسلامی برخاسته از مکتب تشییع است و باید مروج فرهنگ اسلامی باشد.

وی ادامه داد: مسئولان روابط عمومی باید بندهایی از این نامه را که در مورد پاسخگو بودن مسئولان به مردم  و نحوه نظارت آنها بر امور تعیین شده بیان شد را برجسته کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با رعایت سخنان حضرت علی (ع) به مالک اشتر بسیاری از امور جاری کشور حل  می‌شود.

وی در ادامه به بخشی از اعلامیه که برای دفاع از حقوق بشر در سازمان ملل نوشته شد، اشاره و تصریح کرد: در این نامه توسط عده‌ای از افراد مفت‌خور فاقد شخصیت اجتماعی نوشته شده است که تنها منافع کشورهای سلطه‌گر را در نظر گرفته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به حساسیت کار مسئولان روابط عمومی در ادارات مازندران تأکید کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مدیران با رسانه‌ها باشند و باید زمینه‌ای ایجاد شود تا ارتباط مدیران با رسانه‌ها تقویت شود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری در کشور بیان کرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری نیاز به فضای سالم رسانه‌ای داریم.

وی در ادامه با اشاره به برخی فضای نادرست ایجاد شده توسط اندک محدودی از رسانه‌های کشور ابراز داشت: این افراد همسو با رسانه‌های بیگانه در حرکت هستند و آنطور که مشخص است همسو و هم‌جهت با دشمن حرکت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند که هرچه بیشتر رسانه‌ای شوند و به تخریب افراد بپردازند در  بین مرد صاحب جایگاه می‌شوند.

ابراهیمی اذعان داشت: کسانی که به فکر تخریب هستند، همه جوانب کار را در نظر گرفتند و حتی تیتر، لید و سوتیتر این رسانه‌ها را نیز در دست دارند و به جرأت می‌توان گفت که تیتر و لید خبرها را از قبل مشخص کردند.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: حق، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: اقدام کسانی که خیرخواهانه انتقاد می‌کنند، مثبت است و مسئولان باید انتقادات مثبت و خیرخواهانه را ارج بنهند.

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: اطلاع‌رسانی هنرمندانه و صحیح از فعالیت‌های دولت از اصل اساسی است و اینگونه اطلاع‌رسانی باید مورد توجه مسئولان روابط عمومی قرار گیرند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) نیز درباره اطلاع‌رسانی از عملکرد جمهوری اسلامی ایران برای مردم نظر مثبت داشت و بارها تأکید می‌کرد که اقدامات دولت‌ها اطلاع‌رسانی شود تا مردم حلاوت شیرینی خدمات دولت‌ها را احساس کنند.

معاون استاندار مازندران در ادامه خواستار پاسخگویی مسئولان استان مازندران در برابر برخی نقدهای رسانه‌ها نسبت به کم و کاستی‌ها موجود باشند.

وی ادامه داد: وقتی انتقاد و یا نقدی در رسانه مطرح می‌شود، مسئولان نسبت به پرسش‌ها و نقدها پاسخگو باشند و مسئولان نسبت به تلاش خبرنگاران بی‌تفاوت نباشند.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: توجه به اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی با توجه به فشارهای موجود باید بیشتر شود.

وی گفت: اطلاع‌رسانی درست و اعتمادسازی حفظ شود تا عده‌ای از فضا موجود در کشور بهره سیاسی نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران فلسفه روابط عمومی را مردم‌داری عنوان کرد و افزود: اعتمادسازی، جلب مشارکت مردمی و پاسخگو بودن در روابط عمومی‌ها باید حفظ شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست 1391/11/05 ساعت 12:17 ق.ظ

متاسفانه موزه ها و سینماها و مراکز فرهنگی و کتابخانه ها یا تعطیل می شوند و یا در بدترین وضع در حال گذران هستند در حالیکه کافه ها و قلیانسراها سر به فلک گذاشته اند. طبق آمار میانگین سنی مصرف کنند گان قلیان در ایران 13 سال میباشد که جای تامل دارد. باشگاههای ورزشی به بخشهای خصوصی واگذار شده است در حالی که در قانون اساسی حفظ سلامت احاد مردم یکی از وظایف دولتها است و ورزش مهمترین ابزار برای رسیدن به سلامتی می باشد. راستی دقت کردید در گذشته فروشگاههای الات دخانیات در پشت بازار مشغول بودند و لی حالا در جنب سینمای فتح تعطیل شده رسماً یک فروشگاه الات و وسایل استعمال قلیان مشغول به کار میباشد نمی دانم کدام مسئول ...... مجوز چنین مکانی را صادر کرده که باعث تبلیغ مرگ در جامعه شده است باید به چنین مسئولی جایزه صلح نوبل اهدا گردد. جای کار بیشتر برای خبرنگاران به عنوان گوش شنوا و چشم بینا را در این زمینه می طلبد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.