پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هشدار نسبت به الحاق بخشی از شهر رامسر به ساداتشهر

طرح استقلال شهر سادات شهر از کتالم و متعاقب آن پیشنهاد انتزاع بخشی از شهر رامسر شامل چپرسر ، کوی تعاونی ، طالش محله رمک ، باغ ملی ،شهرک فرهنگیان و شهرک صالحی به سادات شهر جهت تحقق شهر مستقل سادات شهر ، واکنش شورای اسلامی شهر رامسر را به همراه داشت .

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رامسر در پانصد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رامسر ، اقدام جمعی از اهالی شهر کتالم و ساداتشهر نسبت به تهیه و انتخاب مشاور و قصد ایجاد شهر مستقلی برای ساداتشهر و انتزاع و تفکیک آن از شهر کتالم با انتزاع قسمتی از شهر رامسر و الحاق آن به ساداتشهر در قالب پلاک 23 تفکیک اراضی در ثبت و اسناد شهرستان رامسر مطرح و  شورا اعلام داشت : " فارغ از موضوع استقلال سادات شهر از کتالم و ایجاد شهر جدید ، طرح موضوع انتزاع بخشی از شهر رامسر و الحاق آن به سادات شهر جهت تحقق شهر مستقل سادات شهر و آن هم در آستانه انتخابات سرنوشت ساز خرداد 92 را تنش زا و به صلاح ندانسته و آن را زمینه ساز ایجاد التهاب و حساسیت افکار عمومی مردم فهیم رامسر می داند و بر خود فرض می داند که کلیه اقدامات قانونی را جهت جلوگیری از این حرکت نامیمون بعمل آورده و از فرماندار محترم جناب آقای زرودی انتظار دارد نظر به حساسیت عمومی نسبت به عدم تحقق انتزاع بخشی از شهر رامسر به ساداتشهر و پیشگیری از تبعات اجتماعی احتمالی بعدی اقدامات و اهتمام لازم مبذول دارند ."

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1391/11/03 ساعت 05:45 ب.ظ

برای اینکه تقسیمات کشوری خوب هم بخورد و مخلوط شود و آش خوبی در بیاید من به همراه دوستان در اتاق فکر بچه های مسجد سر کوچه محله چند پیشنهاد ارائه می دهم و امیدوارم که فرماندار گوش کنند و اجرا نمایند وگرنه همان بلایی که بر سر پوزخند آوردیم و پوزش را واک کردیم برسرش خواهد آمد :
الحاق پیام نور ساداتشهر به رامسر - الحاق خانسر به ساداتشهر - الحاق بریشی به کتالم - الحاق اربه کله و جواهرده به قزوین - الحاق رامسر به روسیه -برادر خواندگی الوکره با میانلات - خواهرخوانگی پتک و گانکسر - شیرینی خوران دیسر با دره دم - ازدواج فیلیکدم با شیرلو - ادغام فرمانداری در بخشداری - ابلاغ اداره ارشاد به سایر ادارات - ارشاد لیدو به لپاسر - انزال جنت رودبار به هتل رامسر - انحلال پوزخند در پژواک در اثر فشار بچه های محل - اجتماع مردم برای الحاق به سایر مردم - ادخال اسرور فی بطن المؤمنین و المؤمنات ...
درود بر فرماندار و بخشدار و سید کمال سیدی ...

شاید 1391/11/02 ساعت 10:45 ب.ظ

کار بسیار خوبی است

بی خیال 1391/11/02 ساعت 08:39 ب.ظ

جدایی اصلاٌ چیزی بدی نیست . حق شماست آخر عاقبت چاه کن همین است که ته چاه بمونه . شما که خواهان جدایی غرب از مرکز اسنان بودید دیدی که چگونه گور بهرام گرفت.
جدایی نادر ازسیمین جایزه اسکار گرفت. جدایی دریا مازندران با عث حمایت پوتین از ما در مجامع بین المللی شده است .
امیدوارم جدایی این بخش از رامسر و اتصال آن چنانچه فشار بین المللی را درپیش نداشته باشد. امید است آن استان مورد نظر شما هم شکل بگیرد. با نیت خیر به این موضوع برخورد کنید. ما هم میرویم چابکسر اشغال می کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.